Mitä tehdä? Mies tarjosi rahaa seksistä
Olen 21-vuotias yliopisto-opiskelija. Nyt eräs samassa koulussa opiskeleva, tuttu opiskelijapiireistä, tarjosi mulle opiskelijabileissä rahaa siitä että harrastaisin sen kanssa seksiä. Sanoi, että voi maksaa esim. 50€ puolen tunnin sessiosta ja että mieti asiaa. Miten pitäisi suhtautua? Ihan luotettavan ja fiksun oloinen kaveri, mitä oon bileissä muutaman kerran nähny. En mä sen kanssa ilmaseks kyllä panis. Ja en siis oo mikään h***a.
Kommentit (22)
ottaisko rahat kirjoitti:
Ja en siis oo mikään h***a.
No jos et ole, kieltäydyt tietenkin tarjouksesta.
Ja jos olet, pyydät parempaa hintaa!
No haluatko harjoittaa prostituutiota? Kovin halvalla se meinasi panna. Jos en antaisi ilmaiseksi, en myöskään antais rahasta. Sorry vaan trolli. 0/5
No ei nyt tolla hinnalla kannata, eikä kannata suuremmallakaan summalla, jos ei kiinnosta.
Ei tuolla hinnalla. Yksi nolla lisää.
50 e on aika vähän. Suomalaisten opiskelinatyttöjen hinnat oli ainakin 5 v sitten 100-120 e puolisen tuntia. Ja kiltisti se mullekin maksettiin, vaikken mä mikään ihmeellinen ole, vaan ihan tavallinen ja BMI 23,6...
Jos sinulla ei ole itsearvostusta niin eihän sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sukupuolta olette?
Mitä väliä?
Oon miettinyt että en kyllä viidellä kympillä lähde. Jos maksais enemmän niin ehkä. Ja mun poikaystävä ei sais tietää siitä. Ehdoton vaitiolovelvollisuus siis.
Ap
ottaisko rahat kirjoitti:
Oon miettinyt että en kyllä viidellä kympillä lähde. Jos maksais enemmän niin ehkä. Ja mun poikaystävä ei sais tietää siitä. Ehdoton vaitiolovelvollisuus siis.
Ap
Jos oikeasti olet lähdössä tähän salaa poikaystävältäsi eikä suhteenne ole avoin niin todellakin olet H*ora isolla H:lla.
Poikakaveri kyllä tajuaa, että se on vain bisnestä eikä mitään henkilökohtaista. Ite rahoihin opiskeluni näin, mut hintana oli 300€/sessio. On ihanaa, kun ei nyt valmistuneena tarvii maksella opintolainoja.
Oletko valmis menettämään sekä poikaystäväsi että maineesi?
Toi on kyllä tosi pieni summa, eipä sillä nykyään mitään saa. En suosittelisi tekemään tommosta jonkun 50 euron takia oloshuteesi huomioon ottaen.
Mutta jos toi seksiä rahasta idea kuulostaa houkuttelevalta, niin kannattaa sitten jo mennä tekemään sitä kunnolla. Saat huomattavasti paremman maksun kerrasta ja voit tehdä sitä niin usein kun haluat.
ei tuo viiiskymppiä ole mitään. Älä nyt tuolla suostu. Jos kerrotaan tuo vitosella niin sillä vois kerran herutellakkin =)
Ratkaisu on periaatteellinen. Kyse on kaiken arvioinnista rahana. Sinä päätät miten toimit. Seuraukset ovat kauaskantoisia. Kannamme kokemuksiamme mukana koko elämämme. Voi latistaa tunnekokemuksiasi.
Anni ?