Jos saisit huomenna tehdä ihan mitä tahansa ilman että sinulle tulisi siitä mitään seuraamuksia, niin mitä tekisit?
Eikä kukaan seuraavana päivänä muistaisi, että mitä olet tehnyt tai että he eivät tietäisit, että ne jutut on tehnyt sinä. Minä ainakin etsisin käsiini erään miehen jonka tunsin ennen ja pakottaisin hänet antamaan minulle seksiä ja ottaisin hänestä alastonkuvia. Sitten varastaisin kaupoista kotiin ison määrän kaikkea haluamaani tavaraa, esim. eräästä läheisestä kaupasta hankkisin itselleni ilmaiseksi parhaimman kännykän ja tehokkaimman tietokoneen mitä siellä on.
Kommentit (37)
Jättäisin menemättä töihin ja tekisin jotain kivaa. En halua tehdä mitään, jolla aiheuttaisin muille jotain pahaa, vaikken kiinni jäisikään tai vaikkeivät he sitä muistaisikaan.
Joku siitä pankkiryöstöstäkin sen paskan saa niskaansa. Eikä yhdessä päivässä kyllä paljoa ehdi tehdäkään.
Pakottaisin Sipilän kumppaneineen ja akkoineen työttömien pupun pussauskurssille.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin menemättä töihin ja tekisin jotain kivaa. En halua tehdä mitään, jolla aiheuttaisin muille jotain pahaa, vaikken kiinni jäisikään tai vaikkeivät he sitä muistaisikaan.
Joku siitä pankkiryöstöstäkin sen paskan saa niskaansa. Eikä yhdessä päivässä kyllä paljoa ehdi tehdäkään.
Samoin. Pitäisin vaan päivän rokulia ja nukkuisin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Pakottaisin Sipilän kumppaneineen ja akkoineen työttömien pupun pussauskurssille.
Pakottaisin Juha Sipilän ottamaan Bull Mentulalta su-ihin.
Veisin kuolemansairaan isäni minne hän ikinä tahtoo, näkemään mitä ikinä tahtoo ja syömään mitä ikinä tahtoo yms. Sitten varmaan ryöstäisin ainakin sen pankin. Vai olisko veikkauksella joku oma rahaholvi jossa enemmän rahaa? Jos ei olisi rajoja niin sitten ne maailman rikkaimmat saisi köyhtyä valuttaen rahansa mun taskuihin. Rahoilla tekisin yleisesti hyvää ihmiskunnalle ja eläimille ja käyttäisin paljon myös ilmanstonmuutoksen ehkäisyyn ja tulevaisuuden ratkaisuihin... haaveita vain...
Lähtisin menettämään neitsyyteni. Normaalistihan siitä tulis heti lu*kan maine naiselle.
Ampuisin työkaverini ja harrastaisin kiihkeätä seksiä koko päivän näyttelijän kanssa,johon olen ihastunut.
Perustaisin oman maailmanpankin, joka ei oikeastaan olisi pankki vaan rahakeskus. Painelisin lisää ykkösiä ja nollia, poistaisin maailmasta hätää, nälkää ja kaikilla olisi haluamansa koti /huonekalut. Rahaa sopivasti, ei kituutettaisi. Rahaa menisi myös teollisuuteen ja ihmisten yritysten perustamiseen. Luontoa suojeltaisi saastumiselta. Ihmiset olisivat vapaita ja onnellisempia, määrittelisivät itse elämäänsä, ei joku toinen valitsisi heidän puolestaan. Tekisin monet lait uudelleen, inhimilliseltä näkökannalta. Maanalla /osin pinnalla menisi tyhjiöputkijunia, jolloin matkustaminen olisi helpompaa, turvallisuus olisi huomioitu - matkustaminen ei olisi pelkästä rahasta kiinni ja majoittuminen helppoa.
Ihan tosi? Tehän voitte toteuttaa noi vaikka huomenna.. joku muhinointi naapuri pekan kaa. Blääh
Mä ainakin ottaisin maailmanvallan yksinvaltiuden ja tekisin loppuelämän mitä lystää.
Jos saa tehdä vain jotain pientä niin antaisin opetuksen muutamalle dorkalle. Muistaisivat loppuelämän.
Antaisin Ben Zyskowiczille monoa eduskunnasta.
Ben vois elellä työmarkkinatuella ja etsiä töitä, vaikkapa Alepan kassalta.
Kaikkien työttömien pitää mennä töihin!
Mättäisin ihan aluksi pitsaa , nyt kun sen voisi tehdä ilman mahakipua ja painonnousua, sitten vetäisin päiväkännit ja ryöstäisin pankin .
Hmm, tämä on kyllä hauska leikki. En ole ihan varma miten sen tekisin, mutta hommaisin jostain massia itselleni niin paljon, että kun seuraavan kerran alkaa töissä vanne kiristämään liikaa, voisin toteuttaa jonkun todella dramaattisen irtisanoutumisen ja lähteä loppuiäkseni johonkin aurinkoon. :)
Menisin lasitavaroita myyvään liikkeeseen riehumaan pesäpallomailan kanssa! Olen odottanut maailmanloppua jo pitkään, jotta saisin toteuttaa tämän haaveeni.
Pakottaisin 100000 maailman rikkainta luovuttamaan omaisuutensa minulle. Loppupäivään voisi keksiä jotain hauskaa tekemistä.