Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ristiriitainen miehenkipeys eron jälkeen

Vierailija
16.04.2018 |

Ero pitkästä parisuhteesta vuodenvaihteessa. Puutteessa - kosketuksen ja seksinkin. Ajattelin, että alan olla jo selvinnyt erosta ja laitoin profiilin deittisovellukseen. Sain tykkäyksiä ja viestejä sadoilta ukoilta. Alkoi ahdistaa. Itkin itsekseni, että kukaan noista ei ole niin ihana kuin ex. Että en voi ikinä enää tykätä kenestäkään muusta. Se ei tietenkään ole totta, sanoo järki. Ja exäkin teki aika ikävän tempun, ei semmoinen voi olla maailman ihanin.

Ehkä en sittenkään ole vielä valmis uuteen suhteeseen? Toisaalta jos tapailisin miehiä, näkisin, että muitakin ihania on? Vai jos petynkin kerta toisensa jälkeen? Äh.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottele rauhassa. Jos hyppää liian nopeasti uuteen suhteeseen tai uusi suhde etenee liian nopeasti (esim petipuuhiin ennen kun kunnolla luottamusta) tulee ikävä tuttuun ja turvalliseen. Ensin pitää saada tuttu ja turvallinen pois exästä.

Vierailija
2/4 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella lyhyt aika erostasi on, joten en kyllä usko, että tossa ajassa kukaan voi todella päästä yli. Ja kaikki noi tunteesikin kertoo juuri siitä. Mulla on erosta nyt vuosi, eikä vielä mitään kiirettä mihinkään. Yhteen tyyppiin olen hiukan ihastunut, mutta näen sitä harvoin (töissä) ja se riittää itselleni oikein hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vuotta erosta. Vieläkin suru ja ikävä.

Vierailija
4/4 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kun aloin tapaamaan ihmisiä. Miehiä juuri.

Kyllä me yksinkin pärjätään, mutta hauska välillä jutella hyvien tyyppien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän