Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun proppu ei irtoa?

Vierailija
16.04.2018 |

Mä olen vuoden päivät kaivanut proppuja suusta. Nykyään molemmin puolin on reiät mihin niitä kerääntyy. Toiselta puolelta saan vähintään kerran viikossa ulos jotain, toiselta en millään. Se näkyy siellä, mutta ei tule millään ulos. Tökkimällä menee vain sisälle päin, lusikalla kaapimalla tulee vain murusia.
Kurlaan suolavedellä tosi usein ja pesen hampaita sekä kieltä.
Mitä ihmettä teen? En halua olla koko aikaa haisunäätä!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kärsin noista vuosia. Äkkiä huomasin, ettei niitä ole ollut aikoihin. Risat eivät enää olleet kaksi punoittavaa palloa. Ja se mitä niitä edes tajusi olevan, niin ei niistä mitään vaaleita möykkyjä enää pilkottanut. Aiempi emmental oli myös muuttunut edamiksi. En tiedä mikä oli muutoksen syy.

Vierailija
22/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin, että kun ihan muuhun vaivaan sain tavallista jämäkämmän antibioottikuurin, proput hävisi pitkäksi aikaa (tuli ne sitten kyllä takaisin).

Onko tässä mitään logiikkaa vai oliko sattuma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään risoja näy

Vierailija
24/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi niin, että kun ihan muuhun vaivaan sain tavallista jämäkämmän antibioottikuurin, proput hävisi pitkäksi aikaa (tuli ne sitten kyllä takaisin).

Onko tässä mitään logiikkaa vai oliko sattuma?

On logiikkaa. Lapseni sai haisevaan hengitykseen kuurin. Auttoi jonkin aikaa.

Vierailija
25/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nielurisat siellä kurkun lähellä. Ei kitarisa.

Vierailija
26/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile truutata vettä sinne reikään esim. ruiskulla.

Vierailija
27/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vettäkin. Ja sukkapuikkoa äsken, mutta ei onnistunut.

Mä luin jostain, että antibiootti auttaa, mutta ei pitkäksi aikaa eli en usko, että kannattaa laittaa elimistöä sekaisin sen takia, että ne saa hetkeksi pois. Ehkä.

Käyn huomenna ostamassa sellaisia pitkävartisia pumpulipuikkoja.

Ap

Vierailija
28/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö jotain pähkinöitä tms. mistä tulee purressa töhnämäistä? Mulle alkoi tulla proppuja samaan aikaan, kun aloin syödä manteleita välipalaksi.

Vierailija
29/29 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!!! Olisikohan cashew-pähkinät syy tähän kaikkeen!?! Syön kourallisen päivässä ja varmaan noin vuodet päivät syönyt. Aloin syömään niitä, kun aloitin terveellisemmät elämäntavat. Hitsi sentään! Jätän ne heti pois ja katson vaikuttaako!

Mä niin tykkään tästä palstasta! 😃 Suuret kiitokset, kun viitsitte miettiä mun ongelmaa! Erityiset kiitokset 29! 🤗

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme