Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näytän aina homssuiselta ja epäsiistiltä, vaikka koetan laittautua?

Vierailija
16.04.2018 |

Kun meikkaan, niin kesken päivää on jo kaikki ripsarit ja luomivärit rapisseet pois, vaikka miten käytän laatutuotteita, hiukset on aina epäsiistit vaikka miten laittaisin. Ärsyttävää.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ruma

Vierailija
2/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla huono leikkaus tukassa? Kokeile kampaajan vaihtoa. Entä käytätkö tarpeeksi laadukkaita meikkituotteita? Oletko kokeillut pohjustustuotteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla rasvoittuva iho/päänahka? Osaatko pohjustaa meikin oikein? Ehkä kannattaisi hankkia neuvoja ammattilaiselta. Kuulostaa siltä että ongelmasi on korjattavissa.

Vierailija
4/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on siinä, että yrität laittautumisella muuttaa itseäsi, eikä se sitten kestä, koska kko sun ruumis panee vastaan. Sun pitäisi vain korostaa parempia puoliasi, se kestäisi koko påivän.

Myös on niin, että jos meikki ei pysy, se on sun iholle vääränlaista. Joko liian kuivalle iholle tarkoitettuja rasvaisella tai rasvaiselle iholle tarkoitettuja liian kuivalla iholla.

Vierailija
5/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla. Tosin en käytä edes laatutuotteita. Mutta olen aina yhtä räjähtäneen näköinen. Hiuksia yritän laittaa ja niistä kuulen usein, miten sekaisin ovat. Toisaalta siis tykkäänkin huolettomasta tyylistä, mutta en haluaisi olla homssuisen ja takkuisen näköinen. Meikit on aina poskilla myös. Tosin lasten myötä meikkaamiseen kulutan max 10 min aikaa, yleensä ehkä 5 min. Kurjaa silti, kun kuitenkin vähän yrittää..

Vierailija
6/32 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae hakukoneella "rasvaiset luomet + ripsiväri" tai jotain vastaavaa, niin luulis löytyvän käyttökokemuksia ripsareista mitkä ei varise. jossain lehdessä oli testissä useempaa merkkiä, eikä ne kalleimmat olleet ees parhaasta päästä. luomiväri taas kaipaa varmaan meikkivoidetta tai muuta pohjustusta alle.

Vierailija
7/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän aina todella hompssuiselta. Olen kyllä köyhä ja vaatteet on niitä mitä kirpparilta satun löytämään joskus harvoin. Ehjiä ja puhtaita mutta minulla on äärimmäisen huono vartalomalli ja olin laiha tai lihava niin vaatteet ei istu mitenkään päin. Iho on punakka ja vaalea, joten meikkaaminen ei oikein onnistu tai näytän transulta tai se meikki näkyy ettei siitä tule luonnollista.  Hiukset liukkaat ja ohuet ja vaikka olisi mikä kampaus niin hapsottavat tuulessa jne joka suuntaan ja kääntyvät sinne minne itse haluavat. Olen jotenkin miesmäinen kolhoine vartaloineni ja kasvot ovat mitäänsanomattomat pienine silmineen ja kapeine huulineen ja niissäkin on jotakin miesmäistä. Minussa ei ole mitään naisellista enkä näytä naiselta vaikka laittaisin jotakin nätimpää päälle vaan aina yhtä isolta ja kolholta ja miesmäiseltä.

Tämä on vaivannut nuoruudesta lähtien että mikään vaate ei istu ja näytän niin valjulta ja jotenkin hompsuiselta aina. Miten tällainen ihminen voi olla tyylikäs ja nuorekas ja pukeutua edes joihinkin muotivaatteisiin ettei näytä matamimimmiltä? 

Vierailija
8/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todennut, että joillain vain on olemuksessa "sitä jotain" ja toisilla ei! Itse kuulun valitettavasti  tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Ihan sama miten panostan, niin kohta olen jo naama punaisena, tukka pystyssä ja mekko rytyssä. Ja toiset säteilee tyyliä jossain metsäretkelläkin! Tasan ei jakaudu pähkinät...

Vierailija
9/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sun laaturipsiväri?

Vierailija
10/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascoa ihon tasoitukseen ja päivän mittaan lisäilet vaikka Sensain meikkipuuterilla kiiltäviin kohtiin peittoa. Ripsiin 38 asteen ripsari, ei lähde pois.

Vierailija
11/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot vaan tavallisen pulliaisen näköinen!!

Vierailija
12/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ongelmana tummat pussittavat silmänaluset vaikka tekis mitä ja myös epätasainen iho kesakoilla..

Vierailija
13/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ruma

Oletpa sisäisesti ruma.

Vierailija
14/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joe Blascoa ihon tasoitukseen ja päivän mittaan lisäilet vaikka Sensain meikkipuuterilla kiiltäviin kohtiin peittoa. Ripsiin 38 asteen ripsari, ei lähde pois.

Jos käyttää paksua Blascon studiomeikkiä jo pohjana, niin ei siihen kyllä enää mitään meikkipuuteria kannata laittaa päälle tai on sellainen pakkeli että siitä on kaunis kaukana. Ihan kevyt normi puuteri, ei meikkipuuteri, toimii, tai sitten sellaiset puuteripaperit joita voi päivän aikana painella kiiltäville alueille.

Vierailija
15/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkin olen se, jolle joka ainoa kerta kommentoidaan "ai sielläpä sataa". Jos siis taivaalta on tullut muutama vesipisara esim ennen vaatekauppaan astumista.

Toisten vaatteisiin ja hiuksiin ne pisarat jotenkin imeytyy huomaamattomasti ja taas menoksi. Itse näytän kuin joltain lehmännuolemalta tai lähikaupan mökkireissulaiselta

Vierailija
16/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen enemmän sellainen farkut ja t-paita tyttö. Vaikka joskus olisikin istuva kotelomekko ja korkkarit, hiukset liehuu tuulessa vapaina ja näyttää sitten miltä näyttää, meikkiäkään ei ole paljon.

Ei aina tarvitse olla viimeisen päälle.

Vierailija
17/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että kun laittaudun vähemmän, näytän paremmalta. Mulla oli pitkään tuo nelosen kuvaama ongelma, mutta se lakkasi olemasta, kun aloin tyytyä siihen, miltä näytän oikeasti ja pyrin vain tekemään siitä mahdollisimman edustavan. Kun tukkani kerran on suora ja sileä, niin tehdään siitä suora ja sileä kampaus. Kun olen jauhonvaalea, kannattaa meikatakin aika varovaisesti, koska muuten tosiaan näyttän klovnilta. Olen vartaloltani mummomainen ja kylmä tosiasia on, että mummovaatteissa näytän huolitellummalta kuin preppykuteissa, vaikka unelmissani mieluusti näyttäisinkin enemmän miranda priestlyltä. Ei kannata yrittää olla jotain sellaista, mitä ei ole. Ja itse asiassa näytän nuoremmalta mummokuteissani kuin priestlyimitaatiossa.

Ne kaikki sensain ja cliniquen ja esteelauderin ja vastaavien 38-asteisella vedellä pois pestävät ripsarit on muuten hyviä rasvaisista luomista kärsiville, etenkin ne luonnollisimmat -ei pidentävät ja ei-tuuhentavat versiot. Eivät leviä missään oloissa. Varsisevat vain, jos koskettelet (hierot) silmiäsi päivänaikana tai jos ripsarisi on päässyt vanhenemaan pahasti. (Tuuhentavat/pidentävät varsisevat vähän helpommin kuin ne perusversiot.)

Vierailija
18/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso melonipää näyttää epäsiistiltä aina.

Vierailija
19/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhti, paranna sitä.

Hiuksiin geeliä, ei hapsota.

Tällä helteellä ei kannata laittautua, ole luonteva.

Mitkä värit sinulle sopivat?

Vierailija
20/32 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso melonipää näyttää epäsiistiltä aina.

Typerys näyttää tyhmältä ja rumalta aina.