Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely liikkuville naisille

pieniliikkuvamies
16.04.2018 |

Tämä saattaa mennä poistoon, mutta olen ihan vakavissani.

Liikunnallisella en tarkoita urheilullista, fitnessiä tai kilpailua. Ihan perusliikunnallista siis. Sali ehkä pari kertaa viikossa, lenkkeilyä, retkeilyä. Saatat olla vartaloltasi hoikka tai roteva, mutta et varmaankaan huomattavan ylipainoinen.

Olen nyt ollut vuosia nettitreffeillä ja yrittänyt etsiä kumppania livenä. Kaikki, ihan kaikki, minusta kiinnostuneet ovat olleet pyöreitä naisia jotka tykkäävät herkutella mutta eivät liikkua. Sosiaalisia ja epäsosiaalisia, kotona viihtyviä ja bailaajatyyppejä, lähihoitajasta tilintarkastajaan. Yhdistävinä tekijöinä ylipaino, vartalotyyppi ja liikkumattomuus. Olen tavannut kivoja ihmisiä ja deittaillutkin kahta heistä, mutta elämäntavat vain olivat liian erilaiset.
Eli kysyn suoraan. Kuvaukseen sopiva nainen, onko sinulla kriteerejä seuraavien suhteen, ja mikäli on, millaisia?
1. miehen pituus
2. miehen raamikkuus (hartioiden leveys?)
3. miehen koulutus, varallisuus ja asema

En halua uskoa "tasoajatteluun", mutta olen tietoinen omista heikkouksistani (lyhyt, hoikka, tavallinen työ eikä kunnianhimoa edetä urapolulla).

Ja ketjun tarkoituksena ei sitten ole pilkata ketään, joten ylipainoisten/liikkumattomien arvostelu jonnekin muualle kiitos.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka saa olla, muttei hintelä. Eli leveät hartiat pitää olla. Mielellään voimaa ja luonnollisen näköistä lihasta pitää olla myös, en tykkää maratoonareiden arkkityypeistä, mutta en paksukaisista enkä yliampuvista lihaskimpuista. Ei myöskään saa olla isoa kaljamahaa, lievä ylipaino, pikku alamahapehmeys miehellä ok. Pituus yli ehdottomasti 170cm, lyhyt voi kompensoida pituuttaan käymällä salilla.

Hyvä luonne ja persoona kompensoi puutteita ulkonäössä.

Käyn 4 kertaa viikossa salilla. N44v

Vierailija
42/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki tietää kuinka tää toimii.

Salilla käydessä panin joskus merkille että mitä timmimpi p.rse naisella on, sitä hienommalla kaaralla se poistuu. Kun bongaat hyvän p.rseen parkkiksella, tiedät että se kävelee uudehkon Mersun, Audin tai citymaasturin luokse. Ei todellakaan sen vanhan Toyotan tai röttöisen Hondan.

Timmi vartalo vaihtuu miehen hyviin geeneihin eli just pituuteen ja hartioihin, rahaan ja statukseen. MAT.

Huono juttu jos oot liikunnallinen mutta et pitkä, luontaisesti raamikas tai menestynyt. Ei mitään mahkuja itselle sopivaan kumppaniin.

Naisen kyykkytreenejä vastaa miehen pituus, komeus, raamit, korkeakoulutus, sivistys, hyvä ammatti, nippu rahaa, monta kaveria, itsevarmuus, seksitaidot, hauskat jutut, jne.

Helppoa on olla nainen, mutta ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei ole väliä. Mutta jos on lyhyempi kuin minä (170 cm) niin sais olla rotevan tyyppinen, en haluaisi olla itse se isompi osapuoli. Koulutuksilla sun muilla ei pahemmin väliä, työssä käyvä kuitenkin.

Vierailija
44/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka saa olla, muttei hintelä. Eli leveät hartiat pitää olla. Mielellään voimaa ja luonnollisen näköistä lihasta pitää olla myös, en tykkää maratoonareiden arkkityypeistä, mutta en paksukaisista enkä yliampuvista lihaskimpuista. Ei myöskään saa olla isoa kaljamahaa, lievä ylipaino, pikku alamahapehmeys miehellä ok. Pituus yli ehdottomasti 170cm, lyhyt voi kompensoida pituuttaan käymällä salilla.

Lisäys: koulutusta vähintään amk ja työpaikka pitää olla, mutta en halua uraohjusta

Vierailija
45/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siltä tosiaan kuulostaa että ulkonäön puutteita voi kompensoida luonteella.

Vierailija
46/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. miehen pituus

-ei merkitystä

-V mallinen kroppa. Ei tartte olla erityisen harteikas mutta V malli kuitenkin

- koulutus ei väliä, asema ei väliä. varallisuus semmonen ettei tartte köyhäillä.

Vierailija
47/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäys: koulutusta vähintään amk ja työpaikka pitää olla, mutta en halua uraohjusta

Mikä on oma koulutuksesi? Annan kun veikkaan: AMK...?

Mitä jos tapaat työssäkäyvän miehen josta pidät ja sitten käy ilmi että hän melkein 20 vuotta sitten kävikin ammattikoulun eikä AMK:n, puhalletaanko peli poikki? :D :D :D

Vierailija
48/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. miehen pituus

-ei merkitystä

-V mallinen kroppa. Ei tartte olla erityisen harteikas mutta V malli kuitenkin

- koulutus ei väliä, asema ei väliä. varallisuus semmonen ettei tartte köyhäillä.

3. toisin sanottuna erittäin hyvätuloinen.

Vierailija
49/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuulliset, terveet elämäntavat lisääntyvät sitä myötä kuin koulutus. Fiksuna akateemisen a naisena toivon miehen olevan myös henkisesti tarpeeksi kiinnostava. Pituudella ja hartioilla sen verran väliä, ettei ole minua pienempi. Ulkoiset kriteerit eivät ole niin tärkeitä, mutta luonteen puolella olen vaativa.

Vierailija
50/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun kohtalaisesti, mutta lasten tekeminen on plösäyttänyt kroppani. Yh.

Vierailija
51/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MATTT kirjoitti:

Salilla käydessä panin joskus merkille että mitä timmimpi p.rse naisella on, sitä hienommalla kaaralla se poistuu. Kun bongaat hyvän p.rseen parkkiksella, tiedät että se kävelee uudehkon Mersun, Audin tai citymaasturin luokse. Ei todellakaan sen vanhan Toyotan tai röttöisen Hondan.

Timmi vartalo vaihtuu miehen hyviin geeneihin eli just pituuteen ja hartioihin, rahaan ja statukseen. MAT.

Huono juttu jos oot liikunnallinen mutta et pitkä, luontaisesti raamikas tai menestynyt. Ei mitään mahkuja itselle sopivaan kumppaniin.

Naisen kyykkytreenejä vastaa miehen pituus, komeus, raamit, korkeakoulutus, sivistys, hyvä ammatti, nippu rahaa, monta kaveria, itsevarmuus, seksitaidot, hauskat jutut, jne.

Ettekö te syrjäytyneet miehet ymmärrä, että myös naisilla on rahaa. Huhuu, emme elä enää 50-luvulla. Olin lapsena ja nuorena urheilija, olin hyvä koulussa, pääsin heti opiskelemaan, sain heti hyvän duunin., palkkani on hyvä. Käyn salilla, peppu on timmi ja minulla on omilla rahoilla ostettu Audi.

Vierailija
52/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilkkatilkkari kirjoitti:

Ikä vaikuttaa tosi paljon.

Periaatteessa olen lasketellut alamäkeen. Liikunnallisesta yliopisto-opiskelijasta mentiin osittain naisettomuudesta johtuneen masennuksen kautta amkkiin, sitten on-off-liikunnalliseksi tilintarkastajaksi keskikokoiseen firmaan ja nyt vatsakkaaksi liikunnan jättäneeksi keski-ikäiseksi tilkkariksi pieneen firmaan.

Naiset?

Nuorena en saanut ketään. Liikunnallisista naisista ei toivoakaan.

Kolmekymppisenä, ylipainoiset ja ei todellakaan liikunnalliset alkoivat kiinnostumaan.

Nelikymppisenä, paradoksaalisesti kun olen itse jättänyt liikunnan, minusta on kiinnostunut korkeakoulutettu todella liikunnallinen entinen kilpaurheilija.

Jos ollaan raadollisen rehellisiä, 10-20 vuotta sitten tämä nainen ei olisi vilkaissutkaan minuun päin. Eikä olisi vilkaissut erottuaan pitkästä, komeasta ja minua menestyvämmästä miehestään. Mutta fakta on - kuten nainen itse sanoi kertoessaan pinnallisista miehistä joita oli tavannut - nelikymppinen nainen ei näytä samalta kuin parikymppinen nainen.

"Niinhän se on", vastasin.

(En usko että sopisimme yhteen, nainen on kiva ja fiksu mutta äärimmäisen energinen ja melko kunnianhimoinen. Minä en ole...)

Tasoteoriaa tällaisessa muka itselle tapahtuneen tarinan muodossa. Just joo.

Vierailija
53/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. miehen pituus

1. mieluusti minua pidempi, oon 160cm

2. en oo liian kapeita hartioita ikinä kellään nähnyt, joten ihan sama

3. käy töissä, rahat riittää peruselämiseen

Vierailija
54/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pituudella ei niin väliä, olen 158cm ja miehet ovat aina minua pitempiä. Pidän kuitenkin enemmän miehistä joiden pituus on lähempänä omaani kuin älyttömän pitkistä.

2. En ole koskaan kiinnittänyt erikseen huomiota miehen hartioihin vaan koko kroppaan kerralla. En mielestäni vaadi ihmeitä, riittää kunhan ei ole laihaläski tai lihava. Pieni lihaserottuvuus on plussaa.

3. Taloudelliset asiat sen verran kunnossa että voi elää normaalia elämää eikä loppukuusta ole tuskaa maksaa laskuja tai käydä kaupassa.

Vierailija
55/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jössesteitänaisia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oma koulutuksesi? Annan kun veikkaan: AMK...?

Mitä jos tapaat työssäkäyvän miehen josta pidät ja sitten käy ilmi että hän melkein 20 vuotta sitten kävikin ammattikoulun eikä AMK:n, puhalletaanko peli poikki? :D :D :D

Olen yliopiston käynyt, valtiolla töissä. Jos 20 vuotta sitten käyty amis on jäänyt ainoaksi koulutukseksi, niin toivottavasti hän muulla tavoin osoittaa älyään ja kehittää itseään.

Vierailija
56/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumista.

Mies: "Moikka! Olisi kiva jos löytyisi nainen jonka kanssa harrastaa liikuntaa ja retkeillä"

Nainen: "No moi. No mä olen sellainen. Mitkä sun speksit on? Pituus, hartiamitta ja ovatko 5 asteen tarkkuudella vaakatasossa, ylävartalon malli, koulutus ja tulot?"

Vierailija
57/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MATTT kirjoitti:

Ettekö te syrjäytyneet miehet ymmärrä, että myös naisilla on rahaa. Huhuu, emme elä enää 50-luvulla. Olin lapsena ja nuorena urheilija, olin hyvä koulussa, pääsin heti opiskelemaan, sain heti hyvän duunin., palkkani on hyvä. Käyn salilla, peppu on timmi ja minulla on omilla rahoilla ostettu Audi.

Kyllä me miehet tiedetään että osa näistä mimmeistä on tienannut rahansa itse. Osa sitten ei.

Mutta katsos nainen joka tienaa vaatii että miehenkin pitää tienata. Nainen joka ei tienaa vaatii että miehen pitää tienata koska timme perse ja sellaisen miehen saan.

Vierailija
58/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä rehellinen vastaukseni. 

Ihan ensiksi totean olevani melko vakuuttunut siitä, että näin hoikkana ja hyvällä vartalolla siunattuna, löydän helpommin miehiä kuin ylipainoisena. Tietenkin luonteella on väliä, mutta sehän ei muutu painon mukaan eli ylipainoisena olisin samanlainen kuin nytkin. Oikeastaan olen aina pystynyt valitsemaan aika suuresta joukosta miehiä ne, jotka ovat omasta mielestäni kiinnostavimpia. 

1. Miehen pituus: olen itse 160cm ja ainoa kriteeri miehen pituuden suhteen on, että mielellään olisi minua vähintään 5-10cm pidempi. Nykyinen mieheni on 172cm.

2. Miehen raamikkuus: ei kovasti merkitystä. Tietysti hieman enemmän sytyttää sellaiset miehet, joilla on selkeästi miehekkäät hartiat. Toisaalta oma mieheni ei ole mikään raamikas ja tykkään hänen vartalostaan kovasti. Pidän monenlaisista vartaloista, mutta en missään tapauksessa lihaskimpuista. 

3. Miehen koulutus, varallisuus ja asema: Näillä on siinä mielessä merkitystä, että miehen pitää ehdottomasti olla älykäs. Älykkyys tuntuu korreloivan koulutuksen kanssa, mutta näin ei tietenkään aina ole. Kauppatieteilijät yleensä olen aina sivuttanut, koska heidän arvomaailmansa on usein aika kova. En tykkää vapaalla kauluspaitoja pitävistä miehistä (yleistettynä). Pidän miehistä, jotka ajattelevat asioita normien ulkopuolelta, mutta ovat silti kilttejä, luotettavia ja rehellisiä. Yhteiskunnallisella statuksella ei ole merkitystä, kunhan pitää itse työstään eikä ole muita kohtaan ylimielinen.

Uskon kuitenkin, että olen aika erilainen kuin moni muu nainen.  Olen enemmän älykköjen perään kuin minkään muun ominaisuuden. Tykkään niistä tyypeistä, jotka jää usein paitsioon muilta naisilta. 

Lopuksi oma teoriani ap:n tilanteeseen. Ehkä olet kiltin ja mukavan oloinen mies, jolloin sinua on helpompi lähestyä niiden naisten, jotka eivät ole yhtä itsevarmoja omasta viehätysvoimastaan. 

Vierailija
59/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä rehellinen vastaukseni. 

Ihan ensiksi totean olevani melko vakuuttunut siitä, että näin hoikkana ja hyvällä vartalolla siunattuna, löydän helpommin miehiä kuin ylipainoisena. Tietenkin luonteella on väliä, mutta sehän ei muutu painon mukaan eli ylipainoisena olisin samanlainen kuin nytkin. Oikeastaan olen aina pystynyt valitsemaan aika suuresta joukosta miehiä ne, jotka ovat omasta mielestäni kiinnostavimpia. 

1. Miehen pituus: olen itse 160cm ja ainoa kriteeri miehen pituuden suhteen on, että mielellään olisi minua vähintään 5-10cm pidempi. Nykyinen mieheni on 172cm.

2. Miehen raamikkuus: ei kovasti merkitystä. Tietysti hieman enemmän sytyttää sellaiset miehet, joilla on selkeästi miehekkäät hartiat. Toisaalta oma mieheni ei ole mikään raamikas ja tykkään hänen vartalostaan kovasti. Pidän monenlaisista vartaloista, mutta en missään tapauksessa lihaskimpuista. 

3. Miehen koulutus, varallisuus ja asema: Näillä on siinä mielessä merkitystä, että miehen pitää ehdottomasti olla älykäs. Älykkyys tuntuu korreloivan koulutuksen kanssa, mutta näin ei tietenkään aina ole. Kauppatieteilijät yleensä olen aina sivuttanut, koska heidän arvomaailmansa on usein aika kova. En tykkää vapaalla kauluspaitoja pitävistä miehistä (yleistettynä). Pidän miehistä, jotka ajattelevat asioita normien ulkopuolelta, mutta ovat silti kilttejä, luotettavia ja rehellisiä. Yhteiskunnallisella statuksella ei ole merkitystä, kunhan pitää itse työstään eikä ole muita kohtaan ylimielinen.

Uskon kuitenkin, että olen aika erilainen kuin moni muu nainen.  Olen enemmän älykköjen perään kuin minkään muun ominaisuuden. Tykkään niistä tyypeistä, jotka jää usein paitsioon muilta naisilta. 

Lopuksi oma teoriani ap:n tilanteeseen. Ehkä olet kiltin ja mukavan oloinen mies, jolloin sinua on helpompi lähestyä niiden naisten, jotka eivät ole yhtä itsevarmoja omasta viehätysvoimastaan. 

Entäs mikä selittää sen etteivät ap:n kaltaiset liikunnalliset naiset lähesty häntä?

Vierailija
60/71 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla 170cm tai pitempi, eikä liian laiha. Tunnen itseni muuten jättiläiseksi. Itse olen 175cm/58kg, edellinen miesystävä oli saman pituinen kuin minä ja nykyinen pari senttiä pitempi, normaalipainoisia ovat olleet molemmat. Lihavakaan ei saa olla vaikka pieni rasvakerros onkin ok, en vaan syty yhtään läskeille.

Pitää olla vakaa talous, mutta ei tarvitse olla korkeassa asemassa, rikas tms. Itse tienaan 2500 bruttona, saman verran olisi miehenkin hyvä tienata että voidaan pitää tätä elintasoa johon olen tottunut.