Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysely liikkuville naisille

pieniliikkuvamies
16.04.2018 |

Tämä saattaa mennä poistoon, mutta olen ihan vakavissani.

Liikunnallisella en tarkoita urheilullista, fitnessiä tai kilpailua. Ihan perusliikunnallista siis. Sali ehkä pari kertaa viikossa, lenkkeilyä, retkeilyä. Saatat olla vartaloltasi hoikka tai roteva, mutta et varmaankaan huomattavan ylipainoinen.

Olen nyt ollut vuosia nettitreffeillä ja yrittänyt etsiä kumppania livenä. Kaikki, ihan kaikki, minusta kiinnostuneet ovat olleet pyöreitä naisia jotka tykkäävät herkutella mutta eivät liikkua. Sosiaalisia ja epäsosiaalisia, kotona viihtyviä ja bailaajatyyppejä, lähihoitajasta tilintarkastajaan. Yhdistävinä tekijöinä ylipaino, vartalotyyppi ja liikkumattomuus. Olen tavannut kivoja ihmisiä ja deittaillutkin kahta heistä, mutta elämäntavat vain olivat liian erilaiset.
Eli kysyn suoraan. Kuvaukseen sopiva nainen, onko sinulla kriteerejä seuraavien suhteen, ja mikäli on, millaisia?
1. miehen pituus
2. miehen raamikkuus (hartioiden leveys?)
3. miehen koulutus, varallisuus ja asema

En halua uskoa "tasoajatteluun", mutta olen tietoinen omista heikkouksistani (lyhyt, hoikka, tavallinen työ eikä kunnianhimoa edetä urapolulla).

Ja ketjun tarkoituksena ei sitten ole pilkata ketään, joten ylipainoisten/liikkumattomien arvostelu jonnekin muualle kiitos.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikalailla sellaista naustuyppuä mitä Ap kuvaili. Salia, juoksulenkkejä ja retkeilyä harrastan. Olen hoikka ja kuulemma ihan hyvännäköinen.

Mieheni on ylipainoinen, 180 cm, kaksi amis-tutkintoa suorittanut työkyvyttömyyseläkeläinen ilman mitään varallisuutta. Lisäksi hän on ihanin, hauskin, fiksuin ja kultaisin mies, kenet olen ikinä tavannut.

Uskoisin, että monille naisille sisältö ratkaisee eniten. Miehet tuntuvat olevan paljon tuomitsevampia esim. naisen lievänkin ylipainon suhteen.

Ja naisetko eivät ole tuomitsevampia lyhyyden ja hintelyyden suhteen?

Vierailija
22/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastaussss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. miehen pituus

Ei juuri merkitystä. Olen 160cm, melkein kaikki ovat joka tapauksessa mua pidempiä.

Ei tarvitse olla erityisen raamikas

On merkitystä. Olen akateemisesti koulutettu ja vaativassa työssä. Toivon mieheltä samaa, jotta ei tule ylitöistä tai työmatkoista napinaa.

Se mikä pisti silmään oli se miten määrittelet liikunnallisen. Haluan itsekin liikunnalisen miehen, mutta parilla kerralla viikossa salia ja retkeily päälle en pitäisi sinua liikunnallisena enkä ehkä siksi vastaisi.

Itse urheilen 4-5 krt viikossa. Jos on tosi kiire töissä, jää 2-3 kertaan. Pelaan joukkuepeliä harrastesarjassa. Toivoisin miehestä seuraa salille, lenkille, ladulle, rinteeseen, uimaan, tennikseen, sulkapalloon jne. Eli ehkä siksi et löydä liikunnallista naista.

Moikka!

Oma liikunnallisuus on lähempänä sinua kuin avausviestin kuvausta. Mutta ei ole pakko olla tasan yhtä liikunnallinen, en ajattele niin että olisi rima tyyliin sinun oltava tasolla X koska minäkin olen. Kunhan sovitaan yhteen elämäntapojen osalta. Naisilla tuntuu olevan "rima-ajattelua" enemmän ainakin työn ja koulutuksen suhteen kaikki ovat tähän mennessä vaatineet vähintään samaa leveliä kuin heilläkin.

Huomaan senkin että suuri osa liikunnallisista naisista on korkeakoulutettuja. Jotka eivät ole, painottavat sitten kovasti niitä raameja.

Eli se oikeasti on niin että pituus, raamikkuus ja asema. :( Ellei näitä ole niin liikunnasta tykkäämisestä on pelkkää haittaa :/

-ap

Olen tuo yllä kirjoittanut. Mieheltäni löytyy korkeakoulutus, asemaa, varallisuutta ja paljon urheilullisuutta. Liikkuu vielä enemmän kuin minä. Pituutta ei löydy kovin paljoa eikä ehkä raamikkuuttakaan. Toki liikunnallisena lihaksia ja sixpack löytyy, mutta yleisilme on enemmän kestävyysurheilja. Eli ei ole pakko olla kaikkia.

Eihän tuossa sanottukaan että pitäisi olla kaikkia...?

Kysehän on seuraavasta kaavasta, joka mainittiin jo aikaisemmassa viestissä:
Liikunnallinen mies haluaa liikunnallisen naisen.

Mutta saadakseen liikunnallisen naisen, liikunnallisella miehellä tulee olla liikunnallisuuden lisäksi

- pituutta ja geneettistä raamikkuutta
tai

- korkeakoulutus, rahaa ja statusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Olen nykyään liikuntaa rakastava nainen. Vartaloni on helposti lihasmassaa kerryttävä. Olen hoikka. Plastiikkakirurgi ihan sanallisesti, sanoi että ei ole juuri ylimääräistä rasvaa (olen eri mieltä).

Rakastan liikuntaa. Rakastan sitäntunnetta, että pystyn, jaksan ja olen erittäin taipuisa ja voimakas luonnostani.,

Mutta, mulle on ihan sama miehen asema, varallisuus, koulutus, asema.

Olen eläissäni tuntenut kiimaa kahteen mieheen.

Minuun ei voi tehdä vaikutusta omaisuudella, asemalla, koulutuksella, kropalla, älyllä, millään.

Itseasiassa kyseessä on jokin itselleenkin hallitsematon asia... haluan, ja siis todella paljon, naisellisen vaistoni ohjaamana, jotaj ärjellä ja tahdolla ei voi järkeistää, joistain alkukantaisella tahdolla miestä, joka kertoo minulle, että tässä on Mies isolla m:llä. Uskollinen, luotettava, suojeleva, miehinen, seksuaalinen, isällinen, hoivaava, rehellinen. Mies, joka saa minut heikoksi, haluan juuri tällaista miestä. Jota en voi vastustaa. Annan sille heti periksi.

Ja kyllä, olen kohdannut tällaisen miehen.

Unohda raha, koulutus, asema ja valta.

Nainen joka kiimailee sun perään on kiimossaan,koska Sinä olet Sinä! Miehisin hänen silmissään kaikista miehistä. Ja samalla kaipaa romantiikkaa sulta, katsoa silmiin pitkään ja haluta rakastella.

Kun nainen syttyy, se on menoa, koska me niin harvoin sytytään, usko mua, kun se liekki kerran syttyy se on sammumaton...

Olikohan kyseessä lyhyt ja hoikka mies jonka pullohartiat kostuttivat pikkarit ja korkea ääni sai ne tipahtamaan lattialle eläimellisen kiiman ottaessa vallan kehostasi?

Voisin lyödä viinipullosta vetoa ettei ollut.

Höpö höpö sun juuttujasi. Ensinnäkin suojeleva, fiksu mies on lähtökohta. Naisilla on niin eri maku, yksi tykkää maratoonari tyyppisistä, yksi filosofisista, toinen kuivista älyköistä.

Minä olen sattumoisin erittäin, erittäin valikoiva. Olisin ihan hyvin voinut pysyä neitsyenä, mutta roihahdin tuleen.

Vitu**aa itseänikin, että mun tuli on niin sammumaton, kun se joku saa sen kerrankin palamaan. Olisin ehkä vähemmän liekeissä, jos se olisi tavallisempaa, eikä niin harvinaista. Älä vedä johtopäätösiä mun takia. Olen normista poikkeava.

No millainen sytyttäjämies sitten on vartalon osalta? Pituus, raamikkuus, leuan malli, äänen korkeus, jne?

Voi kuule. Mua yritti iskeä täydellisen salikropan omaava PT oman työpaikan kuntosalilla (rahoitusala). Tarjosi ilmaiseksi tekniikkaneuvontaa kyykyssä, pyysi tutustumaan blogiinsa, kehui mua ihanaksi naiseksi, tyrkytti käyntikorttiaan, katsoi mua pitkään silmiin ja hipelöi vartaloani kun jäätiin kahden...

oli täydellinen vartalo, huomaavainen ja sanallisesti tykitti mua. Täydellinen salikroppa.

Mussa ei liikahtanutkaan mikään.

Sori, mutta muhun ei voi vaikuttaa sanoin, ulkonäöllä, asemalla, varallisuudella yms.

Mun naisenvaisto sanoo, missä on uros jonka haluun.

Ja se tapahtuu kerran, kaksi elämässä. Sydämessä, tiedän uroot jotka haluan. En osaa selittää sitä järjellä, vaisto vaan sanoo ketkä on NIIITÄ. Elli superuroita. 1-2 kert elämässä.

Vierailija
24/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mielellään pidempi kuin minä, eli yli 168 cm. Mielellään ei kuitenkaan ihan hirveän pitkä. En ole ehdoton, pituus ei ole kärkikriteereissä ollenkaan.

2. Raamikkuus siihen malliin, että haluan miehen olevan minua fyysisesti isompi ja vahvempi. Hartioiden leveyksiä en ole koskaan mittaillut. Käyn aktiivisesti salilla, ja toivon samaa mieheltä.

3. Koulutuksella ei ole väliä. Varallisuus on hyvä kun tulee toimeen, ja osaa muutenkin huolehtia elämästään. Asema ei muuten kiinnosta, mutta julkisuuden henkilöön en sekaantuisi, koska en haluaisi julkisuutta itselleni.

Paljon tärkeämpiä kriteerejä: tupakoimattomuus, huumorintaju, lempeys, pitää lapsista, on harrastuksia/mielenkiinnon kohteita, ei ole päihdeongelmaa, ei ole mustasukkainen

Vierailija
25/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Olen nykyään liikuntaa rakastava nainen. Vartaloni on helposti lihasmassaa kerryttävä. Olen hoikka. Plastiikkakirurgi ihan sanallisesti, sanoi että ei ole juuri ylimääräistä rasvaa (olen eri mieltä).

Rakastan liikuntaa. Rakastan sitäntunnetta, että pystyn, jaksan ja olen erittäin taipuisa ja voimakas luonnostani.,

Minuun ei voi tehdä vaikutusta omaisuudella, asemalla, koulutuksella, kropalla, älyllä, millään.

Itseasiassa kyseessä on jokin itselleenkin hallitsematon asia... haluan, ja siis todella paljon, naisellisen vaistoni ohjaamana, jotaj ärjellä ja tahdolla ei voi järkeistää, joistain alkukantaisella tahdolla miestä, joka kertoo minulle, että tässä on Mies isolla m:llä. Uskollinen, luotettava, suojeleva, miehinen, seksuaalinen, isällinen, hoivaava, rehellinen. Mies, joka saa minut heikoksi, haluan juuri tällaista miestä. Jota en voi vastustaa. Annan sille heti periksi.

Nainen joka kiimailee sun perään on kiimossaan,koska Sinä olet Sinä! Miehisin hänen silmissään kaikista miehistä. Ja samalla kaipaa romantiikkaa sulta, katsoa silmiin pitkään ja haluta rakastella.

Kun nainen syttyy, se on menoa, koska me niin harvoin sytytään, usko mua, kun se liekki kerran syttyy se on sammumaton...

Olikohan kyseessä lyhyt ja hoikka mies jonka pullohartiat kostuttivat pikkarit ja korkea ääni sai ne tipahtamaan lattialle eläimellisen kiiman ottaessa vallan kehostasi?

Höpö höpö sun juuttujasi. Ensinnäkin suojeleva, fiksu mies on lähtökohta. Naisilla on niin eri maku, yksi tykkää maratoonari tyyppisistä, yksi filosofisista, toinen kuivista älyköistä.

Minä olen sattumoisin erittäin, erittäin valikoiva. Olisin ihan hyvin voinut pysyä neitsyenä, mutta roihahdin tuleen.

Vitu**aa itseänikin, että mun tuli on niin sammumaton, kun se joku saa sen kerrankin palamaan. Olisin ehkä vähemmän liekeissä, jos se olisi tavallisempaa, eikä niin harvinaista. Älä vedä johtopäätösiä mun takia. Olen normista poikkeava.

No millainen sytyttäjämies sitten on vartalon osalta? Pituus, raamikkuus, leuan malli, äänen korkeus, jne?

Voi kuule. Mua yritti iskeä täydellisen salikropan omaava PT oman työpaikan kuntosalilla (rahoitusala). Tarjosi ilmaiseksi tekniikkaneuvontaa kyykyssä, pyysi tutustumaan blogiinsa, kehui mua ihanaksi naiseksi, tyrkytti käyntikorttiaan, katsoi mua pitkään silmiin ja hipelöi vartaloani kun jäätiin kahden...

oli täydellinen vartalo, huomaavainen ja sanallisesti tykitti mua. Täydellinen salikroppa.

Sori, mutta muhun ei voi vaikuttaa sanoin, ulkonäöllä, asemalla, varallisuudella yms.

Ja se tapahtuu kerran, kaksi elämässä. Sydämessä, tiedän uroot jotka haluan. En osaa selittää sitä järjellä, vaisto vaan sanoo ketkä on NIIITÄ. Elli superuroita. 1-2 kert elämässä.

En minä kysynyt miehistä joita et halunnut. Se ettet halunnut tiettyä superurosta ei todista yhtään mitään, vain kyllä-äänillä on merkitystä.

Kysyin sytyttäjämiehistä jotka halusit ja jotka saivat sinut.

Olivatko he lyhyitä, hoikkia ja/tai korkeaäänisiä?

Vai millaisia?

Vierailija
26/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Kysy itseltäsi seuraavaa.

Mikä vartalotyyppi on miehellä vähiten suosittu?

Mikä vartalotyyppi on naisella vähiten suosittu?

Mihin kastiin sinä kuulut vs mihin kastiin sinusta kiinnostuneet naiset kuuluvat?

Tasoistahan tässä on kyse. Taso on ensisijainen kriteeri parinvalinnassa; jos tasot kohtaavat, katsotaan yhteensopivuutta luonteiden, elämäntapojen, kemioiden, tms osalta. Liikunnallisuuden sivutuotteena naisen vartalo on hoikempi ja MA korkeampi, ja niinpä häviät kilpailussa:

- pidemmille

- luontaisesti raamikkaammille

- menestyneemmille

Joutunet siis valitsemaan tavoitteletko statusta nostaaksesi markkina-arvoasi, vai keksitkö keinon sovittaa elämäntavat yksiin sohvaperunanaisen kanssa.

Pyh. Hoikan kropan saa kun syö niukasti. Liikunnallisia vartaloita on monen kokoisia, riippuen muista elämäntavoista ja harrastetuista lajeista. Esim. huipputason voimailijat eivät ole kovin hentoisia.

Vierailija
27/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks tää miehen kirjoittama teksti? Jotenkin on niin mauri sariolaa

Vierailija
28/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mielellään pidempi kuin minä, eli yli 168 cm. Mielellään ei kuitenkaan ihan hirveän pitkä. En ole ehdoton, pituus ei ole kärkikriteereissä ollenkaan.

2. Raamikkuus siihen malliin, että haluan miehen olevan minua fyysisesti isompi ja vahvempi. Hartioiden leveyksiä en ole koskaan mittaillut. Käyn aktiivisesti salilla, ja toivon samaa mieheltä.

3. Koulutuksella ei ole väliä. Varallisuus on hyvä kun tulee toimeen, ja osaa muutenkin huolehtia elämästään. Asema ei muuten kiinnosta, mutta julkisuuden henkilöön en sekaantuisi, koska en haluaisi julkisuutta itselleni.

Paljon tärkeämpiä kriteerejä: tupakoimattomuus, huumorintaju, lempeys, pitää lapsista, on harrastuksia/mielenkiinnon kohteita, ei ole päihdeongelmaa, ei ole mustasukkainen

Katsos, löytyi kuin löytyikin yksi :)

Kakkoskohdasta haluaisin kysyä. Olen huomannut että tuossa vähän huiputetaan, eli ei se riitäkään että mies on isompi ja vahvempi, vaan pitää olla reippaasti isompi ja tosi vahvan näköinen.

Eli riittääkö ihan kirjaimellisesti että on edes vähän isompi ja vahvempi?

Vierailija
29/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Kysy itseltäsi seuraavaa.

Mikä vartalotyyppi on miehellä vähiten suosittu?

Mikä vartalotyyppi on naisella vähiten suosittu?

Mihin kastiin sinä kuulut vs mihin kastiin sinusta kiinnostuneet naiset kuuluvat?

Tasoistahan tässä on kyse. Taso on ensisijainen kriteeri parinvalinnassa; jos tasot kohtaavat, katsotaan yhteensopivuutta luonteiden, elämäntapojen, kemioiden, tms osalta. Liikunnallisuuden sivutuotteena naisen vartalo on hoikempi ja MA korkeampi, ja niinpä häviät kilpailussa:

- pidemmille

- luontaisesti raamikkaammille

- menestyneemmille

Joutunet siis valitsemaan tavoitteletko statusta nostaaksesi markkina-arvoasi, vai keksitkö keinon sovittaa elämäntavat yksiin sohvaperunanaisen kanssa.

Mene pois! Et ole nainen!

Vierailija
30/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tuollainen liikunnallinen eli liikunta on osa elämää. Ja myös korkeakoulutettu.

Kimppaan kolmosta. Minäkin olen tuntenut kiimaa vain kahta miestä kohtaan elämässäni. Uskon, että kyseessä jokin feromonijuttu. Pilke silmäkulmassa ja huumori ovat myös tärkeitä. Minä pidän enemmän hiljaisista tarkkailijamiehistä. Hölöttäjät eivät iske. Elämäni rakkaus on ehkä 172 cm (en kysynyt koskaan pituutta), nuoruuden akne näkyy ihossa ja vähän maksua on. Mahtava tyyppi ja seksi upeaa.

Vierailija
31/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, sama täällä. AussiPT oli enemmän kuin innoissaan viemässä treffeille. Eikä pikkarit kostuneet saati että olisin todellakaan lähtenyt treffeille.

Vierailija
32/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta saa väärän kuvan sikäli että ap:han kysyi liikunnallisista naisista jotka käy salilla/lenkillä about säännöllisesti. Siis urheilulliset, punttimimmit ja muut on asia erikseen. Suurin osa mimmeistä hölkkää muutaman kerran viikossa. Salilla kuntopyörää tai juoksumattoa ja sit muutamia liikkeitä kevyillä painoilla.

Naiset oikeasti kuvittelee että kun vähän liikkuu, niin heti pitäis olla bodarimies rinnalla ettei olis miestä vahvempi. Just vein salille tutun toimistohiirimiehen, sellainen lintumaisen hoikka tyyppi jolla pituutta ehkä 170cm. Senkin aloituspainot oli (käsipainoilla) 2x15kg/kulmasoutu, 2x12kg/haukkarit, jne. Aktiiviselle salikävijälle vähän ja voimaharjoittelijalle ei riitä edes lämmittelyyn, mutta aika moni toimistonainen ei saisi noitakaan edes räkistä ylös.

Aika monessakin asiassa ku nainen hyppää metrin, miehen pitäis hypätä kaks metriä että naisen mielestä oltaisiin samalla tasolla :D

Vierailija
33/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ongelma olisi se, että mainitsit aloituksessasi hyvin pinnallisia kriteerejä miehille. En usko, että olisimme samalla aaltopituudella lainkaan, jos ajattelet, että pituus tai harteikkuus olisi minusta joku juttu miehessä.

Koulutustaso kyllä on minulle mittari. Pidän akateemisista tyypeistä, tohtoriksi väittely on jo ihan hyvä lähtökohta. Erittäin mielenkiintoinen ja monipuolisesti älykäs maisteritasoinenkin voisi mennä. Mutta monipuolinen äly on ehdoton vaatimus, kiinnostus tieteisiin, taiteisiin, politiikkaan, maailmankatsomuksiin jne on välttämätöntä. Ja avoimuus. Pieninkin mustavalkoisuus tai esim rasismi on aivan ehdoton ei. Monipuolinen kiinnostus luontoon, matkusteluun jne plussaa.

Itse en ole vapaa, joten en oikeasti tiedä, miten kumppania haetaan jostain netistä. Minun on hyvin vaikea kuvitella, että löytäisin mielestäni sellaisesta.

Vierailija
34/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

powerman kirjoitti:

Tästä ketjusta saa väärän kuvan sikäli että ap:han kysyi liikunnallisista naisista jotka käy salilla/lenkillä about säännöllisesti. Siis urheilulliset, punttimimmit ja muut on asia erikseen. Suurin osa mimmeistä hölkkää muutaman kerran viikossa. Salilla kuntopyörää tai juoksumattoa ja sit muutamia liikkeitä kevyillä painoilla.

Naiset oikeasti kuvittelee että kun vähän liikkuu, niin heti pitäis olla bodarimies rinnalla ettei olis miestä vahvempi. Just vein salille tutun toimistohiirimiehen, sellainen lintumaisen hoikka tyyppi jolla pituutta ehkä 170cm. Senkin aloituspainot oli (käsipainoilla) 2x15kg/kulmasoutu, 2x12kg/haukkarit, jne. Aktiiviselle salikävijälle vähän ja voimaharjoittelijalle ei riitä edes lämmittelyyn, mutta aika moni toimistonainen ei saisi noitakaan edes räkistä ylös.

Aika monessakin asiassa ku nainen hyppää metrin, miehen pitäis hypätä kaks metriä että naisen mielestä oltaisiin samalla tasolla :D

Minulle ainakin nuo puntit ovat täysin yhdentekeviä, mutta minusta on kiva, että miehestä on kaveriksi puolimaratonille.

Vierailija
35/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo muuten oikeasti johtuu?

Siis tuohan vaikuttaa olevan totta että suurin osa vastaajista joko katsoo pituutta/raameja tai sitten koulutustaso ja uraorientoituminen on tärkeää.

Onko niin että akateemisissa piireissä ja ei-akateemisissa on eri ihanteet, ja kuten "tasoteoreetikot" esittävät, timmimpi kroppa avaa paremmat mahdollisuudet miehiin jotka edustavat ihannetta omassa sosioekonomisessa viitekehyksessä?

Olenko muuttumassa lassukaksi kun alan miettiä olisivatko ap ja numerosarjamies peräti oikeilla jäljillä...?

Vierailija
36/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen korkeasti koulutettu, ihan ok-palkkaisessa työssä oleva nätti ja liikunnallinen nainen. Lapseni isä on noin 180 cm pitkä mutta hyvin hintelä amistaustainen duunari. Häneen ihastuin positiivisuuden ja iloisuuden ja hauskan huumorin vuoksi, tosin ne kaikki valitettavasti hävisivät yhdessäolon aikana, joten päädyimme eroon.

Tällä hetkellä olen ihastunut amk-taustaiseen ehkä noin 170 cm pitkään mieheen, jolla tosin on lihasta jonkin verran. Hänessä viehättävät hauskat jutut ja hyvä seksi. Pituus, raamikkuus, koulutus ja äänen korkeus ovat hyvin kaukana tärkeimmistä valintakriteereistä.

Vierailija
37/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä vaikuttaa tosi paljon.

Periaatteessa olen lasketellut alamäkeen. Liikunnallisesta yliopisto-opiskelijasta mentiin osittain naisettomuudesta johtuneen masennuksen kautta amkkiin, sitten on-off-liikunnalliseksi tilintarkastajaksi keskikokoiseen firmaan ja nyt vatsakkaaksi liikunnan jättäneeksi keski-ikäiseksi tilkkariksi pieneen firmaan.

Naiset?

Nuorena en saanut ketään. Liikunnallisista naisista ei toivoakaan.

Kolmekymppisenä, ylipainoiset ja ei todellakaan liikunnalliset alkoivat kiinnostumaan.

Nelikymppisenä, paradoksaalisesti kun olen itse jättänyt liikunnan, minusta on kiinnostunut korkeakoulutettu todella liikunnallinen entinen kilpaurheilija.

Jos ollaan raadollisen rehellisiä, 10-20 vuotta sitten tämä nainen ei olisi vilkaissutkaan minuun päin. Eikä olisi vilkaissut erottuaan pitkästä, komeasta ja minua menestyvämmästä miehestään. Mutta fakta on - kuten nainen itse sanoi kertoessaan pinnallisista miehistä joita oli tavannut - nelikymppinen nainen ei näytä samalta kuin parikymppinen nainen.

"Niinhän se on", vastasin.

(En usko että sopisimme yhteen, nainen on kiva ja fiksu mutta äärimmäisen energinen ja melko kunnianhimoinen. Minä en ole...)

Vierailija
38/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä moni tulee kuolemaan yksin tässä maassa. Niin vaikeaksi tämä on mennyt. Feromonit, pituus, raamikkuus, ulkonäkö, akateemisuus, kemia, hauskuus, älykkyys, tilipussi, status.

Vierailija
39/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. miehen pituus

Minim. 180cm, ei poikkeuksia.

Oltava leveämpi kuin itselläni, olen nostellut painoja 15 vuotta. Sporttinen ruumiinrakenne.

Hmm, sanoisin että työelämässä, korkeakoulutettu tmv. Yleensä en kiinnostu / en kiinnosta suorittavan tason työntekijöitä sillä luen paljon, opiskelen ja seuraan politiikkaa yms. Ei paljoa jääkiekko ja keilaus kiinnosta.

Oltava armeija käytynä, ajokortti ja auto, luottotiedot kunnossa jne.

N32

Vierailija
40/71 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä joku ihmettelee miksi liikunnalliset miehet valittavat kun eivät löydä liikunnallista naista, tämä ketju vastaa aika hyvin kysymykseen.