Missä euroopan maassa asuu epäkohteliaimmat ihmiset?
Kommentit (37)
Suomessa, tarkemmin sanoen Pohjanmaalla. Viro pääsee aika lähelle samaa.
Ei Venäjä kuulu mun laskuissani Eurooppaan.
Islantilaiset ei olleet kovin vieraanvaraisia ja kylmempiä kuin suomalaiset.
Suomen Satakunnassa tietty! Ihmettelen näitä jotka sanovaat Puola. Varsovassa käydessäni sain hyvää palvelua aina.
Vaikea sanoa. Eri maiden kohdalla on eri alueita, joissa tylyys on eri tasoa kuin toisessa. Esim. Pariisissa ei oman suppean kokemukseni mukaan ole oltu kohteliaita, mutta Ranskan maaseudulla paikassa X tosi mukavia.
Suomen Pori (joka katsoi Unelmahäät tietää). Siellä kommunikoidaan viduillen.
Vierailija kirjoitti:
Ei Venäjä kuulu mun laskuissani Eurooppaan.
Islantilaiset ei olleet kovin vieraanvaraisia ja kylmempiä kuin suomalaiset.
Euroopan itäraja sijaitsee Uralilla, ellet satu tietämään, joten karkean arvioni mukaan (kun muistelen pallokarttaa) noin 1/3 Venäjästä kuuluu Eurooppaan.
Eurooppa ei ole sama kuin EU, Euro(-raha tai epäraha), WEU tai NATO. Nämä muut ovat poliittisia, taloudellisia, sotilaallisia tm. sopimusliittoja, eivät maantieteellisiä yksiköitä.
Jos Venäjä ei mielestäsi kuulu Eurooppaan länsiosansa osalta, niin eivät kai siihen sitten kuulu mielestäsi myöskään Sveitsi, Liechtenstein, Andorra tai Norjakaan?
Saksassa. Monessa maassa olen asunut ja muutenkin aikalailla reissannut. Olin perhesyistä Saksassa lähes 3 v. Todella töykeää porukkaa! Olimme pohjoisessa, etelässä vieraillessa (esim. Munchenissä) huomasi kyllä, että porukka hieman ystävällisempää.
Tietenkään kaikista Euroopan maista ei ole kokemusta, mutta omien kokemuksieni perusteella Saksalaiset ovat olleet epämielyttävimpiä.
Suomessa.