Jäisikö sitä suhteeseen vaikka seksi on masentavan huonoa?
Ihanasta miehestä välitän aidosti ja ajatuskin erosta riipaisee syvältä sydämestä, mutta silti en voi sivuuttaa tätä ongelmaa. En saa seksiä tarpeeksi usein, enkä suuseksiä ollenkaan vaikka itse sitä annankin, enkä saa myöskään orgasmeja miehen kanssa. Joskus mietin, että voiko mies todella haluta noin harvoin vai enkö minä vain pahemmin sytytä ja miehellekin tulisi huojentunut olo kun ottaisin eron puheeksi ja haluaisin pysyä vain hyvinä ystävinä, mitä todella haluaisin kun en kestäisi häntä kokonaan menettää elämästäni.
Kommentit (7)
Onko ollut koko ajan samanlaista? Vai muuttunut jossain kohtaa.
Voitko puhua tästä avoimesti miehellesi? Kertoa mitä kaipaisit sängyssä ja opastaa häntä? Entä onko teidän seksi ollut alusta asti samanlaista ja yhtä harvoin tapahtuvaa vai onko jokin muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut koko ajan samanlaista? Vai muuttunut jossain kohtaa.
On ollut samanlaista koko ajan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voitko puhua tästä avoimesti miehellesi? Kertoa mitä kaipaisit sängyssä ja opastaa häntä? Entä onko teidän seksi ollut alusta asti samanlaista ja yhtä harvoin tapahtuvaa vai onko jokin muuttunut?
Minusta on vähän kurjaa esimerkiksi joutua oikein pyytämällä pyytämään suuseksiä. Jos mies suostuisi siinä sitten stressaisin, että alapääni on miehestä inhottava ja suunnilleen oksennus kurkussa väkisin nuolee, kun ei ole oma-aloitteisesti siihen ruvennut. Olen kyllä opastanutkin muuten koskettamisessa, muttamutta... Oppiminen ei ole kaikille niin helppoa. Aistin miehessä aina kiireen seksin aikana, enkä voi senkään takia rentoutua, kun tuntuu, että toisella on kiire vaan saada äkkiä hommat alta pois. Ap
Näköjään sitä jää. 25 vuotta huonoa seksi takana and counting. Nuorena kuvitteli että toista voi muuttaa, no en minä ainakaan. Vaimo ei halua se siltä muuta kuin että minä laukean asap. Jos ei kolmessa minuutissa tule niin "Jatketaan myöhemmin, ei se nyt onnistu." Eniten harmittaa, ettei ole ollut muita seksi kumppaneita. Olisi kiva joskus kokeilla vaikka vieraan kanssa suuseksiä, eri asentoja,... Olisi jotain, mitä muistella vanhana pappana.
Jos toinen ei ole mitenkään halukas tyydyttämään toista seksuaalisesti ja työskentelemään oman haluttomuuden eteen niin ei siitä mitään tule. Itse en voisi elää suhteessa jossa seksuaalinen halukkuus ja mieltymykset ei kohtaa yhtään. Aina ei itselläkään tee mieli jos väsynyt tm, mutta annan ajatukselle mahdollisuuden enkä torju miestä heti. Monesti itsekin syttyy toisen hyväilyillä. Toisinpäin onkin sitten hyvin helppo. Miestä ei tarvitse kuin katsoa tietyllä tavalla ja hän alkaa innostua.
Tämä seksi asia on semmoinen, että pitää miettiä kuinka tärkeä se itselleen on. Kaduttaako myöhemmin jos on liki koko ikänsä saanut liian vähän ja/tai epätyydyttävää seksiä. Mikäli näin on kannattaa asialle tehdä jotain.
Up