Uuteen kotiin muuttamassa,miltä kuulostaa sisutus:
Keittiö:
-valkoiset kaapistot,valkoiset laatat
-laskosverhot Ikean Tilly-kankaasta
-valkoinen lakattu mäntypöytä+tuolit (istuin osaan pehmusteet verhokankaasta)
-ikkunalaudalle puinen majakkalyhty
-seinälle raamittomat taulut joissa kuvina aitoja kuvia merestä & yhdessä " rantamaja"
Makuuhuone:
-oliivinvihreä päiväpeite
-oliviinvihreät (joissa isot valkoiset kukat x2) ja valkoiset paneeliverhot rinnakkain
-Marimekon " ystävät" kankainen työtuoli ja puunvärinen/valkoinen työpöytä
-valkoinen 1800-luvun lipasto
-oliviinvihreissä kehyksissä pari kuvaa
-takorautainen valkoiseksi maalattu suuri peili (" kiemura" kehykset)
-iso viherkasvi ikkunalla
Seinät " luonnonvalkoiset" tai beiget?
Lastenhuone aika tavanomainen,tummansininen päiväpeite,tummansini-valkoinen kappa jossa ruskeita nallukoita,jne
Vaaleat seinät,väriä ei vielä päätetty
Olohuoneeseen tammiviilutettu tv-taso (pelkistetyn mallinen),ruskeat nahkasohvat,vaaleat läpinäkyvät verhot joissa sinisiä kukkia harvakseltaan ja iso viherkasvi.
Seinillä yksi _iso_ sini-ruskea sävyinen taulu ja muutama ulkomailta tuotu puu" veistos" ,ikkunalaudalla muratti.
Kynttilöitä lasimaljassa.
Seinien väriä ei vielä päätetty
Mitä lisäisitte,mikä kuulostaa ihan hirveältä?? Kiitos avuista :)
Kommentit (25)
Noita lasipurkkeja,kiviä ym mulla onkin,en siis alkanut siinä alkuperäisessä viestissä ihan kaikkea luettelemaan :)
Vedenvihreitä purkkeja saattaisin vaikka hankkia,voi ihan sopiakkin :)
Punainen on ihan kauhistus,kuten kaikki kirkkaammat värit,valitettettavasti.
Makuuhuoneen takaseinää olen ajatellutkin hieman " mokkapintaisen" näköiseksi vaalehkon ruskeaksi/hiekanruskeaksi.
Ja ehkä muutama koristetyyny samaa väriä...??
Lastenhuoneessa yritän käyttää vain noita paria perusväriä ja seinät olisi varmaan valkoiset,leluista sitä väriä sinne kyllä tulee ihan tarpeeksi :)
Olohuoneen sininen ei ole tummaa,se on sellaista " tummempaa" vaalean sinistä,jos nyt kukaan tajuaa... :D
Noita puuesineitä siis on,mainitsinkin ne siinä alussa ja hassua kyllä,olen etsinyt juuri valurautaista isoa kynttelikköä ja ajattelin samantyylistä kattoonkin...
ap
paitsi keittiö mun makuun liian steriilin oloinen..miten ois jotain pehmeän väriset laatat?tasot?tai vaikka joku boordi?tai sitten seinät vaikka aika tummalla beigellä...
Makuuhuoneeseen beigeseinä ja vaikka samanvärisiä tyynyjä sängylle...
Lastenhuoneeseen yksi seinä jollain tummalla värillä ja muut valkoisia?!?Onko lapsi yksi?Poika?Kuinka olisi vihreä tai keltainen väri?Sopisi molemmille jos lisää lapsia teette...Tai laita ainakin joku värikäs matto jossa sitä sinistä mukana...
Olkkari kuullostaa mukavalta ja pikkuhiljaa löytyy omat jutut...Lime/beige/sininen???
Mutta onnea uuteen kotiin ja monta onnellista vuotta teille!!!
Keittiö on steriili,ihan niinkuin halusinkin :D
Noiden laattojen väri saattaa kyllä vaihtua vielä,tuossa Ikean kankaassa on sellaista " hiekanruskeaa" ,olisikohan se ihan kauhea valinta laatoiksi?? Jossain olen joskus nähnyt sellaisen rosoisen kivisen seinäpinnan,se oli kyllä kiva,mutta onkohan ihan mahdoton pitää puhtaana...?
Lapsi on tosiaan poika,en varmaan lähde värittelemään seiniä,se kun kasvaa tuossa niin saa sitten itse päättää hieman mitä haluaa :)
ap
ja koska kuultomaalaus on läpikuultava, niin se männyn kelt paistaa läpi
Vierailija: