Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin lopettaa kaiken paskanjauhannan parisuhteessa

Vierailija
16.04.2018 |

Tulin siihen tulokseen että suhteen ongelmista keskusteleminen vain pahentaa suhteen ongelmia. Mies ei ala haluta seksiä siten, että keskustelen siitä kuinka paljon minua loukkaa ja masentaa ettei hän halua seksiä eikä ole siitä kiinnostunut. Mistään muustakaan ongelmasta jauhaminen ei varmasti paranna ongelmia yhtään. Aion jatkossa keksittyä konkreettisiin tekemisiin ja pitää turpani useammin tukossa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa

Vierailija
2/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen parisuhdeterapiaa. Terapeutilla on käsitys siitä mitä asioiden takaa voi löytyä. Kuulostaa että "paskanjauhantanne" on ollut aika pinnallista.

Vierailija
4/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen parisuhdeterapiaa. Terapeutilla on käsitys siitä mitä asioiden takaa voi löytyä. Kuulostaa että "paskanjauhantanne" on ollut aika pinnallista.

Ei ole ollut pinnallista. Miehen seksihalut eivät puhumalla parane. Ap

Vierailija
5/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa millainen keskustelu lisäksi miehen seksihaluja vaimoaan kohtaan? En usko että yhtään minkäänlainen. Ap

Vierailija
6/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa millainen keskustelu lisäksi miehen seksihaluja vaimoaan kohtaan? En usko että yhtään minkäänlainen. Ap

Pitkäaikainen terapia. Sekä yksilö- että parisuhdeterapia. Tuossa tosin tulee ilmi paljon asioita jotka ovat nyt kokonaan piilossa. Ei voi tietää mikä on lopputulos. Voi johtaa suhteen lujittumiseen ja halujen palaamiseen tai sitten eroon jos huomataan että tässähän ollaan ihan väärät henkilöt toisillemme.

Vierailija
7/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen terapia. Sekä yksilö- että parisuhdeterapia. Tuossa tosin tulee ilmi paljon asioita jotka ovat nyt kokonaan piilossa. Ei voi tietää mikä on lopputulos. Voi johtaa suhteen lujittumiseen ja halujen palaamiseen tai sitten eroon jos huomataan että tässähän ollaan ihan väärät henkilöt toisillemme.

Ihanko meinaat että alkaisin saada taas säännöllisesti seksiä tässä suhteessa, jos kumpikin menisi yksilöterapiaan ja sitten lisäksi pariterapiaan? Olisi kuule niin iso investointi ajallisesti ja taloudellisesti lapsiperheessä, etä ei onnistu. Eivät terapeutit mitään taikureita ole ja ainoa varma hyötyjä terapoinnista on terapeutti itse. Ap

Vierailija
8/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko meinaat että alkaisin saada taas säännöllisesti seksiä tässä suhteessa, jos kumpikin menisi yksilöterapiaan ja sitten lisäksi pariterapiaan? Olisi kuule niin iso investointi ajallisesti ja taloudellisesti lapsiperheessä, etä ei onnistu. Eivät terapeutit mitään taikureita ole ja ainoa varma hyötyjä terapoinnista on terapeutti itse. Ap

Ei kukaan ole varmaksi väittänytkään. Viestissä sanottiin, että "ei voi tietää mikä on lopputulos".

Onhan se kallista ja vie aikaa. Se on myös henkisesti rankkaa, vaikka onkin palkitsevaa.

Kaikista helpointa on olla tekemättä mitään, vieriväthän ne vuodet niinkin.

Vierailija
9/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut pinnallista. Miehen seksihalut eivät puhumalla parane. Ap

Olen samaa mieltä. Lopetin puhumisen seksin vähäisyydestä. Ajattelin vaan, että hyväksyn sen ja jos sitten totean, että vähäseksinen suhde ei mulla riitä, teen johtopäätökset suhteen tulevaisuudesta. 

Samalla lopetin myös seksin yrittämisen. Mies saa tehdä aloitteet nykyään. Ja olen keskittynyt muihin asioihin ja alkanut elää enemmän omaa elämää, mies eläköön miten lystää.

Saan nykyään enemmän seksiä kuin silloin, kun puhuttiin ja yritin. En niin paljon kuin tahtoisin, mutta kuitenkin enemmän. Muuta läheisyyttä meillä onneksi on, ilman sitä lähtisin. Eri ihmisten libido vaan on erilainen ja siihen ei puhe auta.

Vierailija
10/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin siihen tulokseen että suhteen ongelmista keskusteleminen vain pahentaa suhteen ongelmia. Mies ei ala haluta seksiä siten, että keskustelen siitä kuinka paljon minua loukkaa ja masentaa ettei hän halua seksiä eikä ole siitä kiinnostunut. Mistään muustakaan ongelmasta jauhaminen ei varmasti paranna ongelmia yhtään. Aion jatkossa keksittyä konkreettisiin tekemisiin ja pitää turpani useammin tukossa.

Tuota noin. Et edes mainitse, että olisit yrittänyt miksi mies ei halua, mitä SINÄ voisit tehdä, jotta hän haluaisi, miten voisit tehdä seksistä houkuttelevampaa HÄNELLE.

Sanot vaan, että puhuit tunteistasi hänelle, minä minä minä.

Siinä olet kyllä oikeassa, että teot voittavat aina puhumisen, mutta puhumisen tarkoitus on selvittä mitkä teot ehkä johtaisivat haluttuun lopputulokseen.

Vierailija
11/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Suosittelen yhteistä tekemistä mieluimmin kuin puhumista. Jos miehellä on jotain traumoja siihen ei auta mikään kuin ehkä se terapia jos sekään.

Vierailija
12/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin. Et edes mainitse, että olisit yrittänyt miksi mies ei halua, mitä SINÄ voisit tehdä, jotta hän haluaisi, miten voisit tehdä seksistä houkuttelevampaa HÄNELLE.

Siinä olet kyllä oikeassa, että teot voittavat aina puhumisen, mutta puhumisen tarkoitus on selvittä mitkä teot ehkä johtaisivat haluttuun lopputulokseen.

Me kyllä puhutiiin siitä, mitä minä voisin tehdä, että hän haluaisi seksiä kanssani enemmän. Mies sanoi, etten mitään. Ettei se ole musta kiinni. Että hänen seksihalunsa ovat aina ja kaikissa aikaisimmissa suhteissakin olleet melko "maltilliset". Että haluaa kyllä silloin tällöin, muttei seksi ole hänelle kovin tärkeää. -9

Vierailija
13/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on sanonut että seksistä puhumisen lopettaminen saattaisi tehdä siitä kiinnostavampaa hänelle. Ap

Vierailija
14/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lopetimme paskan jauhamisen parisuhteessa jo useita vuosia sitten.

Aamulla yleensä toivotetaan huomenta ja päivällä saatan ehkä kysäistä juotko kahvia jos keitän tai vaimo toteaa et lähdettäisiinkö käymään kaupassa.

Omilla koneillamme me nytkin istumme.

Iltaisin emme sano toisillemme hyvää yötä, sillä kömmimme nukkumaan eri aikoihin.

Neljäs kerta avioliitossa ja paras suhde koskaan.

Hiljaisuutta ja rauhaaaaaaaaaaaaaaaaah :-)

Vierailija
15/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me kyllä puhutiiin siitä, mitä minä voisin tehdä, että hän haluaisi seksiä kanssani enemmän. Mies sanoi, etten mitään. Ettei se ole musta kiinni. Että hänen seksihalunsa ovat aina ja kaikissa aikaisimmissa suhteissakin olleet melko "maltilliset". Että haluaa kyllä silloin tällöin, muttei seksi ole hänelle kovin tärkeää. -9

Vähän sama täällä, ei kuulemma itsessään ole kovin tärkeää. Eipä sitä alkuhuumassa voinut tietää kun se kesti parikin vuotta naimisiinmenoon saakka. Ap

Vierailija
16/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla minäkin päätin lopettaa seksin yrittämisen ihan kokonaan ja pidän sen option auki että jos saamani huomion puute tässä suhteessa kerta kaikkiaan käy sietämättömäksi, elämääni aukeaa paikka miehelle, jota kiinnostan seksuaalisesti. Ap

Vierailija
17/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmana kenenkään halut syty sillä että pakotetaan keskustelemaan ikävissä tunnelmissa syyttävään sävyyn. Oikein teit!

Jos mies on olemassaan vähään tyytyväinen, paljoa ei ole tehtävissä. Jos taas halut on olleet normaalit mutta nyt hiipuneet, tilannetta voi yrittää kohentaa. Ala itse olla haluttavampi: kannattaisiko laihduttaa ja/tai ryhtyä kuntoilemaan? Ostaa seksikkäitä alusvaatteita? Käyttää stay uppeja ja sillkiyöpaitoja?

Tiedän että tämä kerää alapeukkuja, mammojen mielestä miehelle pitää naisen kelvata sellaisena kuin on. No, jos sitä on jo kokeillut eikä se toiminut, voisiko kokeilla jotain muuta?

Vierailija
18/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti hyvä tyyli. Meillä vähän vastaava, turhia ei keskustella mutta kaikenlaista tehdään. Lähtökohtaisesti, jos toinen jotain ehdottaa, toinen vastaa että ”Mikäpäs siinä” ja sitten vaan tuumasta toimeen.

Minä ainakin saan keskustella ja vatvoa ongelmia työssäni ihan riittävästi, en tosiaan kaipaa mitään väkinäisiä keskustelemisia parisuhteeseen.

Ja nimenomaan seksi on kyllä tekojen ja tunnelman, eikä puhumisen alue.

Vierailija
19/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20/24 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me lopetimme paskan jauhamisen parisuhteessa jo useita vuosia sitten.

Aamulla yleensä toivotetaan huomenta ja päivällä saatan ehkä kysäistä juotko kahvia jos keitän tai vaimo toteaa et lähdettäisiinkö käymään kaupassa.

Omilla koneillamme me nytkin istumme.

Iltaisin emme sano toisillemme hyvää yötä, sillä kömmimme nukkumaan eri aikoihin.

Neljäs kerta avioliitossa ja paras suhde koskaan.

Hiljaisuutta ja rauhaaaaaaaaaaaaaaaaah :-)

Minä olisin mieluummin yksin kuin tuollaisessa suhteessa.