Päätin lopettaa kaiken paskanjauhannan parisuhteessa
Tulin siihen tulokseen että suhteen ongelmista keskusteleminen vain pahentaa suhteen ongelmia. Mies ei ala haluta seksiä siten, että keskustelen siitä kuinka paljon minua loukkaa ja masentaa ettei hän halua seksiä eikä ole siitä kiinnostunut. Mistään muustakaan ongelmasta jauhaminen ei varmasti paranna ongelmia yhtään. Aion jatkossa keksittyä konkreettisiin tekemisiin ja pitää turpani useammin tukossa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me lopetimme paskan jauhamisen parisuhteessa jo useita vuosia sitten.
Aamulla yleensä toivotetaan huomenta ja päivällä saatan ehkä kysäistä juotko kahvia jos keitän tai vaimo toteaa et lähdettäisiinkö käymään kaupassa.
Omilla koneillamme me nytkin istumme.
Iltaisin emme sano toisillemme hyvää yötä, sillä kömmimme nukkumaan eri aikoihin.
Neljäs kerta avioliitossa ja paras suhde koskaan.
Hiljaisuutta ja rauhaaaaaaaaaaaaaaaaah :-)
Minä olisin mieluummin yksin kuin tuollaisessa suhteessa.
Jokainen tavallaan :-)
Emme nauti kenenkään muun seurasta kuin omastamme, joten tämä sopii meille kahdelle sukulaissielulle kuin nenä päähän.
Vuosien mittaan olemme ajautuneet tähän hiljaisuuden kulttuuriin ja se tyydyttää molempien tarpeita paremmin kuin hyvin.
On miellyttävää ajatella, että tuossa muutaman metrin päässä istuu koneellaan ihminen jota rakastan enemmän kuin mitään muuta maailmassa ja olen valmis toteuttamaan hänen kaikki toiveensa jos hän jotain päättäisi haluta.
Tiedän myös kokemuksen kautta, että hän on valmis rakastamaan minua elämämme loppuun saakka, sillä hän on jotain sellaista jota en kuvitellut koskaan löytäväni tästä maailmasta, kunnes lähellä kuolemaa hän saapui elämääni, eikä mikään ole sen jälkeen ollut samanlaista kuin aiemmin.
Me nautimme hiljaisuudesta ja rakkaudesta ja tiedosta, että me elämme yhdessä kunnes kuolema meidät toisistamme erottaa.
Meillä mies kyllä yleensä tykkää puhua paljonkin - kunhan aihe on hänen valitsemansa ja juuri häntä kiinnostava. Ap
Joten katsonpa senkin kortin tässä samalla että lopetan kokonaan oma-aloitteisesti kaikista omista tunteistani ja ajatuksistani puhumisen. Ap
Up