Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen terapeuttini kannusti minua jatkamaan mieheni kanssa, koska "hän hyväksyy mut sellaisena kuin olen"

Vierailija
16.04.2018 |

Kun kerroin sille, että voin sanoa miehelleni mitä tahansa, eikä se jätä mua, suutu, tai sano mitään :D Ihmettelin, että eikö kumppanille tarvitse siis puhua ystävällisesti? Sanoin, kerroin siis terapeutille, että jos suutun, sanon miehelle rumasti.
En mä halunnut miestä, jolle saa puhua ilkeästi, en mä koe, että "nyt olen oma itseni" kun sain olla sille oikein mahdottoman ilkeä.

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi varmaan teki sen, minkä osasi. Kuten kaikki muutkin, terapeuttisi, miehesi ja sinä mukaan lukien. Tässä hetkessä on kyse siitä, pystytkö irtautumaan menneestä ja aidosti muuttamaan omaa käytöstäsi, sillä se on ainoa tie muutokseen. Itse olen tässä elämässä oppinut, että ei kannata keskittyä muiden tekemisiin ja tekemättä jättämisiin, vaan omiinsa. Sinun tapauksessasi tämä tarkoittaa vanhojen ovien sulkemista ja irtipäästämistä. Sitä ei pidä pelätä, sillä uusia ovia avautuu kyllä.

62/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan ole kykenevä vanhemman rooliin nyt. Miehesi ymmärtää sen, ja siksi auttaa sinua siten, että huolehtii lapsista nyt, kun sinä et siihen pysty. Sitten kun voit paremmin, voit olla taas vanhempi. Anna miehesi nyt toistaiseksi huolehtia lapsista. Se on heille parhaaksi.

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentynyt 223 kirjoitti:

Äitisi varmaan teki sen, minkä osasi. Kuten kaikki muutkin, terapeuttisi, miehesi ja sinä mukaan lukien. Tässä hetkessä on kyse siitä, pystytkö irtautumaan menneestä ja aidosti muuttamaan omaa käytöstäsi, sillä se on ainoa tie muutokseen. Itse olen tässä elämässä oppinut, että ei kannata keskittyä muiden tekemisiin ja tekemättä jättämisiin, vaan omiinsa. Sinun tapauksessasi tämä tarkoittaa vanhojen ovien sulkemista ja irtipäästämistä. Sitä ei pidä pelätä, sillä uusia ovia avautuu kyllä.

Niin no, varmaan teki, mutta mua on huijattu isosti.

ap

Vierailija
64/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Et varmaan ole kykenevä vanhemman rooliin nyt. Miehesi ymmärtää sen, ja siksi auttaa sinua siten, että huolehtii lapsista nyt, kun sinä et siihen pysty. Sitten kun voit paremmin, voit olla taas vanhempi. Anna miehesi nyt toistaiseksi huolehtia lapsista. Se on heille parhaaksi.

Ei mies noin hyveellisesti ajattele. Ei sitä esim. tunnu kiinnostavan paskaakaaan auttaa mun suhdetta lasten kanssa. Vaikka vieraantuisimme täysin se mulkero vaan tuijottais kattoon, koska on aivokuollut.

ap

Vierailija
65/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, että jättäisin omat lapseni? Kyllä se mulle passaa, mitä mä heillä teen. Tajuatko, että kun on lapsia, homma ei mene noin?

ap

Vierailija
66/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos jonkun paras on kusettaa ja huijata omaa lastaan kuvittelemaan, että ajattelee lapsensa parasta.

ap

Vierailija
67/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hienoa, jos terapeutin paran on ottaa rahaa tuloksettomasta työstä.

ap

Vierailija
68/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse kehtais. Hakeutua ammattiin, jota en sitten edes osaisi tehdä.

ap

Vierailija
69/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet narsistinen psykopaatti.

Tv. Entinen terapeuttisi

Minä päädyin samaan lopputulokseen ihan ihan koulutustakin...

Vierailija
70/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahaa, että jättäisin omat lapseni? Kyllä se mulle passaa, mitä mä heillä teen. Tajuatko, että kun on lapsia, homma ei mene noin?

ap

Sä olet jo   jättänyt. Jätä ne nyt kokonaan rauhaan ettei heidän elämä menee pilalle sun takia.Terapiaan ne joutuvat kuitenkin siksi että  sinä kostit heille oman pahan olosi.Ei tuollaisella äitiyden irvikuvalla ole mitään tarvetta.

71/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee ap:lla niin lujaa että olisi hyvä saada sitä lääkitystä kuntoon. Terapiaan voi mennä sitten, kun ei ole enää maanisia /psykoottisia oireita. Terapiasta ei ole liian sairaalle ihmiselle hyötyä, vaan se voi jopa pahentaa tilannetta. Akuutissa vaiheessa auttaa lepo ja se, että virikkeitä ja vaihtelua on mahdollisimman vähän. Tarvittaessa osastohoito.

Perheelle tämä on varmasti rankkaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
72/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Nyt menee ap:lla niin lujaa että olisi hyvä saada sitä lääkitystä kuntoon. Terapiaan voi mennä sitten, kun ei ole enää maanisia /psykoottisia oireita. Terapiasta ei ole liian sairaalle ihmiselle hyötyä, vaan se voi jopa pahentaa tilannetta. Akuutissa vaiheessa auttaa lepo ja se, että virikkeitä ja vaihtelua on mahdollisimman vähän. Tarvittaessa osastohoito.

Perheelle tämä on varmasti rankkaa.

Ei mene mitenkään lujaa, eikä ole lääkitystä eikä hoitoa missään psykiatrisella toistaiseksi ainakaan alkanut. Enkä tiedä, miten äitinsä harhauttamaksi tulleita hoidetaan? Tukea pitäis saada, mutta olen käsittänyt, ettei ne sellaiseen pysty, vaan ennemmin kuvittelevat korjaavansa ihmisiä.

ap

Vierailija
73/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sä olet jo   jättänyt. Jätä ne nyt kokonaan rauhaan ettei heidän elämä menee pilalle sun takia.Terapiaan ne joutuvat kuitenkin siksi että  sinä kostit heille oman pahan olosi.Ei tuollaisella äitiyden irvikuvalla ole mitään tarvetta.

En ole kostanut, vaan se siirtyy lapsille, mikä siirtyy.

ap

Vierailija
74/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainoa mikä on tässä huijannut sinua on sinun mielesi.

Vierailija
75/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ainoa mikä on tässä huijannut sinua on sinun mielesi.

No ei kyllä ole, jos olisi, niin äitini ei olisi yrittänyt esittää, että hän neuvoo minua mun parhaakseni, mutta niin juuri hän sanoi.

ap

Vierailija
76/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene mitenkään lujaa, eikä ole lääkitystä eikä hoitoa missään psykiatrisella toistaiseksi ainakaan alkanut. Enkä tiedä, miten äitinsä harhauttamaksi tulleita hoidetaan? Tukea pitäis saada, mutta olen käsittänyt, ettei ne sellaiseen pysty, vaan ennemmin kuvittelevat korjaavansa ihmisiä.

No ok, sinulla on huono äiti. Mitä sitten? Niin on monilla muillakin. Sen kanssa on vain pärjättävä.

Tsemppiä miehellesi, on kova jätkä kun pystyy hoitamaan lapset.

Vierailija
77/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole, jos olisi, niin äitini ei olisi yrittänyt esittää, että hän neuvoo minua mun parhaakseni, mutta niin juuri hän sanoi.

Ehkä se oli hänen mielestään sinun parhaaksesi. Aina ihmiset eivät osaa auttaa oikein, vaikka yrittävät.

Vierailija
78/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että entinen miehesi sekä välitti sinusta ja sieti huonoa käytöstäsi? Joskus joissain ihmisissä (miehissäkin) voi olla useita erilaisia puolia. 

Vierailija
79/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se oli hänen mielestään sinun parhaaksesi. Aina ihmiset eivät osaa auttaa oikein, vaikka yrittävät.

No ehkä se oli hänen mielestään, miksei sitten ollut hiljaa, jos ei ollut varma? Mikä oikeus hänellä oli mun asioihini puuttua, ja estää mua kasvamasta ja kehittymästä omaksi itsekseni!?

ap

Vierailija
80/83 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko olla että entinen miehesi sekä välitti sinusta ja sieti huonoa käytöstäsi? Joskus joissain ihmisissä (miehissäkin) voi olla useita erilaisia puolia. 

No varmaan nyt välittikin, mutta se ei riittänyt mulle, jotta olisin onnellinen ja jaksaisin häntä enää. Tarttin tukea ja apua tosi paljon.

ap