Mikä tylsä leivonnainen on teidän lemppari?
Meinasin olla tylsä ja sanoa tuore pulla, mutta sitten tuli mieleen Wilhelmiina-piparit!! Aivan ihania, itsetehtyinä.
Kaupan pipareista tykkään jostain syystä syödä Digestivejä pelkiltään :D
Kuivakakuista taatelikakku on ainoa, jota tykkään syödä.
Kommentit (334)
Sellainen rapea ja sokeroitu rasvareikämunkki, joiden aika nyt taas vappuna on.
Kaneliässät, rahka- ja mustikkapiirakka.
Rakastan digestivejä teen kanssa! Pidän myös taatelikakuista, ja hyvin tehdyistä kuivakakuista muutenkin. Näissä on eroja.
Korvapuusti, lämpimänä ja itseleivottuna. Nam!
Kaura-omenapaistos vaniljakastikkeella/-jäätelöllä
No aika moni :D
Pullava-pitkot, mokkapalat, Annas-piparit (ihanan rapeita!), voisilmäpullat, Domino- ja Marie-keksit, kaikki marjapiirakat... Makuni on kai supertylsä, mutta toisaalta, mitä sitä hyvää vaihtamaan?
No, ei leivonnainen, mut Marie-keksit :D
Korvapuusti! Ai että.
Joku mainitsi bebeleivoksen. Aivan ihanaa, mutta ei missään nimessä tylsä leivonnainen.
Vesirinkeli. Todella tylsä, mutta hyvää.
Mitä nyt kukakin tylsänä pitää, mutta kai tässä haettiin tavanomaisia ja kursailemattomia, perinteisiä leivonnaisia.
Minä sanon marjapiirakka, korvapuusti ja mustikkakukko vaniljajäätelöllä.
No en nyt tiedä onko niin tylsä, mutta bebet on ehdoton ja ikuinen lempparini. Eli murokeksipohja, kermainen täyte ja karamellikuorrutus, monesti pinkki, joskus myös keltainen.
Kaneliässät ovat myös hyviä! Kauralastutkin menettelee, mutta kyllä näkisin että ne saisivat olla suklaapohjaisia (itse en kyllä niitä mihinkään suklaisiin dippaile).
Vierailija kirjoitti:
No en nyt tiedä onko niin tylsä, mutta bebet on ehdoton ja ikuinen lempparini. Eli murokeksipohja, kermainen täyte ja karamellikuorrutus, monesti pinkki, joskus myös keltainen.
Kaneliässät ovat myös hyviä! Kauralastutkin menettelee, mutta kyllä näkisin että ne saisivat olla suklaapohjaisia (itse en kyllä niitä mihinkään suklaisiin dippaile).
Kun mä olin pieni 60 -luvulla bebeleivos oli hienointa herkkua. Ainoa että mä inhosin sitä valkoista rasvaa mikä oli/on siellä välissä, "kräämiä". Olisikin kermavaahtoa tai vaikka vaniljavanukasta!
Voisilmäpulla, mustikkapiirakka, joulutortut ja lusikkaleivät.
Minäkin ja jopa ilman kahvia:) vastasin tähän ketjuun jo Aleksanterinleivos, mutta se ei ole tylsä. Tämä Marie keksi on just sopivan tylsä:)