Vierailija

kiitos

Kommentit (16)

Hauskaa mattia - ei kun teppoa. Äh, eikä kun aurinkoista lassia. Eih, vaan hauskaa nussia. Just... No vittu hyvää joulua! Ei kun vappuahan se olikin!!!!

Toiset saavat sen edestä, toiset takaa. Yksi saa sen kun seisoo, toinen kun istuu, kolmas ehkä kun makaa. Eräät saavat sen kotona, jotkut muualla, mutta sinä saat sen juuri nyt: Hyvän vapun toivotuksen!

Kaikille hyville kavereilleni, vihamiehilleni, seksipartnereilleni, myös niille jotka ottavat siitä maksun, teille jotka ovat minulle velkaa, teille joille minä olen velkaa, kaikille hurmaamilleni naisille ja heidän silloisille miehilleen, Alko ja kaikki muut hyvät tyypit: Hyvää Vappua!

Nyt se alko; VAPPU. Kaljoo konneeseen, kiniä kolotukseen, siiteriä suonenvettoon, votkoo vetämättömään olloon ja huomenna kossua kohmeloon. HILLPEÄÄ VAPPUA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mistä tietää, että on vapun aika?

Punanenäisistä sedistä

ja kamalasta melusta,

viinan hajusta ja tahmeasta olosta.

Hip hip hurraa, vappu saa tulla!

Taas on aika kaivaa esiin se perinteinen booliresepti eli: ämpärilliseen pirtua sekoitetaan yksi rusina. Jos maku on mielestäsi liian hedelmäinen voi rusinan jättää pois. Hauskaa Vappua!

Ja sit leipomaan vapuksi!

Aineet: 2 nauravaa silmää, 2 hellää käsivartta, 2 säärtä, 2 maitosäiliötä, 1 turkisvuorattu sekoituskulho, 1 banaani.

Sekoitusohje: Katso nauraviin silmiin, levitä sääret, hiero maitosäiliöitä kunnes turkisvuorattu kulho on rasvattu. Lisää banaani, liikuta edestakaisin. Kuorruta munalla. Kakku on valmis kun banaani on pehmeä.

Varhaiskevään kasvikunta on koomassa ja vasta virkoamassa, mutta voi luontoystävä havaita useita kääpälajeja. Yleisempiä vapun aikoihin ovat ryypätkääpä ja ryömitkääpä sekä kevätpyhimyksen mukaan nimetty yrjötkääpä. Tattilajeista taas saattaa löytyä naitatti tuo itiöelintään terhakkaasti pullistava veitikka. Hauskaa VAPPUA!

VAPPUTESTI: Testilause suomeksi: " Kolme noitaa katsovat kolmea Swatch kelloa. Mikä noita katsoo millaista Swatch kelloa?" Och samma på engelska toimii samalla takuuvarmana alko-testerinä! " Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?" Sinulla on muutama päivä aikaa harjoitella, jotta vappuna voit sitten schujuvaschti lauschahheella simoja siemaillessasi..!

Vierailija:

Lainaus:

Minä täällä juon nakkeja ja grillaan simaa, niinkuin kunnon pääsiäiseen kuuluu. Olen puhaltanut paljon selvinpäin ja aion olla ilmapallo. Hyvää tuttua vapuille!

Vierailija
" OPTIMISTISEN NAISEN VAPPU:

USKO ON MENNYT- TOIVO ON JÄTTÄNYT- ONNI ON KADONNUT MUTTA YRJÖ ON SENTÄÄN TULOSSA!"

" Älä ulos säntää,

on vappu ja staa räntää.

Paras paikka on oma hima,

herkkuna munkki ja sima.

Aamulla vaiennut on vappupilli,

maistuu silloin Ahdin silli."

Minä täällä juon nakkeja ja grillaan simaa, niinkuin kunnon pääsiäiseen kuuluu. Olen puhaltanut paljon selvinpäin ja aion olla ilmapallo. Hyvää tuttua vapuille!

Ja sitten kampausvinkki:

Vapuksi paplarikossu: lasiin kossua ja vichyä, reunalle paplari, joka pannaan päähän kun lasi on tyhjä. Aamulla tietää montako joi ja tukkakin on hyvin. Vappuja!

On kevät! Linnut tekevät sitä.. Ampiaiset tekevät sitä.. Perhosetkin tekevät sitä.. Haluaisitko sinäkin? Unohda! Ei ihminen osaa lentää. Iloista vappua!

:) :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat