Rumat lapseni :’’’(
Niin. Kaikki pitävät lapsiaan kauneimpina ikinä. Omat lapseni ovat tulleet minuun. Isot nenät, rumat sormet sekä todella tummat silmänaluset jo 1-vuotiaana... lapseni ovat rumia kuten minäkin enkä tahdo ajatella miltä he näyttävät isompina. :’’( olenko oikeasti ainoa??
Kommentit (60)
Äh, tietenkään jokainen vauva ole söpö/kaunis. Jotkut todella rumia. Muuten maailmassa olisi vain kauniita.
MUTTA vanhemmilleen oma lapsi rakkain, vaikkei kaunein. Muille naurava vauva/lapsi on aina kaunis.
Kunhan vanhempi ei tuhoa näkemällä lapsessaan vain omia rumia piirteitä.
Olisin halunnut kauniimman lapsen, mutta tuli semmonen kun tuli ja sen kanssa ollaan loppuun asti.
1 vuotiaasta ei voi vielä paljon mitään päätellä. Odota muutama vuosi.
Vierailija kirjoitti:
https://www.babygaga.com/15-hot-celebs-who-were-ugly-babies/
Siinä joitakin myöhemmin kukkineita.
Käsittämätön artikkeli, kun suuri osa noista oli erityisen kauniita/söpöjä vauvoja. Ja ne jotka eivät olleet, eivät olleet aikuisenakaan hyvännäköisiä.
Minä olen ruma. Olin lapsena kaunis lapsi, nykyään 19-vuotiaana niin ruma kuin ihminen vaan voi olla. No ei siinä mitään, eivät vanhempanikaan kedon kauneimpia kukkasia ole.
Ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Itse olen aseksuaali enkä edes haluaisi parisuhdetta (parisuhdemarkkinoilla ulkonäöllä tuntuu olevan paljonkin väliä), vaan tykkään elää koirani kanssa kaksin. Koira rakastaa minua vaikka olisin kuinka ruma. Ei elämä rumuuteen kaadu. Ja lastesi ulkonäkö tulee muuttumaan vielä paljon, minunkaan tapauksessa kauniista lapsesta ei tullut kaunista aikuista, joten rumasta lapsestakaan ei välttämättä tule rumaa aikuista.
Älä kuitenkaan lapsillesi kommentoi heidän ulkonäköään negatiivisesti.
Jokaisessa on jotain kaunista. Jos sinä näet jonkun rumana kehonosana, joku toinen saattaa nähdä siinä kauneuden, ehkä mahtavan nenän. Tuskin kukaan on täydellinen iholtaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ruma. Olin lapsena kaunis lapsi, nykyään 19-vuotiaana niin ruma kuin ihminen vaan voi olla. No ei siinä mitään, eivät vanhempanikaan kedon kauneimpia kukkasia ole.
Ei ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Itse olen aseksuaali enkä edes haluaisi parisuhdetta (parisuhdemarkkinoilla ulkonäöllä tuntuu olevan paljonkin väliä), vaan tykkään elää koirani kanssa kaksin. Koira rakastaa minua vaikka olisin kuinka ruma. Ei elämä rumuuteen kaadu. Ja lastesi ulkonäkö tulee muuttumaan vielä paljon, minunkaan tapauksessa kauniista lapsesta ei tullut kaunista aikuista, joten rumasta lapsestakaan ei välttämättä tule rumaa aikuista.
Ihailtavaa viisautta 19-vuotiaalta. 💜 Käsittämätöntä, että typerän oloinen Ap on todennäköisesti sinua vanhempi...
Vierailija kirjoitti:
Kuva lainattu netistä mutta tämä kertoo myös omista silmistäni paljon :
http://3.bp.blogspot.com/-_atseY-MeNk/Tv3Jp_14X0I/AAAAAAAACxw/5Adcofb9V… :(
Tuohan on voileipä. Jonka esikoisella ainakin on myös vähän tummat silmänaluset, mutta ei kyllä häiritse yhtään ja nätti on silti. Ja voileivänkin pussit on yleensä meikattu piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
John Travolta ja Brad Pitt... :D Travolta jopa pelottavan näköinen vauvana.
Travolta oli vauvana just söpö! Tollanen ihana isosilmäinen vauva. Kaunis lapsi.
Pitt oli aika lihava muksu.
Tummat silmänaluset kertovat myös veden puutteesta. Vettä siis enemmän.
Mutta eikös ole vanha sanonta että rumille vanhemmille tulee kauniita lapsia ja mitä rumempi lapsi vauvana, sitä kauniimpi on aikuisena. Itsekin olin ruma vauva, siskonikin kauhisteli mutta nykyään taitaa olla kateellinen. :D
Mutta hedelmät, vihannekset ja muutenkin terveelliset ruuat käyttöön, oli miten oli. :)
Joskus katson lasten lapsuuden kuvia ja mieleen tulee, että eivät nyt ehkä olleet ihan niin kauniita kuin kuvittelin. Äidinrakkaus auttaa tässäkin asiassa.
Ja vaikka tämä ei nyt korrektia olekaan, niin kyllä on lapsia jotka eivät ole ilo silmälle. Ei sille vaan voi mitään että jos lapsi näyttää ylikohonneelta pullataikinalta niin ei tule mielee, että onpas söpö. Onneksi vähemmän hurmaavakin voi aikuisena näyttää mielenkiintoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastat ja hellit lastasi, puet sievästi ja kampaat ja ruokit terveellisesti - eikö hän olekin kaunis kun hymyilee sinulle, kaunis kun nukkuu viatonta untaan.
Ensimmäinen kommentti joka sai kauneudellaan minut itkemään
Täälläkin kostui silmäkulmat. Ihanasti sanottu. Kaikkea hyvää kyseisen viestin kirjoittajalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihailtavaa viisautta 19-vuotiaalta. 💜 Käsittämätöntä, että typerän oloinen Ap on todennäköisesti sinua vanhempi...
No joopa Joo. Tuohan vaan toisti mitä muut täällä sanonu.
Tunnen muutamia naisia , jotka olivat tosi söpöjä lapsina, mutta aikuisena kotkamaisia, piirteet jotenkin jykevöityivät aikuisina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
John Travolta ja Brad Pitt... :D Travolta jopa pelottavan näköinen vauvana.
Travolta oli vauvana just söpö! Tollanen ihana isosilmäinen vauva. Kaunis lapsi.
Pitt oli aika lihava muksu.
Vauva Travolta näyttää hieman avaruusoliolta valtavine silmineen ja olemattomine leukoineen.
Kuinka vauvan sormet voi olla rumat? Olen tavannut perheen jossa usean lapsen kaksi sormea oli yhteen
kasvaneet, oletko ap samaa sukua?
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun ulkonäköpaineita tulee jo 1-vuotiaalle psykon äidin takia :D
Niin, varmaan tälläkin hetkellä se 1-vuotias katsoo itseään peilistä ja harmittelee kuinka ruma on.
Minun 4-vuotiaallani on edelleen pullaposket vaikka serkkunsa ovat kapeakasvoisia. Pojan tukka on vahva, mutta suora. Olisin halunnut lapselle kiharan tukan. Onneksi ripset on tuuheat. Ei pottunokkaa... Jotenkin inhottaa, miten lapsella tulee ikenet esiin, kun hymyilee. Toivon asian korjaantuvan rautahampaiden tullessa...