Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat lapseni :’’’(

Vierailija
15.04.2018 |

Niin. Kaikki pitävät lapsiaan kauneimpina ikinä. Omat lapseni ovat tulleet minuun. Isot nenät, rumat sormet sekä todella tummat silmänaluset jo 1-vuotiaana... lapseni ovat rumia kuten minäkin enkä tahdo ajatella miltä he näyttävät isompina. :’’( olenko oikeasti ainoa??

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut hyväksyvän lapsesi ja selvästi rakastat heitä.

Vai kuinka?

Vierailija
2/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes teit lapsia, jos et voinut muuta antaa kuin rumia geenejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun ulkonäköpaineita tulee jo 1-vuotiaalle psykon äidin takia :D

Vierailija
4/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä tuli ihan yllätyksenä että lapset perivät vanhempiensa piirteitä ?

Vierailija
5/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä tuli ihan yllätyksenä että lapset perivät vanhempiensa piirteitä ?

Miksei ne kertonu piolokian tunnilla mitää=(

Vierailija
6/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulle ovat aina maailman kauneimpia, eikö niin?

Vierailija
7/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai lapset voi muulta näyttää ku vanhemmiltaan? Siksi kauniille ihmisille sanotaan "Saatte varmasti kauniita lapsia.".

Mutta saithan sinäkin puolison ja niitä lapsia, joilla on paikkansa maailmassa näytti miltä näytti. Eikös se ole ihan hyvää elämää?

Vierailija
8/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat sormet?

Vierailija
9/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi heidän ulkonäöstä vaan kehu heitä kauniiksi, söpöiksi, komeaksi silti. Ja varsinkin taidoista ja osaamisesta, älykkyydestä ja ajattelusta, hienoista teoista! Kasvata heille terve itsetunto ja kunnioitus ja kannusta kouluttautumaan kunnon työpaikkaan niin voivat sitten itse aikuisena maksaa kauneusleikkauksen jos siihen vielä tuntevat tarvetta.

Vierailija
10/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tabu, josta ei saa puhua. Itse olen kaunis nainen ja lapsen isä on tumma ja komea. Lapsi on ruma ja oudon näköinen. Samoin kuin ap:llä, tummat silmänaluset sekä rumat piirteet.

Vierailija
11/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan ovat aina suloisia, ja mitä väliä edes ulkonäöllä on. Ole tyytyväinen, jos ovat normaalisti kehittyneitä. Joidenkin lapset ovat kehitysvammaisia, sairaita, kuolleita. Siinä ei kauneus paljoa auta.

Vierailija
12/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumilla sormilla nyt ei ole elämässä yhtään mitään merkitystä ja vauvan iho paksuuntuu, silmän aluset muuttuvat.

Kuulostaa siltä että projisoit omia ulkonäkökompleksejasi lapsiisi. 

Lasten ulkonäkö muuttuu kasvaessa, olen nähnyt kauniita pikkulapsia jotka ovat isona ihan tavallisen näköisiä ja toisinpäin.

Vierailija
13/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä heille terveellistä ruokaa, kasviksia ja marjoja niin edes joku pääsee mustista silmönalusista.

Vierailija
14/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, luulisin provoksi.

Mutta yksi mun kaveri kertoi miehensä harmittelevan usein, että heidän alle kouluikäisellä tytöllään on niin mustat silmänaluset.

Mutta yrittäneen lohduttautua sillä, että onneksi kyseessä on tyttö, niin ne voi meikata piiloon.

Vierailija
15/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsista ei kyllä oikeastaan voi sanoa minkälaisia heistä tulee. Yleensä. Mutta kieltämättä tänään tuli mieleen samanlaisia ajatuksia eräästä perheestä. Vanhemmat ovat tavallisen näköisiä mutta jostain syystä heidän jälkikasvunsa on todella epäviehättävän näköistä ja kaikki lapset ihan samalla lailla. Vanhin lapsista on murrosikäinen ja näyttää todella onnettomalta. Surettaa heidän puolestaan.

Vierailija
16/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötä heille terveellistä ruokaa, kasviksia ja marjoja niin edes joku pääsee mustista silmönalusista.

No ei kyllä pääse. Nämä periytyneet jo monta sukupolvea... harkitsin jättäväni siksi lapset tekemättä mutta toivoin että saisivat isänsä piirteet.

Vierailija
17/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, luulisin provoksi.

Mutta yksi mun kaveri kertoi miehensä harmittelevan usein, että heidän alle kouluikäisellä tytöllään on niin mustat silmänaluset.

Mutta yrittäneen lohduttautua sillä, että onneksi kyseessä on tyttö, niin ne voi meikata piiloon.

Niin, näin minäkin teen. Kaikki kolme lastani ovat poikia...

Vierailija
18/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tabu, josta ei saa puhua. Itse olen kaunis nainen ja lapsen isä on tumma ja komea. Lapsi on ruma ja oudon näköinen. Samoin kuin ap:llä, tummat silmänaluset sekä rumat piirteet.

Veikkaan että on vain "ruma ankanpoikanen". 😊

Monesti todella kauniit ihmiset ovat olleet lapsina ns rumia tai oudon näköisiä. Odota vaan vielä 😊

Vierailija
19/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiaan tabu. Että ei saisi pitää lastaan rumana ja surra sitä. Tottahan se kuitenkin on halusi tai ei että kauniina on helpompi elämä monella tapaa. Joten miksi ei toivoisi lapselleen tätä onnea, olla kaunis.

Vierailija
20/60 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumilla sormilla nyt ei ole elämässä yhtään mitään merkitystä ja vauvan iho paksuuntuu, silmän aluset muuttuvat.

Kuulostaa siltä että projisoit omia ulkonäkökompleksejasi lapsiisi. 

Lasten ulkonäkö muuttuu kasvaessa, olen nähnyt kauniita pikkulapsia jotka ovat isona ihan tavallisen näköisiä ja toisinpäin.

No kolme lasta 1-7v ja kaikilla tummat silmänaluset, tummentuneet vain iän myötä =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme