Tuntuu ettei mies rakasta enää...
...Hän ei puhu yhteisistä tulevaisuuden suunnitelmista tai muistele lämmöllä mitään yhteisiä juttuja tai tekemisiä, jos kysyn häneltä jotain häneen liittyviä pieniä asioita kuten mikä on sun lempi jotain...tai millainen olit lapsena ei hän koskaan halua tietää mitään vastaavia minusta. Hän ei kehu mun ulkonäköä, eikä seksikään oikein häntä innosta vaikka sitä onkin. Oikein mitään juttuja ei tehdä yhdessä, ei kokata, käydä kaupassa tai muutakaan erityisempää aikaa yhdessä. Jos valitan, olen kuulemma vain mustis kun minulla ei ole kavereita tai tekemistä. Ilmeisesti olen käynyt hänelle tylsäksi ja täysin itsestäänselvyydeksi.
Mitä ajatuksia teille tulee tästä? tai mitä mun pitäisi tehdä?
Kommentit (4)
Odottaa ja katsoa mitä tulee mitä tapahtuu.
Miehesi tunteet tietää vain hän itse.
Minä kiinnittäisin enemmän huomiota siihen, että tuollainen suhde kuulostaa aika ontolta ja suoraan sanottuna täysin turhalta. Minulle ainakin parisuhde on läheisyyttä, hyviä keskusteluja, henkistä yhteyttä ja yhteistä hauskanpitoa varten. Jos noita asioita ei ole, miksi olla väkisin suhteessa?
Meillä täysin sama tilanne jos yhtään lohduttaa.
Mutta en osaa neuvoa. Voi vain kysyä mieheltä millaisia tunteita hänellä on sua kohtaan ja uskoa se.
Ehkä parisuhdeterapia voisi auttaa jos mies on valmis siihen. Me yritetään nyt sitä, mutta vähän nihkeää on miehen puolelta. Toivon, että päätyy vielä hyvin, mutta kurjaa on nyt.
Uutta matoa koukkuun