Mustapäälaput ei toimi
En saa noilla mustilla mustapäidenpoistolapuilla yhtään mustapäätä pois. Höyrytän ihon tai laitan saunan jälkeen... kokeiltu "laastereina" ja naamiona myytäviä. Mistä voi johtua? Mustapäitä on kyllä riittämiin.
Kommentit (19)
Mä olen menossa huomenna ihonpuhdistukseen höyrytykseen ja mustapäiden mekaaniseen poistoon. Se auttaa. Ja savinaamio esim. glamglow:n ja l'orealin se halpisversio. Neutrogena blackhead scrub auttaa kanssa.
No olkaa onnellisia, ettei toimi teillä :D Ne toimii aika huonosti kuivemmilla ihotyypeillä joilla on tiukat huokoset. Rasvaisemmalla ihollakin jättävät paljon käytettynä jälkeensä vaan laajentuneita ihohuokosia.
Ei toimikaan eikä toimi black maskikaan.
Kosmetologin ihonpuhdistus toimii mut ne ei ota ikinä kaikkia mustapäitä pois ja ihohuokoset tukkeutuu lähes heti uudelleen jos siihen on taipumusta:(
Kyseessä ei välttämättä ole mustapäät ollenkaan
Opetelkaa elämään niiden kanssa, itse 49v ja edelleen mustapäitä nenä ja leuka täynnä!! ei maailma niihin kaadu. Ne mustapää laput on pelkkää rahastusta ja kosmetologi auttaa hetken, mutta sinnekkin saa syytää rahaa uudestaan ja uudestaan, silti niitå aina vaan löytyy Käyttäkää rahanne johonki, josta oikeasti on teille iloa! Aurinkoista kesää!!
Onko iho koholla "mustapään" kohdalta? Jos puristat sitä niin tuleeko ulos pehmeää töhnää? Silloin kyseessä ei ole mustapää ja niitä on turha koittaa saada laastareilla yms. pois.
Vierailija kirjoitti:
Onko iho koholla "mustapään" kohdalta? Jos puristat sitä niin tuleeko ulos pehmeää töhnää? Silloin kyseessä ei ole mustapää ja niitä on turha koittaa saada laastareilla yms. pois.
Kirjoitin vähän huonosti, siis jos iho EI ole koholla niin kyseessä ei luultavasti ole mustapää.
Ite vaan puristelen varovasti. Myös kasvojen ihon sheivaaminen höylällä auttaa vähän.
Vierailija kirjoitti:
No olkaa onnellisia, ettei toimi teillä :D Ne toimii aika huonosti kuivemmilla ihotyypeillä joilla on tiukat huokoset. Rasvaisemmalla ihollakin jättävät paljon käytettynä jälkeensä vaan laajentuneita ihohuokosia.
Mun ihohuokoset on ainakin melko isoja, näyttää just siltä että pitäisi helposti lähteä mustapäät laastareilla, mutta jumissa ovat.
Höyrytän ihon ja poistan ne komedoraudalla yleensä.
Ne laput on kyllä älyttömän kalliitta ja turhia. Olen tehnyt itse liivatteesta vastaavia tai käyttänyt vain pois kuorittavaa naamiota. En tiedä auttavatko nuokaan niin paljon mustapäihin, mutta ainakin kuorivat ihoa muuten.
Noista lappusista ei ole mihinkään. Poisrepäistävä kasvonaamio (joka muuttuu kuivuttuaan kalvomaiseksi) on paljon parempi vaihtoehto. Toinen konsti on ruokasooda: lisää vettä soodaan ja sekoita tahnamaiseksi, levitä kasvoille, anna kuivua hetken ja huuhtele pois pyörivin liikkein.
Vierailija kirjoitti:
Sina olla rasisti
En ole. Mustapäistä täytyy vaan päästä eroon, keinolla millä hyvänsä. Niih.
Onko joku oikeasti erehtynyt kuvittelemaan että ne toimisivat?
Ja varmaan kannattaa ostaa mustapäärauta.
Clearasil tuotteet ovat tehokkaita.
Happokuorinta auttaa paljon paremmin, esim. Madaran peel mask.
Mustapäät ei katoa kerralla, mutta ajan mittaan niitä ei enää vaan tule lisää.
Itselläni ne laastarit toimii, kunhan antaa sen laastarin kuivua ihan kovaksi korpuksi ennen kun sen repäsee pois. Ensimmäisellä käyttökerralla tulos on kaikista paras, jatkossa ei tietenkään irtoa yhtä paljon "tavaraa", koska mustapäät eivät ole päässeet kehittymään yhtä isoiksi.
Sama ongelma! Mikä niihin auttaa? Tuntuu että ihoon (erityisesti nenään) on myös tullut koloja mustapäistä. Onneksi meikillä saa piiloon mutta mietin miltä iho alkaa näyttää vanhetessa (Nyt 32v.)