Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsopusuhtaiset pariskunnat

Vierailija
15.04.2018 |

Veljeni on todella pahoin alkoholisoitunut ja jonkinlaista sekakäyttöäkin harrastaa.
Hän on syrjäytynyt yhteiskunnasta ja elää tt-tuella ja vanhempiemme avustuksilla.
Jostain kumman syystä hän on alkanut tapailla liki kymmenen vuotta nuorempaa naista, joka vaikuttaa ihan älykkäältä, opiskelee ja on vieläpä kauniskin.
En voi käsittää mitä hän näkee veljessäni, joka on kännissä kaiken lisäksi täysi moukka.

Tunnetteko te pariskuntia, joiden yhdessä oloa ette voi mitenkään käsittää?
Onko asia todellakin niin että vastakohdat täydentävät toisiaan?
Tosin kai siinäkin jossain kohdin raja menee.

Kommentit (213)

Vierailija
161/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Nelikymppinen todella parhaat päivänsä nähnyt perheenäiti (huono iho, hirveät vaatteet ja hiukset) kolmen lapsensa kanssa ja nuori komea simpsakka ulkomaalaismies. Nähnyt täällä tuon pariskunnan pari kertaa, nainen katsoo muita vihaisena koska tietää herättävänsä huomiota, mies katselee muita naisia todella kiinnostuneesti.

Näitä näkee ihan liikaa. Nainen yleensä jäätävä läski ja arabimiehellä kiiltää oleskelulupa silmissä. Nainen usein myös huonolla itsetunnolla kun on varustettu niin pukeutuu säkkiin miehen mieliksi. Sit pari kolme lasta siihen ja mies häipyy välittömästi kun saa "green cardin". Suututtaa nämä naiset, että miten kukaan voi olla noin tyhmä.

Tämä ilmiö on yleistynyt ihan räjähdyksenomaisesti. Kertaakaan en ole nähnyt arabiturviksen kainalossa nättiä tyttöä. Aina siellä roikkuu joku SPR:n ryhävalas.

Vierailija
162/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin  tatuoimaton verkkarihemmo ja tämän tatuoitu goottivaimo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kiltti voi kuvitella että saa rakkaudellaan sen narkkarin parannettua. Hänellä on jonkinlainen hoivaamis- ja huoltamistarve, ehkä lapsuudesta peritty kun jompikumpi vanhempi on ollut vastaavanlainen.

Kyllähän noita epäsuhtaisia pariskuntia on nähty ja varsinkin sellaisia, missä se toinen osapuoli vaikuttaa vallan järkevältä ja toinen on ihan renttu tai kapakkaruusu.

Vierailija
164/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtaisen vastakohta on suomen kielessä epäsuhtainen.

Vierailija
165/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tason ulkonäkö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten Lauri Markkanen voi olla sen nykyisen tavis vaimon kanssa.

Tai hot Lauri aikoinaan Paula Vesalan.

Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.

Verna on kyllä todella tavistakin tavallisemman näkönen.. ei yhtään väriä. Jodelissa sitä ylistetään

Tuo Verna olisi takuulla kaunotor teidänkin makuunne, jos hän laittautuisi. Monet miehet tykkäävät tuosta pese ja pidä -tyylistä. Vernan kauneudenhoito näyttää koostuvan siitä, että hän peseytyy ja laittaa päälle farkut ja t-paidan. Hänellä on oikeus tyyliinsä. Moni sieppi olisi ihan samaa tasoa ilman muotivaatteita, hiusvärejä ja -lisäkkeitä, contouring-meikkejä ja ripsienpidennyksiä. Vernassa ei ole mitään vikaa: sopusuhtainen kroppa, hyvä iho, terveet hiukset, kaunis hymy. Ehkä Lauri mieluummin herää hänen kuin jonkun meikkipytyn vierestä.

Verna ei ole kaunis, on isonaamainen ja etenkin -leukainen jne. - varmasti kuitenkin hyvä vaimo Laurille.

Toivottavasti rakkaus kestää, sillä Lauria tullaan miljonääriurheilijana varmasti vokottelemaan Amerikoissa huippukauniiden naisten taholta.

Sara Sieppi on kyllä kauniimpi ilman tuota valtavaa meikkimäärää - toki kansainvälisen tason kaunottareksi pyrkiessään hänenkin pitäisi laihduttaa rutkasti.  Ja muokata tyyliä muutenkin klassisemmaksi.

Eikä tässä kaikki. Lisäksikään Verna ei ole rassisti vaan hyväksyy Laurin eri väriset työkaverit.

Vierailija
166/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Markkanen ei kyllä itse ole mikään komistus. Verna on mielestäni kaunis.

Ja Paula Vesala on kyllä paremman näköinen kuin Lauri.

Vierailija
167/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen nainen ja n.

25v mies. Mies hoikka ja liikunnallinen, perushyvännäköinen nuori, nainen ei tosiaan mikään hottis puuma, vaan kuin maatalon emäntä ennemmin.

Eihän se ulkonäkö toki ole kaikki, en itse heitä kovin hyvin tunne, mutta ulkopuolisen silmiin vaikuttaa oudolta parilta.

Vierailija
168/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu Saagim ja Risto-Matti Ratia. En koskaan ymmärtänyt. Anu on käsittämättömän kaunis ihminen. 

Vierailija
169/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne parit, joista aito rakkaus puuttuu.

Puhutaan vaikka siitä, että ollaan yhdessä vain siksi, että toinen on toiselle "työkalu" oman edun tavoitteluun (ns. "Gold digger"-puolisot, ne jotka tieten tahtoen alistavat muita saadakseen vallantunnetta jne jne)

Vierailija
170/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöystävävalinnoille naureskellaan avoimesti, kun liikumme yhdessä.

Olen siis urheilullinen ja muutenkin ns. hyvännäköinen ja tyttöystäväni ovat lähes poikkeuksetta olleet lihavia ja/tai muuten muille kelpaamattomia.

Syy tosin on heikko itsetuntoni. Eli en vain ole saanut tasokkaampaa, koska olen niin epävarma ja näin myös epämiehekäs.

JÄTÄ SE SIKA!

Vierailija
171/213 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni on pitkä ja komea, on naimisissa plösön taviksen kanssa. En ymmärrä miksi. On kertonut vain, että nainen on älykäs ja ilmeisesti jonkin sortin talousnero.

Mä en vaan osaa kuvitella näitä sängyssä. Veli sais kenen tahansa mimmin, mutta tämä. Muija on jotain 170cm, paino ainakin 70kg, sotanorsu. Niiden lapsetkin varmaan häpee sitä. Veli on mulle kuitenkin rakas ja tahtoisin vain parasta hänelle.

170cm ja 70 kg ei ole sotanorsu.

Taidat olla aika lapsi vielä.

Vierailija
172/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöystävävalinnoille naureskellaan avoimesti, kun liikumme yhdessä.

Olen siis urheilullinen ja muutenkin ns. hyvännäköinen ja tyttöystäväni ovat lähes poikkeuksetta olleet lihavia ja/tai muuten muille kelpaamattomia.

Syy tosin on heikko itsetuntoni. Eli en vain ole saanut tasokkaampaa, koska olen niin epävarma ja näin myös epämiehekäs.

Uskon, että olet ns. hyvännäköinen.

Ihanaa lukea kirjoituksia, joissa miehet arvostavat, kunnioittavat ja rakastavat seurustelukumppaneitaan!

Vierailija
173/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nätisti kuvailette ystävienne ja läheisiänne. Jäi vähän monttu auki, miten rumasti voi kertoa heistä joista pitäisi välittää.

Vierailija
174/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, katsokaapa tuo ainovk instastory. Siellä vastauksia av-mammoille :Ddd

what's the greatest lesson a woman should learn?

that since day one. she's already had everything she needs within herself. it's the world that convinced her she did not.

- rupi kaur

Womanin tilalla voisi kyllä käyttää sanaa person. Ihan samalla tavalla pätee miehiin tuo.

Vierailija
175/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Serkkupoika komea ja hyvinkoulutettu, miehekäs kolmekymppinen. Vaimonsa todella lihava, siis kymmeniä kiloja ylipainoa, perusduunari, 10 v vanhempi kahden lapsen äiti. Ja ovat siis olleet yhdessä jo lähes 10 v ja naimisissakin ovat. Vaikuttavat todella onnellisilta, täytyy kyllä sanoa, että nainen on mahdottoman mukava ja rento ja sellainen, että tuntuu kuin aurinko alkaisi paistaa kun hän astuu huoneeseen. En ole varmaan koskaan nähnyt häntä huonotuulisena ja aina hän valmis auttamaan niin tuttuja kuin tuntemattomia. Eli luonteessa se syy varmaan piilee. Tulee aina heidän seurassaan tunne, että tosirakkautta on sittenkin olemassa tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa

Nainenhan ihan selvästi ihastui miehen ulkonäköön. Näin päinkö se sitten on tosirakkautta ja jos mies ihastuu naisen ulkonäköön, niin ei ole?

Vierailija
176/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah, katsokaapa tuo ainovk instastory. Siellä vastauksia av-mammoille :Ddd

what's the greatest lesson a woman should learn?

that since day one. she's already had everything she needs within herself. it's the world that convinced her she did not.

- rupi kaur

Womanin tilalla voisi kyllä käyttää sanaa person. Ihan samalla tavalla pätee miehiin tuo.

Juu ja tämä quote on postattu naistenpäivänä tuon tässä ketjussa parjatun Ainon instagramiin.

Ehkä av:lla voitaisiin oppia tästä, että kaikki saavat näyttää miltä haluavat, ja käyttää niin paljon tai vähän meikkiä, kuin haluavat. Jokainen, joka toista haukkuu ulkonäön perusteelka, on itse vähintäänkin sisältä ruma.

Vierailija
177/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Nelikymppinen todella parhaat päivänsä nähnyt perheenäiti (huono iho, hirveät vaatteet ja hiukset) kolmen lapsensa kanssa ja nuori komea simpsakka ulkomaalaismies. Nähnyt täällä tuon pariskunnan pari kertaa, nainen katsoo muita vihaisena koska tietää herättävänsä huomiota, mies katselee muita naisia todella kiinnostuneesti.

Näitä näkee ihan liikaa. Nainen yleensä jäätävä läski ja arabimiehellä kiiltää oleskelulupa silmissä. Nainen usein myös huonolla itsetunnolla kun on varustettu niin pukeutuu säkkiin miehen mieliksi. Sit pari kolme lasta siihen ja mies häipyy välittömästi kun saa "green cardin". Suututtaa nämä naiset, että miten kukaan voi olla noin tyhmä.

Tämä ilmiö on yleistynyt ihan räjähdyksenomaisesti. Kertaakaan en ole nähnyt arabiturviksen kainalossa nättiä tyttöä. Aina siellä roikkuu joku SPR:n ryhävalas.

Itse taas olen nähnyt pelkästään vaan nättejä tyttöjä heidän seurassaan.

178/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin rouvalta kuoli mies ja otti ensimmäisen vastaantulijan täyttämään miehen paikkaa.

Nainen on lukion opettaja ja mies työtävieroksuva juoppo. Tyyppi on känniremuamisellaan aiheuttanut jo kaksi varoitusta, että häätö alkaa olla lähellä. Lisäksi kaksi lasta muutti omilleen, kun eivät siedä sitä miestä. Nuoremmat lapset on jatkuvasti evakossa. Sossukin on tietoinen.

En tajua kuinka hurja se varpaan välikutinan täytyy olla, että tuommoiset jätkän takia on valmis menettämään kaiken. On suhteessa väkivaltaakin, niin ja auto meni paskaksi, kun tyyppi ajoi kännissä sen puuhun.

Joku sairas hoitovietti? Tällaisia naisia on yllättävän paljon. Yleensä rikkinäisistä perheistä, lapsuuden traumoja yritätään korjata ottamalla joku ressukka paapottavaksi. Vanhempiaan tyttö ei saanut raitistettua, mutta jos vaikka tuon miehen... 

🇺🇦🇮🇱

179/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, mä oon ajatellut Paula Vesalasta ja siitä Laurista just päinvastoin. Se Lauri on tosi lyhyt, ja sellainen ihan oudon mallinen pää, hirveän korkea otsa, ihan kuin jollain kääpiöllä! Paula on kuitenkin ihan klassisen nätti ja sopusuhtainen.

Muistan sellaisen tv-haastattelunkin siitä Rasmus-yhtyeestä, silloin kun ne pojat oli tosi nuoria vielä. Bändi oli juuri päässyt pinnalle ja Lauri alkoi siinä kesken haastattelun vaan sylkeä päällensä ja räkiä ympäriinsä ja tämä oli olevinaan hauskaa. Siis hänen oma naama oli ihan kuplivassa syljessä ja räässä ja hän ei puhunut mitään, sylki vaan. Ajattelin silloin jo, että tuo ei käy täysillä... varmaan löytyy jostain Youtubesta se haastattelu vielä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
180/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että en ole hyvin pärjäävä ihminen ja minulla on mt-ongelmia. Tätä ei moni tiedä. ...eikä minun ole tarvinnut hävetä tai piilotella ongelmiani.

Öö, eikös nämä ole toisensa poissulkevia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme