Epäsopusuhtaiset pariskunnat
Veljeni on todella pahoin alkoholisoitunut ja jonkinlaista sekakäyttöäkin harrastaa.
Hän on syrjäytynyt yhteiskunnasta ja elää tt-tuella ja vanhempiemme avustuksilla.
Jostain kumman syystä hän on alkanut tapailla liki kymmenen vuotta nuorempaa naista, joka vaikuttaa ihan älykkäältä, opiskelee ja on vieläpä kauniskin.
En voi käsittää mitä hän näkee veljessäni, joka on kännissä kaiken lisäksi täysi moukka.
Tunnetteko te pariskuntia, joiden yhdessä oloa ette voi mitenkään käsittää?
Onko asia todellakin niin että vastakohdat täydentävät toisiaan?
Tosin kai siinäkin jossain kohdin raja menee.
Kommentit (213)
Höh, koko keskustelu kääntyi ihan väärään suuntaan.
Tarkoitin aloituksessa juurikin lähinnä sellaisia henkisiä eroavaisuuksia.
Nyt täälä jankataan vaan jostain Ainosta ja Vernasta joista en ole ikinä kuullutkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on pitkä ja komea, on naimisissa plösön taviksen kanssa. En ymmärrä miksi. On kertonut vain, että nainen on älykäs ja ilmeisesti jonkin sortin talousnero.
Mä en vaan osaa kuvitella näitä sängyssä. Veli sais kenen tahansa mimmin, mutta tämä. Muija on jotain 170cm, paino ainakin 70kg, sotanorsu. Niiden lapsetkin varmaan häpee sitä. Veli on mulle kuitenkin rakas ja tahtoisin vain parasta hänelle.
Hyi millainen ihminen olet. Yäk.
Ilmiannan ketjun jos tänne ilmestyy vielä yksikin kommentti niistä instan nevahöödeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeni on pitkä ja komea, on naimisissa plösön taviksen kanssa. En ymmärrä miksi. On kertonut vain, että nainen on älykäs ja ilmeisesti jonkin sortin talousnero.
Mä en vaan osaa kuvitella näitä sängyssä. Veli sais kenen tahansa mimmin, mutta tämä. Muija on jotain 170cm, paino ainakin 70kg, sotanorsu. Niiden lapsetkin varmaan häpee sitä. Veli on mulle kuitenkin rakas ja tahtoisin vain parasta hänelle.
Et oos sotanorsua nähnytkään. Normaali bmi. Luulin, että puhut jostain 100 kiloisesta.
Me ollaan miehen kanssa ulkoisilla standardeista erilaisia, mutta molemmat voi istua tunteja pelaamassa hyvää nettiroolipeliä. Exät on hermostuneet aina juuri tähän, koska eivät itse pelanneet. Meille sekin on parisuhdeaikaa.
Me varmaan ollaan mihen kanssa muka-epäsuhtaisia ulospäin. Hän on sosiaalisesti taitavin, tai ainakin ystävällisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut, taiteellisesti todella lahjakas (tekee luovaa työtä, harrastaa musiikkia), on taloudellisesti vakaassa tilanteessa ja hoitanut asiansa hyvin. Itse olen sosiaalisesti kömpelö kotihiiri, joka osaa soittaa ehkä ukko nooan pianolla ja köyhäilen osa-aikatyön turvin.
Hirmu hyvin menee silti ja ollaan kaikesta tärkeästä samaa mieltä. Ne jotka ei kunnolla meitä tunne on sitä mieltä, että ”erotkaa” ja ne taas jotka tuntee hyvin on sitä mieltä, että ollaan ihan täydellinen pari. Mene ja tiedä!
Mä ja mun mies, hän on muo 17 vuotta nuorempi joka kustantaa kaiken et meikä saa olla kotona lasten kanssa,ollaan molemmat ihan suomalaisia, kaikki pitää tätä outona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, katsokaapa tuo ainovk instastory. Siellä vastauksia av-mammoille :Ddd
Eli taisi olla itse täällä jankkaamassa "meikittömyyttään"
Tai sitten sille on joku vinkannut tästä naurettavasta keskustelusta. Miten koko keskustelun voi ilmiantaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten Lauri Markkanen voi olla sen nykyisen tavis vaimon kanssa.
Tai hot Lauri aikoinaan Paula Vesalan.
Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.Verna on kyllä todella tavistakin tavallisemman näkönen.. ei yhtään väriä. Jodelissa sitä ylistetään
Onhan se Verna ihan ok. Ehkä monet viehättyy sen luonnollisuudesta ja meikkaamattomuudesta? Minustakin kyllä tosi tavallisen näköinen, mutta niin on Laurikin. Laurissa ei muuta erikoista ole, kuin pituus.
Mitä Markkasiin tulee, niin mielestäni Laurin veli Eero Markkanen (joka on jalkapalloilija) on paremman näköinen. Hänellä on myös kauniimman näköinen tyttöystävä kuin Laurilla.
Näköjään tämä Eero on komeampi kuin Lauri. Lauri on mielestäni vielä vähän lapsen näköinen kiharine hiuksineen. Mistäs tämän Eero Markkasen tyttöystävän näkee?
https://www.instagram.com/ainovk/
Siinä on Eeron tyttöystävä.
Niin eli ero on siinä, että tämä Eeron neiti meikkaa paksusti.
Vernallahan on myös sopusuhtaiset kasvonpiirteet. Mutta hän ei taida juuri koskaan meikata. No tässä synttärikuvassa taitaa olla vähän meikkiä:
http://www.iltalehti.fi/koripallo/201804142200878210_py.shtml
Eli toisin sanoen meikatut naiset viehättävät taas useampien silmää.
Vernalla on jykevä leuka naiseksi ja silmät lähellä toisiaan. Mutta Verna ja Lauri ovat kyllä ulkonäöllisesti mielestäni todella sopusuhtainen pari.
Samaa mieltä. Verna on tavallisen nätti mies ja Lauri tavallisen kivan näköinen mies, kummankin ulkonäkö ihan kiva eikä enempää.
Ehkäpä näissä jonkun parin epäsuhtaisena (ulkonäöltään) näkemisessä vaikuttaa kunkin omat komeus/kauneuskäsitykset? Jotkut piirteet vaan viehättää itseä ja siksi tämän näkee komeana/kauniina, vaikka toisen silmissä voi olla tavis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi noilla antamillasi luvuilla on 24, 22 eli normaalipainon puolella on. Aika monikin mies tykkää rehevistä naisista, joiden rehevyys ei vielä mene ylipainoinon puolelle kuitenkaan. Varmaan veljeäsikin siellä makuukammarissa viehättää tuo.
Vierailija kirjoitti:
Juu Laurihan on uskollinen Helsingin yössä....
Ja mitä tulee Tommi Korpelaan niin hänen taso hipoo pilviä, vaimon taso on mullan alla
Korpelan vaimosta Knihtilästä liikkuu netissä monenlaista kuvaa... esimerkiksi Matti-elokuvan Mervin roolia varten joutui reippaasti lihottamaan itseään... muutenhan tuo on kivan pyöreä ja siro nainen.
Sen verran palaan tuohon meikkausjuttuun, että eihän täällä kukaan ole missään kohtaa väittänyt, että tuo toinen tyttö ei käytä meikkiä ollenkaan? On vaan keskusteltu siitä, että joidenkin mielestä paksusti meikkaaminen on eri asia kuin meikkivoide ja ripsiväri.
Mitä instakuviin tulee, niin uskaltaisin väittää että tällä Vernallakin on lähes jokaisessa kuvassa meikkiä. Jotkut ihmiset kun näyttää meikilläkin siltä, ettei sitä olisi. Se riippuu paljon meikkituotteista ja voisin olettaa, että Verna käyttää luonnonmukaisia tuotteita, joilla ei tule niin näyttävää lopputulosta. (Esim ekoripsivärit ovat kaikki huonoja)
Täällä oli yksi tai kaksi kommenttia, joissa suoraan sanottiin, että tämä toinen tyttö olisi kauniimpi kuin Laurin vaimo. Muissa kommenteissa tätä Ainoa yritettiin lytätä, koska hän meikkaa. Ottakaa huomioon, että ihmisillä on erilaiset kauneuskäsitykset, ja joidenkin mielestä tämä Aino on kaunis ja joidenkin mielestä Verna. Siinä ei ole mitään riitelemistä.
Käsittämätöntä on kuitenkin, että jonkun yksityishenkilön meikkausta on alettu täällä arvostelemaan. Tai ylipäätään arvotettu pariskuntia ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.Verna on kyllä todella tavistakin tavallisemman näkönen.. ei yhtään väriä. Jodelissa sitä ylistetään
Onhan se Verna ihan ok. Ehkä monet viehättyy sen luonnollisuudesta ja meikkaamattomuudesta? Minustakin kyllä tosi tavallisen näköinen, mutta niin on Laurikin. Laurissa ei muuta erikoista ole, kuin pituus.
Mitä Markkasiin tulee, niin mielestäni Laurin veli Eero Markkanen (joka on jalkapalloilija) on paremman näköinen. Hänellä on myös kauniimman näköinen tyttöystävä kuin Laurilla.
Näköjään tämä Eero on komeampi kuin Lauri. Lauri on mielestäni vielä vähän lapsen näköinen kiharine hiuksineen. Mistäs tämän Eero Markkasen tyttöystävän näkee?
https://www.instagram.com/ainovk/
Siinä on Eeron tyttöystävä.
Niin eli ero on siinä, että tämä Eeron neiti meikkaa paksusti.
Vernallahan on myös sopusuhtaiset kasvonpiirteet. Mutta hän ei taida juuri koskaan meikata. No tässä synttärikuvassa taitaa olla vähän meikkiä:
http://www.iltalehti.fi/koripallo/201804142200878210_py.shtml
Eli toisin sanoen meikatut naiset viehättävät taas useampien silmää.
:DD minä en kyllä noissa Eeron tyttöystävän kuvissa mitään paksua meikkiä nää...
Oletko tosissasi? Kaikki mahdolliset pohjustukset, korostukset, varjostukset, kulmat microbleidatut, huulipuna, poskipuna, ripsiväri, luomiväri, rajaukset... Ja sitten verrataan meikittömään Vernaan.
oletko sä tosissasi? https://www.instagram.com/p/Bgl-EAhD2vZ/?taken-by=ainovk onpa ihan tosi paksu meikki hahahahaha
Niin tuoko oli ainut kuva hänestä? Jokaikisessä kuvassa meikkiä. Yritä löytää meikkaamaton kuva.
Tuskinpa löytyy. :D Bongasin myös yhdestä tänne linkitetystä kuvasta ripsenpidennykset (olisko tuossa jokin filtterikin?):
https://www.instagram.com/p/Bgl-EAhD2vZ/Tämmöinen valo varmaan on myös, pupilleista päätellen:
https://www.cocopanda.fi/product/muut-tuotteet/meikkitarvikkeet/3088812…Luulen, että tuo "ei TAATUSTI ole meikkiä!!!111!!!" -inttäjä on miespuolinen. Miehillä ei ole oikeasti käsitystä siitä, miten paljon meikkaamista ns. "luonnollinen" meikki vaatii. Siinä täytyy pistää kunnon pohjustukset, tasoitukset ja highliterit että saa sellaisen "luonnollisen" kuultavuuden ja tasaisuuden aikaiseksi.
Paras keino huomata meikitön iho on, että se on valokuvissa ja muutenkin kuvassa epätasainen. Siksi miespuolisetkin uutisankkurit ja näyttelijät meikataan.
Ei ole aina noin. Mä en nuorena käyttänyt koskaan meikkivoidetta, koska mun iho oli aivan yhtä hyvä ilmankin. Finniennätykseni oli kaksi finniä samaan aikaan ja ihossa ei mitään epätasaisuuksia. Ja kyllä, olin kaveripiirissäni ainoa, jolla oli tuollainen iho. Nykyään sitten meikillä peittelen iän tuomia muutoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ootetaan että Laurista tulee todellinen supertähti Jenkeissä ja alkaa pyörimään sellasta minkkiä ympärillä että oksat pois. Vahvaa pitää rakkaus olla että sellaisen kestää... Mega- tähtenä oleminen siellä on aika kovaa kyytiä. Pitää olla sinut itsensä kanssa että pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.
Paula Vesala on kyllä yks tämän maan upeimmista naisista.
Mä, joka olen vastuuntuntoinen, ulkoisesti aina siisti ja asiani hyvinhoitava ihminen seurustelin pitkään juopporetkun kanssa, joka ei todellakaan ollut mitään noista mitä tuossa luettelin. Olin hänen kanssaan siksi, että meillä oli samanlainen huumorintaju, juttu luisti aina hyvin ja tunsin voivani olla täysin oma itseni hänen kanssaan, ja siis olin häneen noista syistä hyvin rakastunut. Ei se varmasti ulkopuolisille välittynyt, koska jos muita oli paikalla, hän oli hyvinkin estynyt, ja tuli varmasti sellainen kuva, että hän on puhumaton ja pussaamaton tuppisuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.Lauri ja Verna ovat kasvoiltaan molemmat ihan tavallisen suomalaisen näköisiä. Ihan ovat toistensa tasoisia ulkonäön suhteen. Ainut epäsuhta on pituudessa.
Eiköhän se näiden epäsuhta ole lompakon paksuudessa. Laurin ei tarvitsisi tyytyä tavikseen, vaikkei adonis ole itsekään.
Nyt on pallo jalassa ku lapsi. Tais Verna jättää pilsut ottamatta salaa että saa Laurin (rahat) pidettyä, ei olisi kauaa muuten tavista katellut. Tiesi varmasti itsekin. :D fiksu likka, nostan hattua
Voi luoja. Et oo koskaan tykännyt kenestäkään ihmisenä? Ihastunut, välittänyt, rakastanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että saisin "parempia" miehiä mutta jostain syystä aina jumiudun kiltteyttäni suhteisiin jotka ei anna itselle sitä mitä kaipaisin mutta "ihan ok" on toistaseks riittänyt. Ehkä pitäis työstää sitä ajatusta ettei parisuhteessa tarvii olla toisen vuoksi. Etenkään vuosikausia.. Nimim. Parisuhteessa Mutta Sitä "Oikeaa" Odotellessa30v
Niin ja siis lisäyksenä että seurustelua siis takana mm. julkisesti pettävän, mielenterveysongelmaisen työnvieroksujan, alkoholistin, pummin kanssa jne... Huoh. Oispa sinkku.
No etkö pääse sinkuksi eroamalla nykyisestä kumppanista? Vai pidätteleekö joku suhteessa? Sä olet vähän kuin mä olen ollut, ajatellut että pitää tyytyä siihen mitä sattuu saamaan. No, jos ei hyvää saa niin parempi olla ihan kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.Paula Vesala on kyllä yks tämän maan upeimmista naisista.
Nojaa, epäystävällinen ja muistuttaa klonkkua. 😂
Eli taisi olla itse täällä jankkaamassa "meikittömyyttään"