Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsopusuhtaiset pariskunnat

Vierailija
15.04.2018 |

Veljeni on todella pahoin alkoholisoitunut ja jonkinlaista sekakäyttöäkin harrastaa.
Hän on syrjäytynyt yhteiskunnasta ja elää tt-tuella ja vanhempiemme avustuksilla.
Jostain kumman syystä hän on alkanut tapailla liki kymmenen vuotta nuorempaa naista, joka vaikuttaa ihan älykkäältä, opiskelee ja on vieläpä kauniskin.
En voi käsittää mitä hän näkee veljessäni, joka on kännissä kaiken lisäksi täysi moukka.

Tunnetteko te pariskuntia, joiden yhdessä oloa ette voi mitenkään käsittää?
Onko asia todellakin niin että vastakohdat täydentävät toisiaan?
Tosin kai siinäkin jossain kohdin raja menee.

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissä on yli 50-vuotias nainen, joka on jo vuosia seurustellut itseään 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Mies on ihan kivannäköinen, hyväkroppainen ja nainen on ihan mummomainen ja ylipainoinen. Heitä luullaan usein äidiksi ja pojaksi. En voi vaan ymmärtää heidän suhdetta.

Vierailija
202/213 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Ollaan (tuntemattomien) ihmisten mielestä outo pariskunta. Itse olen pitkä ja hoikka, mies lyhyt ja lihava. Lisäksi mies on 15 vuotta minua vanhempi ja hänellä on sairaus joka tekee hänestä sekä henkisesti että fyysisesti hieman vammaisen. Etenkin suhteen alussa meitä kohtaan oli paljonkin ennakkoluuloja myös tuttujen ihmisten taholta. Totuus on kuitenkin, että minulla on todella huono itsetunto ja mt -ongelmia, olen vain oppinut peittämään ne niin hyvin, että minua pidetään ns. normaalina. Lähisuku tietää tämän ja ymmärtää, että olemme sen takia yhteen sopivia, että kumpikin on omalla tavallaan sairas ja tuetaan toisiamme. Vähän vieraammat ihmiset eivät tajua miksi olemme yhdessä, mutta siinäpähän ihmettelevät, ei ole meidän ongelma. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten Lauri Markkanen voi olla sen nykyisen tavis vaimon kanssa.

Tai hot Lauri aikoinaan Paula Vesalan.

Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.

Hassua, mä oon ajatellut Paula Vesalasta ja siitä Laurista just päinvastoin. Se Lauri on tosi lyhyt, ja sellainen ihan oudon mallinen pää, hirveän korkea otsa, ihan kuin jollain kääpiöllä! Paula on kuitenkin ihan klassisen nätti ja sopusuhtainen.

Muistan sellaisen tv-haastattelunkin siitä Rasmus-yhtyeestä, silloin kun ne pojat oli tosi nuoria vielä. Bändi oli juuri päässyt pinnalle ja Lauri alkoi siinä kesken haastattelun vaan sylkeä päällensä ja räkiä ympäriinsä ja tämä oli olevinaan hauskaa. Siis hänen oma naama oli ihan kuplivassa syljessä ja räässä ja hän ei puhunut mitään, sylki vaan. Ajattelin silloin jo, että tuo ei käy täysillä... varmaan löytyy jostain Youtubesta se haastattelu vielä.

Mitä ihmettä?! Kuolen täällä nauruun, onko oikeasti käyttäytynyt noin? :'DD

Paula Vesala klassisen nätti, hah hah kaikkea muuta! Väsyluomi rumilus! Klassisen nätti on esim. Karita Tykkä tai Tarja Smura nuorena.

Vierailija
204/213 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on tod. katsojan silmissä kirjoitti:

Jotkut täällä kehuvat Lauri Markkasen veljeä komeammaksi kuin Lauria. En voi käsittää, mun mielestä Lauri on paljon kivemman näköinen ja hotimpi.

Sama kuin Paula Vesala ja Lauri Ylönen olisivat ulkoisesti samaa tasoa. Olen aina ihaillut Paulan kauneutta, Lauri on taas aina ollut jotenkin oudon näköinen eikä ns. miehekäs mies. 

Ehkä ne ulkoisesti epäsuhtaiset parit ovat kauneusihanteiltaan vain erilaisia, se selittäisi.

Olin järkyttynyt kun ekan kerran kuulin että Lauri ja Paula on yhdessä. Minusta Paula on aina ollut se rumempi PMMP laulaja.

205/213 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää yksi ystäväpariskunta. Mies on korkeasti koulutettu ja hyvässä työssä, urheilee ym. Nainen on lukion käynyt, mielenterveysongelmainen, todella lapsellinen vinkuja ja takertuja ja kovin mustasukkainen. Ihmettelen todella, mitä tuo mies näkee siinä naisessa ja miten ovat vielä yhdessä. Tuo mies saisi tasokkaamman naisen silmänräpäyksessä jos haluaisi.

Jotkut ihmiset valitsevat tahallaan "alempaa" tasoa, koska voivat silloin kokea olevansa suhteessa niskan päällä. Olen joskus nähnyt pariskuntia, joissa mies on sporttinen ja menevä pukumies, ja vaimo pullea muumimamma joka työntelee lastenrattaita. Ihan eri maailmasta jotenkin. Silloin sitä aina miettii, haluaako mies vaimoksi naisen, joka ei uhkaa lähteä toisen matkaan.

Tämä voi toki toimia toisinkin päin, eli tunnen pariskuntia, joissa nainen on todella kaunis ja huomattavasti nuorempi kuin miehensä, ja mies ei edes ole mikään hyvätuloinen, pikemminkin vain joku isolla egolla varustettu luuseri. Silloin sitä miettii, että onko tuo tyttö niin epävarma, että ajattelee, että tuollainen vanha ukko ei ainakaan jätä, kun se ei saa parempaakaan...

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
206/213 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin  mies on verkkareissa viihtyvä laiha tatuoimaton metsuri, vaimonsa lihava tatuoitu ja työtön gootti.

207/213 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on surullisia tapauksia. Toivottavasti lapset pärjäävät vaikka äitykkä ajatteleekin alapäällään ja lapset menettivät käytännössä molemmat vanhempansa.

Tällainen pariskunta oli meilläkin tutavapiirissä. Nainen ihan mukava, verovirastossa hyvässä työssä. Erosi ja otti lasten isän tilalle hakkaavan kurdimiehen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
208/213 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso + vaimolla isot = ollaan sopusuhtainen pariskunta.

209/213 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toi on niin omituista. Joillakin naisilla on pakko olla jonkun sortin hoivavietti ja tarve tuntea itsensä tarpeelliseksi pelastavaksi enkeliksi. Mieheni veljen vaimon paras ystävä (ei sentään kummin kaima :)) on mitä kultaisin, kiltein, kunnollisin ja kaunein nainen. Käy töissä ja säästää, aina kohtelias ja mukava. Tunnen hänet jo vuosien takaa ja on harvinaisen tasapainoinen tyyppi. Miehensä on aivan hirveä työtä vieroksuva luuseri, ruma ja viinaan menevä tappelupukari. Huorittelee naista aina kun saa pari olutta alleen. Ovat olleet yhdessä tosi kauan ja nainen on niiiiin onnellinen.

En vaan ymmärrä. Myös miehen veljen vaimo on samaa kaliiberia kuin parhaan ystävänsä aviomies, joten ollaan tultu siihen tulokseen että jostakin syystä tämä kiltti nainen nauttii saadessaan kannatella näitä heikompia.

Tämä oli tarkkanäköisesti kirjoitettu. Eli usein se alisteisessa asemassa oleva saa siitä suhteesta kuitenkin jotain. Ehkä pönkitystä omalle paremmuudelleen, jota voi tuntea sen kaltoinkohtelevan "huonon" vierellä?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
210/213 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten ikäviä olettamuksia ihmiset tekee. Osa olettamuksista voi olla totta, mutta todellako toisten temperamentit, elämänhistorian ja sen hetkiset henkilökohtaiset vaiheet/tarpeet voi toinen ihminen tuntea? Itse en kehtaisi ainakaan ääneen ihmetellä aikuisten kumppanivalintoja. Jos suhde on virhe, se virhe on tehtävä oppiakseen. Vai toimiiko joku vain ja ainoastaan järjellä parisuhteessa? Toisaalta epäsuhdalta näyttävä pari voi olla hyvin onnellinen, koska saavat toisiltaan aiemmin kaipaamaansa ymmärrystä, hyväksyntää, jakavat samoja toiveita eri elämäntilanteista huolimatta...

Toivottavasti häpeä ei estä parisuhteita.

211/213 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta voi päätellä, että naisen "taso" muodostuu pitkälti ulkonäöstä. Surullista.

Surullista ja totta, kyllä vaan.

Kokemus on osoittanut ainakin mulle, että hyvin pitkälti tämä menee näin. Miehessä painaa myös muut asiat, kuten yhteiskunnallinen asema, lahjakkuus (esim. muusikot, urheilijat jne.) karisma, varakkuus ja ns. menestyksen mittarit. 

Naisilla nuo asiat näyttelevät hyvin marginaalista roolia. Kyllä se ulkonäkö on 90% siitä paketista, näin se vaan menee. Tietysti jos nyt ihan luonnehäiriöinen/päihderiippuvainen on tai vastaavaa, niin silloin sitä ei edes ulkonäkö voi antaa anteeksi. Mutta melkein kaikki muut "viat" menevät läpi, kun ulkonäköä riittää.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
212/213 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mahtavaa, jos tällaisesta ajattelusta päästäisiin eroon.

Minä olen joutunut ystäviltäni, perheeltäni ja jopa mieheni perheeltä kuulemaan, että olen "hänelle liian hyvä" perustuen täysin ulkoisiin seikkoihin. Olen mallintöitäkin tehnyt, ulkonäöltäni klassinen. Yhä vieläkin hoikka ja varsin näyttävän näköinen, vaikka ikää on jo yli 40 vuotta. Mies on tavallisen näköinen, ylipainoinen, jo nuorena täysin kaljuuntunut, lyhyt. Minun silmissäni toki haluttava. Jopa tuntemattomat ihmiset ovat ääneen kommentoineet meidän kuultemme, että tuo mies on varmasti tosi rikas. Uskomatonta.

Mieheni saa minut nauramaan joka ikinen päivä. Hän saa minut tuntemaan oloni haluttavaksi, arvostetuksi, kunnioitetuksi, rakastetuksi. Meillä on syvällisiä keskusteluja lukuisista aiheista. En ole koskaan viihtynyt kenenkään ihmisen seurassa niin hyvin kuin mieheni. Hän on pysynyt tukenani todella vaikeina aikoina. Hän saa minut tuntemaan, että olen muutakin kuin korea ulkokuori.

Minä koen, että olen itse se voittajaosapuoli tässä suhteessa. Mieheni on suurenmoinen ja hyvä ihminen. Minua rasittaa se, että häntä pidetään huonompana, koska hän ei ole "kaunis". Hän on älykäs, syvällinen, huumorintajuinen, auttavainen, lämmin ja välittävä. Ne ovat paljon arvostettavampia piirteitä kuin yksikään ulkoinen seikka.

Vierailija
213/213 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalon muija on todella iso (180+ cm, 120+ kg tms, arvaus), äänekäs kuin mikä, kälkättää aina puhelimeen tai miehelleen tms, joka ihan rimpula oisko 160cm ja jotenkin aliravitun oloinen. Muija oisko pari-kolmekymppinen, mies varmaan lähempänä viittäkymmentä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän