Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsopusuhtaiset pariskunnat

Vierailija
15.04.2018 |

Veljeni on todella pahoin alkoholisoitunut ja jonkinlaista sekakäyttöäkin harrastaa.
Hän on syrjäytynyt yhteiskunnasta ja elää tt-tuella ja vanhempiemme avustuksilla.
Jostain kumman syystä hän on alkanut tapailla liki kymmenen vuotta nuorempaa naista, joka vaikuttaa ihan älykkäältä, opiskelee ja on vieläpä kauniskin.
En voi käsittää mitä hän näkee veljessäni, joka on kännissä kaiken lisäksi täysi moukka.

Tunnetteko te pariskuntia, joiden yhdessä oloa ette voi mitenkään käsittää?
Onko asia todellakin niin että vastakohdat täydentävät toisiaan?
Tosin kai siinäkin jossain kohdin raja menee.

Kommentit (213)

Vierailija
81/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja poikaystäväni :D

Minä: ylipainoinen, meikitön, amiksessa opiskeleva, ailahtelevainen touhottaja

Mies: 195cm raamikas partamies, maisteri, pohdiskeleva, rauhallinen, älykäs, sanavalmis, hauska

Vierailija
82/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän.

Alkoholisti siskoni seurustelee liki kymmenen vuotta nuoremman kiltin ja vähän höhlän miehen kanssa.

Siskoni on tosin myös narsisti, että liekö se osasyy siihen että sai niin hyvän miehen.

minkä ikäinen siskosi on?

Kolmekymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväpariskunta on outo.

Nainen on kolmekymppinen mt-potilas, mies parikymppinen urheilijanuorukainen.

Mitä vikaa on mt-potilaissa? Sinäkin voisit sairastua.

Vierailija
84/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä kommentteja osa. Pitäkää huoli omasta elämästänne niin ei tarvitse tehdä oletuksia ja diagnooseja. Ette voi tietää ihmisten todellisia tarpeita ja haluja, joita parisuhteelta etsivät. Vaikkeivat ne teidän muottiin sopisikaan. Antakaa ihmisten olla onnellisia. Olkaa itse tyytyväisiä omiin suhteisiinne jos syytä onneen on!

Vierailija
85/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä av:lla tuntuu olevan käsitys, että kenelläkään ei voi ikinä olla oikeasti hyvä iho tai hyvät kulmakarvat luonnostaan. Kyllä siinä on pakko olla meikkiä!! LOL. 

LOL. Ei ainakaan tuollaiset viivoittimella piirretyt instatrendikulmakarvat. LOL.

Vierailija
86/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten Lauri Markkanen voi olla sen nykyisen tavis vaimon kanssa.

Tai hot Lauri aikoinaan Paula Vesalan.

Tai Tommi Korpela sen oopperan lihavan leidin kanssa.

Verna on kyllä todella tavistakin tavallisemman näkönen.. ei yhtään väriä. Jodelissa sitä ylistetään

Onhan se Verna ihan ok. Ehkä monet viehättyy sen luonnollisuudesta ja meikkaamattomuudesta? Minustakin kyllä tosi tavallisen näköinen, mutta niin on Laurikin. Laurissa ei muuta erikoista ole, kuin pituus.

Mitä Markkasiin tulee, niin mielestäni Laurin veli Eero Markkanen (joka on jalkapalloilija) on paremman näköinen. Hänellä on myös kauniimman näköinen tyttöystävä kuin Laurilla.

Näköjään tämä Eero on komeampi kuin Lauri. Lauri on mielestäni vielä vähän lapsen näköinen kiharine hiuksineen. Mistäs tämän Eero Markkasen tyttöystävän näkee?

https://www.instagram.com/ainovk/

Siinä on Eeron tyttöystävä.

Niin eli ero on siinä, että tämä Eeron neiti meikkaa paksusti.

Vernallahan on myös sopusuhtaiset kasvonpiirteet. Mutta hän ei taida juuri koskaan meikata. No tässä synttärikuvassa taitaa olla vähän meikkiä:

http://www.iltalehti.fi/koripallo/201804142200878210_py.shtml

Eli toisin sanoen meikatut naiset viehättävät taas useampien silmää. 

:DD minä en kyllä noissa Eeron tyttöystävän kuvissa mitään paksua meikkiä nää... 

Oletko tosissasi? Kaikki mahdolliset pohjustukset, korostukset, varjostukset, kulmat microbleidatut, huulipuna, poskipuna, ripsiväri, luomiväri, rajaukset... Ja sitten verrataan meikittömään Vernaan. 

Microbleidatut kulmat... Just joo.

Esim tässä kuvassa en nää mitään muuta mainitsemiasi asioita, kuin ripsivärin ja mahdollisesti meikkipohjan:

https://www.instagram.com/p/Bgl-EAhD2vZ/ 

Vernallakin on tuossa Laurin synttärikuvassa esim ripsiväriä.

Ja poskipunaa ja huulikiiltoa ja rajaukset...

Ja näyttäisi siltä, että täytettäkin huulissa olisi.

Vierailija
87/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja ex-mieheni :) :)

Minä: yli 180-senttinen, hoikka ja ei-jätteestä-höynästyn näköinen, sosiaalinen, utelias ja nauraessa aika kovaääninenkin. Hieman keskittymiskyvytön touhottaja, jolle vähän liian moni asia on hirveän mielenkiintoinen (=> moni projekti jää puolitiehen).

Ex-mies: Lipo 175-senttinen rumilus, ei edes introvertti vaan niin jäinen että pitäisi keksiä kokonaan uusi sana, raivokkaasti vain omista asioistaan kiinnostunut ja kuitenkin kateellinen tuhahtelija ja pyhähtelijä. Sanoi aina mun nolaavan hänet kun nauroin niin kovaa.

Ai mikäkö piti yhdessä? Mun naiivius, nuoruus ja kokemattomuus, kunnes mies jätti. On nyt naimisissa toisen yhtä ruman talipallon kanssa. Mä taas toivoin ja sain itselleni ihanan tuontisulhon (kuitenkin havumetsävyöhykkeeltä, mutta silti <3)

Vierailija
88/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verna on kyllä todella tavistakin tavallisemman näkönen.. ei yhtään väriä. Jodelissa sitä ylistetään

Onhan se Verna ihan ok. Ehkä monet viehättyy sen luonnollisuudesta ja meikkaamattomuudesta? Minustakin kyllä tosi tavallisen näköinen, mutta niin on Laurikin. Laurissa ei muuta erikoista ole, kuin pituus.

Mitä Markkasiin tulee, niin mielestäni Laurin veli Eero Markkanen (joka on jalkapalloilija) on paremman näköinen. Hänellä on myös kauniimman näköinen tyttöystävä kuin Laurilla.

Näköjään tämä Eero on komeampi kuin Lauri. Lauri on mielestäni vielä vähän lapsen näköinen kiharine hiuksineen. Mistäs tämän Eero Markkasen tyttöystävän näkee?

Vernallahan on myös sopusuhtaiset kasvonpiirteet. Mutta hän ei taida juuri koskaan meikata. No tässä synttärikuvassa taitaa olla vähän meikkiä:

:DD minä en kyllä noissa Eeron tyttöystävän kuvissa mitään paksua meikkiä nää... 

Oletko tosissasi? Kaikki mahdolliset pohjustukset, korostukset, varjostukset, kulmat microbleidatut, huulipuna, poskipuna, ripsiväri, luomiväri, rajaukset... Ja sitten verrataan meikittömään Vernaan. 

Esim tässä kuvassa en nää mitään muuta mainitsemiasi asioita, kuin ripsivärin ja mahdollisesti meikkipohjan:

https://www.instagram.com/p/Bgl-EAhD2vZ/&nbsp;

Tiedän ton Ainon. Ollaan samassa koulussa. Sillä ei ole täytettä huulissa eikä microbleidattuja kulmakarvoja. Eikä mitään instakulmia 😂 Ihan normaalit kulmakarvat. Eikä mun mielestä käytä paljoa meikkiä, ripsiväri ja meikkivoide yleensä kai.

Vierailija
89/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Nelikymppinen todella parhaat päivänsä nähnyt perheenäiti (huono iho, hirveät vaatteet ja hiukset) kolmen lapsensa kanssa ja nuori komea simpsakka ulkomaalaismies. Nähnyt täällä tuon pariskunnan pari kertaa, nainen katsoo muita vihaisena koska tietää herättävänsä huomiota, mies katselee muita naisia todella kiinnostuneesti.

Ei tässä ole kyse epäsuhdasta, vaan oleskeluluvasta.

Juuri näinhän kaikki ajattelevat, pariskunta itse tietää totuuden.

Vierailija
90/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä av:lla tuntuu olevan käsitys, että kenelläkään ei voi ikinä olla oikeasti hyvä iho tai hyvät kulmakarvat luonnostaan. Kyllä siinä on pakko olla meikkiä!! LOL. 

LOL. Ei ainakaan tuollaiset viivoittimella piirretyt instatrendikulmakarvat. LOL.

Mulla ei ole täydellinen iho, mutta tuollaiset ”instatrendikulmakarvat” kyllä :D eihän ne luonnolliset ole siinä mielessä, että ne on nypitty malliin, mutta en minä kyllä niitä piirrä. Että vaikka sulla ei ookaan, niin jollain muulla voi olla :)

Vierailija
91/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on ollut koko päivän joku pakkomielle haukkua Lauri Markkasen vaimoa... Joka sitäpaitsi on oikein viehettävän näköinen.

Vierailija
92/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin on ollut koko päivän joku pakkomielle haukkua Lauri Markkasen vaimoa... Joka sitäpaitsi on oikein viehettävän näköinen.

Mun mielestä täällä on jopa enemmän haukuttu tota Laurin veljen tyttöystävää. Verna ja Lauri on useasti todettu toisilleen sopiviksi. Mun mielestä Verna on kaunis, mutta niin on tuo toinenkin tyttö, vaikka meikkaakin.

Vierailija
93/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän.

Alkoholisti siskoni seurustelee liki kymmenen vuotta nuoremman kiltin ja vähän höhlän miehen kanssa.

Siskoni on tosin myös narsisti, että liekö se osasyy siihen että sai niin hyvän miehen.

minkä ikäinen siskosi on?

Mitenköhän monta näitä on, kun mullekin tuli heti yks tuntemani pariskunta mieleen...

Eri

Vierailija
94/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Bgl-EAhD2vZ/&nbsp;

Tiedän ton Ainon. Ollaan samassa koulussa. Sillä ei ole täytettä huulissa eikä microbleidattuja kulmakarvoja. Eikä mitään instakulmia 😂 Ihan normaalit kulmakarvat. Eikä mun mielestä käytä paljoa meikkiä, ripsiväri ja meikkivoide yleensä kai.

Miksi tähän tulee alapeukkuja?

Vierailija
95/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se pallinaama sulkatukka niin hot ole.

Vierailija
96/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että saisin "parempia" miehiä mutta jostain syystä aina jumiudun kiltteyttäni suhteisiin jotka ei anna itselle sitä mitä kaipaisin mutta "ihan ok" on toistaseks riittänyt. Ehkä pitäis työstää sitä ajatusta ettei parisuhteessa tarvii olla toisen vuoksi. Etenkään vuosikausia.. Nimim. Parisuhteessa Mutta Sitä "Oikeaa" Odotellessa30v 

Vierailija
97/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri ja Verna ovat kasvoiltaan molemmat ihan tavallisen suomalaisen näköisiä. Ihan ovat toistensa tasoisia ulkonäön suhteen. Ainut epäsuhta on pituudessa.

Eiköhän se näiden epäsuhta ole lompakon paksuudessa. Laurin ei tarvitsisi tyytyä tavikseen, vaikkei adonis ole itsekään.

Vierailija
98/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että saisin "parempia" miehiä mutta jostain syystä aina jumiudun kiltteyttäni suhteisiin jotka ei anna itselle sitä mitä kaipaisin mutta "ihan ok" on toistaseks riittänyt. Ehkä pitäis työstää sitä ajatusta ettei parisuhteessa tarvii olla toisen vuoksi. Etenkään vuosikausia.. Nimim. Parisuhteessa Mutta Sitä "Oikeaa" Odotellessa30v 

Niin ja siis lisäyksenä että seurustelua siis takana mm. julkisesti pettävän, mielenterveysongelmaisen työnvieroksujan, alkoholistin, pummin kanssa jne... Huoh. Oispa sinkku.

Vierailija
99/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suuressa firmassa uraa tekevä pitkä ja komea insinööri ja vaimo on työtön, ylipainoinen ja pöhöttynyt kouluttamaton ja töissä viihtymätön, joka oli nuorenakin vaatimattoman näköinen.

Vierailija
100/213 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni. Olen urheilullinen sekä minulla on sporttinen ja lihaksikas kroppa. Ulospäin olen reipas, puhelias ja flirtti. Mies taas on lyhyt, hintelä, onneton liikunnassa, sosiaalisesti kömpelö, vähäsanainen, nörtti. Kun tapasimme, niin mies oli duunari ja itse korkeammin koulutettu. 

Kaikesta huolimatta meitä yhdistää arvot ja huumori. Toisen kanssa on vain niin hyvä olla. Olemme monessa asiassa niin erilaisia, mutta monessa asiassa niin samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan