Kestän ensin alkuun isoja määriä alkoholia, sitten vintti pimenee yhtäkkiä?
Voin juoda vaikka viinapullon pohjiksi ja ei humahda hattuun, mutta sitten kun juon pari siideriä ja kusellakäyntirumba alkaa, menee vintti yhtäkkiä täysin sekaisin. Voiko asia liitttä yliaktiiviseen rakkoon?
Kommentit (7)
Mulla sama. Ei nouse päähän, kunnes yhtäkkiä kilahtaa. Koskaan ei voi tietää missä se raja menee, sen takia pyrin välttämään juomista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat edes juoda viinapullon pohjiksi ja vielä jatkaa siitä?
Nii-in, tuo on niitä elämän suuria kysymyksiä. Vaikea antaa vastausta, mutta hauskaa se ainakin on.
Toi on helppo. maha päästää miedommat aineet verenkiertoon nopeammin kuin vahvat. Sitten kun vahvempi määrä yhtäkkiä imeytyykin noudee alkoholipitoisuus veressä nopeasti niiin korkealle että vintti pimenee. Suosittelen nauttimaan väkevää hitaasti, vain pieniä määriä tai ei ollenkaan.
Miksi sitä alkoholia pitäisi kestää suuria määriä? Sehän on erittäin vaarallinen huumausaine, kuolet siihen helpommin kuin esimerkiksi amfetamiiniin. Ja itse en ole mikään pirinisti, vaan olen ottanut asioista selvää. Mutta eihän Suomessa saa alkoholia arvostella, sehän on pyhä lehmä täällä ja kovat jätkät ryyppää.
Ihan normaalia elimistön käytöstä. Sun pitää vaan harjoitella ja harjoitella. Pullo pohjiksi on jo hyvä alku. Puolen tunnin tauko sen jälkeen ja jatka pari-kolme annosta jäykkiä vielä. Siirry tauon aikana vaikka pubiin. Noiden kolmen jälkeen isoja tuoppeja rennolla otteella. Jätä sidukat ja lonkerot suosiolla väliin. Isoja stobeja puolen tunnin välein. Jos meinaa selvitä välillä, ota pari nopeeta jäykkää väliin. Kyllä se siitä. Illassa kun saat semmoset 25 annosta menemään ja aamulla ilman krapulaa, olet hyvällä tiellä ja homma alkaa olla hallussa.
Toistoja se vaatii.
Miksi ihmeessä haluat edes juoda viinapullon pohjiksi ja vielä jatkaa siitä?