Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nykyään uskaltaa enää järjestää mitään illanviettoja kotona, kun jokaisella on joku erikoisruokavalio?

Vierailija
15.04.2018 |

Hankalaa. Ennen laitettiin läskisoosi ja perunat pöytää ja hyvin kelpasi kaikille.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintintintin kirjoitti:

Ymmärrän ihan ruoka-aine allergiat, silloin tietysti kohteliasta tarjota niiden mukaan. Niille kun ei voi itse mitään.. Mutta nämä vegaani, karppaus ja muut höpötykset on asia erikseen.

Miten voit leimata kaiken muun kuin allergian ja vastaavat pelkäksi höpötykseksi? En suostuisisi itse kasvissyöjäksi tai vegaaniksi muuten kuin pakon edessä, mutta ymmärrän hyvin että joillakin kyse on ihan oikeasta vakaumuksesta. Söisitkö muuten itse ihmisen lihaa sisältäviä ruokia, jos asuisit ihmissyöjien keskellä?

On myös oikeita sairauksia (kuten esim reuma) joissa viljaton ja sokeriton ruokavalio on todettu tulehdustiloja helpottavaksi.

Itse karppaan ihan samasta syystä, kärsin kovista kivuista ja tuo vähän helpottaa oloa. Joillekin sopii maidoton samasta syystä

Just joo.. Reuma on itseaiheutettu vaiva.

Vierailija
82/88 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta aika hyvin pärjää, jos suunnittelee tarjottaviin jotain vegaanista. Sillä vaihtoehdolla tulee katettua aika monta erikoisruokavaliota. Hyvänä puolena on se, että tuollaiset ruoat ovat niin trendikkäitä, että ohjeita ja reseptejä löytyy, vieläpä ihan hyviä.

Suksi nyt kuuseen sen vegaanis kanssa!

Olin itse alunperin tuon vegaanivaihtoehdon kannalla, mutta tämä älykkäästi esitetty ja laajalti perusteltu mielipide muutti kantani täysin. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintintintin kirjoitti:

Ymmärrän ihan ruoka-aine allergiat, silloin tietysti kohteliasta tarjota niiden mukaan. Niille kun ei voi itse mitään.. Mutta nämä vegaani, karppaus ja muut höpötykset on asia erikseen.

Miten voit leimata kaiken muun kuin allergian ja vastaavat pelkäksi höpötykseksi? En suostuisisi itse kasvissyöjäksi tai vegaaniksi muuten kuin pakon edessä, mutta ymmärrän hyvin että joillakin kyse on ihan oikeasta vakaumuksesta. Söisitkö muuten itse ihmisen lihaa sisältäviä ruokia, jos asuisit ihmissyöjien keskellä?

On myös oikeita sairauksia (kuten esim reuma) joissa viljaton ja sokeriton ruokavalio on todettu tulehdustiloja helpottavaksi.

Itse karppaan ihan samasta syystä, kärsin kovista kivuista ja tuo vähän helpottaa oloa. Joillekin sopii maidoton samasta syystä

Joo mullakin pikkuvarvas turpoaa jos juon juhla mokkaa, presidentti käy.

Vierailija
84/88 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää aina syödä kun kutsutaan kylään? Syödä syödä syödä ja tulla läskimmäksi ja läskimmäksi ...

Se että sinulla on paino-ongelmia, ei tarkoita että kaikilla olisi.

Vierailija
85/88 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintintintin kirjoitti:

Just joo.. Reuma on itseaiheutettu vaiva.

Mikäs lääkäri sinä olet? Millä tavalla autoimmuunitaudin voi ITSE AIHEUTTAA??? Ei hyvää päivää...

Vierailija
86/88 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule laita tarjolle ihan mitä sinua huvittaa. Kyllä ne ruokarajoitteiset syövät, koska "näyttää niin herkulliselta".

Tulen mielelläni mukaan juhliisi, otan keliaakikkona omat leivät mukaani ja syön sen mitä tarjottavistasi voin siitä numeroa tekemättä. Kerro vielä, minkä värisen tuliaisviinipullon haluat että tuon tullessani😊

Vierailija
87/88 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuudesta tungen tänne kyselemään sitä vegaaniruokaa joka sopii kaikille. Mukana on toki myös kasvissyöjiä ja munaton ja maidoton, mutta myös gluteeniton, soijaton, pähkinätön jne. Kiellettyjen listalta löytyy myös pavut ja herneet, sekä linssit. Tällä porukalla on suosista viime vuosina tehty kaksi ruokaa. Jotain kasvissose keittoa pystyy kaikki syömään, mutta se on pidemmän päälle vähän tylsää.

Vierailija
88/88 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu, elä kutsu naisia enää, niillähän kaikki rajoitteet ja herkkyydet . en tunne yhtäkään miestä jolla olisi joku itse keksitty juttu rajoittamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän