Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain elämässäni kaiken tekemättä mitään

Vierailija
15.04.2018 |

Synnyin hyvään perheeseen, sain heti kavereita. Olin hulivili koulussa, mutta perheeni oli arvostettu, enkä jäänyt ikinä luokalle. Pääsin yliopistoon ekalla hakukerralla, vaikka olin varma etten pääse. Jätin opinnot kesken, kun sain loistotyöpaikan.

Löysin ihanan miehen, joka edelleen palvoo minua. Meillä on kaksi tervettä lasta. En ole kokenut masennusta tai muutakaan. Molemmat lapset nukkui ja kasvoi hyvin, saivat myös heti kavereita.

Elämäni on sujunut todella hyvin. Minulla on edelleen liuta lapsuudenkavereita ja uusia hyviä työkavereita, ja yliopistoltakin jäi pari ystävää.

Sisaruksiin ja vanhempiin on lämpimät välit.

Miksi näin? En oikein ymmärrä elämäni tarkoitusta, kun maailma on aina kohdellut hyvin. Mitähän voin oppia?

Onko muita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain vain elämä menee helposti ja toiset joutuu koko ajan taistelemaan. Voi olla esim sisaruksilla niin että on päästy kouluihin on perheet, toisella mikään ei onnistu.

Vierailija
22/22 |
28.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egon tavallisimmat samastumisen kohteet liittyvät omaisuuteen, työhön, sosiaaliseen asemaan, tunnustukseen, tietämykseen, koulutukseen, ulkonäköön, poikkeuksellisiin kykyihin, ihmissuhteisiin, henkilö- ja perhehistoriaan ja uskomusjärjestelmiin - usein myös poliittisiin, kansallisiin, rodullisiin, uskonnollisiin tai muihin ryhmiin. Mikään niistä et ole sinä.

Pelottaako se sinua, vai onko sen kuuleminen helpotus? Näistä kaikista sinun on luovuttava ennemmin tai myöhemmin. Ehkä sinun on tässä vaiheessa vaikea uskoa sitä, enkä suinkaan vaadi sinua uskomaan, ettet voi löytää minuutta mistään edellä mainitusta. Oivallat vielä itse, mistä niissä on kyse. Saat sen selville viimeistään silloin, kun tunnet kuoleman lähestyvän. Kuolema karsii kaiken, mikä ei ole sinua. Elämän salaisuus on ’kuolla ennen kuin kuolet’ - ja todeta, ettei kuolemaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla