Kun palaan lasten kanssa mummolasta huomenna, löytänen taas jostain tyynyn alta "unohtuneen" huulipunan, kauniin huivin tai muuta sellaista. Olen ollut itsekin nuori mutta en sentään noin naiivi.
Jos ei yksi unohdus riitä voittamaan itselleen tätä taloa, miestä, perhettä, elämää niin luuletko että seuraava tai sitä seuraava riittää sen enempää?
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei sovi miehensä kanssa suoraan avoimesta suhteesta. Miksi ap on tuollainen kusipää, ettei anna miehen rauhassa ja avoimesti tapailla muita naisia?
Ap kusipää? Ja mies ei voi ehdottaa itse avointa suhdetta, jos sitä haluaa?
Koska ap:n mies ei näköjään tiedä, että muut naiset ovat ihan ok ap:lle. Ap:n pitäisi kertoa tästä asiasta, eikä tuolla lailla laittaa omaa miestä panikoimaan asian suhteen. Ihme pelleilyä. Leikkii, että on rento asian suhteen, muttei kuitenkaan voi sanoa sitä suoraan miehelleen, jotta tämä saisi tehdä rauhassa mitä haluaa.
Mies pettää, joten miksi tämän oloa pitäisi tehdä mukavaksi? Mies olisi voinut ennen suhdetta kysyä, käykö avoin suhde. Ei kysynyt, eli mies on pettäjä. Ei mies ansaitse mitään rentoutta.
Ei tasan tarkkaan enää siinä vaiheessa lasketa pettämiseksi, jos toinen kerran asiasta tietää ja sen hyväksyy. Jos vaimo haluaa leikkiä pelejään, niin se on hänen asiansa. Mutta pettämisestä tuossa ei enää ole kyse, joten vaimon on turha leikkiä väärin kohdeltua osapuolta enää. Onpahan vain erikoinen järjestely.
Totta kai on kyse pettämisestä, jos asiaa ei ole puhuttu auki ap:n ja miehen välillä eikä mies edes ilmeisesti tiedä että ap tietää.
Ei ole. Jos molemmat tietävät asiasta ja sen hyväksyvät, niin kyse ei enää ole pettämisestä. Tuo on "don't ask, don't tell -tilanne. Eli tietoisesti valitaan ja hyväksytään valheessa eläminen, tietyistä asioista vaikeneminen, jotta kulissit pysyvät pystyssä. Molemmat tietävät tilanteen, mutta siitä ei vain puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat kieltämättä mielenkiintoisia kuvioita. Minä en ole kertonut miehelle löydöistäni, olen vain kantanut niitä roskiin. On hajuvesi peilikaapissa, naulakkoon unohtunut huivi, kaulakoru (halpa) suihkuhuoneen hyllyllä jne. Toisaalta olen lisännyt kuvia lapsista makuuhuoneen seinille (isoja taideteosta muistuttavia tauluja, ei mitään pikkukuvia) ja laittelen jääkaapin oveen listoja siitä, mitä pitää tehdä poissaollessamme (lähetä virtuaalihalaus ja hyvänyönsuukko Lilialle ja paljon kauniiden unien toivotuksia Leeville jne. eli ei siis mitään työlistaa).
Tai no tunnustan: sen yhden kivan Louis Vuittonin iltalaukun otin omaan käyttöön. Siellä oli pari kondomia, ripsiväri, puuteri jne., mutta ei mitään papereita. Muka unohtunut naulakkoon miehen takin taakse. Höpsis, tahallaan jätetty, että osaisin nostaa ison haloon. No en nosta, aito laukku sentään (aitous on käyty varmistamassa).
Ei se mies käytössä kulu ja koti on minun nimissäni,joten ihan pian se ei täältä lähde.
Niin no, miehesihän sen Vuittonin on maksanut, että näin se tavallaan pysyy perheessä.
Vaimo saa kakkosen jämät. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on pyörittänyt viimeisintä lunttuaan jo kohta kaksi vuotta. Voin kuvitella ”rakastajattaren” kuvitelmat ruusuisesta tulevaisuudesta saatuaan mieheni ”kokonaan omakseen”. Kyseessä on kuulemma keskijohtoon kuuluva kunnianhimoinen, mutta ei niin lahjakas juntti, jolla on vähän vanhanaikaiset kuvitelmat uralla etenemisestä. :D
Todennäköisesti tämä rakastajatar ei huolisi miestäsi mistään hinnasta, muuten kuin seksikumppaniksi.
Itse olet aliarvostettu, kun edelleen makaat miehesi kanssa kaikesta huolimatta. Eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta? Herää jo!
Jo vuosi sitten mies kertoi tuon ”salarakkaan” kyselleen mahdollisesta erosta ja heidän suhteensa tulevaisuudesta. Olimme molemmat tukehtua nauruun. Sovittiin, että pidetään harrastukset harrastuksina. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen naipotellut varattujen miesten kanssa hyvän seksin takia. En kuitenkaan heitä huolisi kumppaniksi vaikka maksettaisiin. Miksi ottaisin miehen, joka pettää vaimoaan ihan simona.
Enkö pode yhtään huonoa omatuntoa. Se on se mies joka pettää, en minä
Moraaliton akka.
Jotkut nauttivat manipuloinnista ja pelien pelaamisesta. Itse en niitä harrasta, mutta jos jotain harhaluuloissaan elävää typerystä vähän vedättää ymmärrän hyvin. Onhan se huomaavaista, että mies hoitaa sen tyttöystävän nöyryyttämisen vaimon puolesta. Itsehän se sitä käy panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei sovi miehensä kanssa suoraan avoimesta suhteesta. Miksi ap on tuollainen kusipää, ettei anna miehen rauhassa ja avoimesti tapailla muita naisia?
Koska ap:n mies ei näköjään tiedä, että muut naiset ovat ihan ok ap:lle. Ap:n pitäisi kertoa tästä asiasta, eikä tuolla lailla laittaa omaa miestä panikoimaan asian suhteen. Ihme pelleilyä. Leikkii, että on rento asian suhteen, muttei kuitenkaan voi sanoa sitä suoraan miehelleen, jotta tämä saisi tehdä rauhassa mitä haluaa.
Miksi petturin pitäisi saada olla rento asian suhteen? Kyllä avoisuhde on niin suuri periaatteellinen kysymys. että siitä tulee sopia yhdessä jo etukäteen, mieluummin pesänrakentamiseen ryhdyttäessä, jotta kumpikin osapuoli voi päättää omasta puolestaan.
Kaksinaamaisuus ei pitkälle toimi työ- saati kotielämässä.
Ap on myös kaksinaamainen. Vakka kantensa valinnut.
Kun on pieniä lapsia täytyy miettiä moneen kertaan, mitä tehdä, kun huomaa RAKASTETTUNSA, johon on luottanut niin paljon, että on uskaltanut ja halunnut perustaa perheen, pettävän sen kuin ennättää. Moni suunnittelee itsemurhaa vastaavassa tilanteessa.
Luuletko todella, että löydettyään vieraan naisen terveiset omasta kodistaan, voi olla enää luottamuksellisessa suhteessa "mieheen" millään tasolla.
Pettäjä valitsee itsevaltaisesti molempien puolesta. Petetty, huomattuaan tilanteen, pelaa sitten niillä korteilla, jotka hänelle tässä epäoikeudenmukaisessa pelissä on jaettu.
Petetty ei pelaa yhtään mitään, jos vaan luimii. Minun ja miesystävän väliin meinasi kiilata ulkopuolinen henkilö ja minun oli pakko terhakoitua hoitamaan asiaa eikä silmien sulkeminen olisi auttanut asiaa mitenkään. Miehen oli pakko valita ja valitsi meidät.
Huom! Petetty ei välttämättä todellakaan tahdo laittaa miestä valitsemaan, koska petetty itse ei ehkä halua enää miestä missään tapauksessa. Lapset ovat tilanteessa se asia, joka saa petetyn jäämään paikoilleen, eikä suinkaan "halu" "voittaa" mies takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi petturin pitäisi saada olla rento asian suhteen? Kyllä avoisuhde on niin suuri periaatteellinen kysymys. että siitä tulee sopia yhdessä jo etukäteen, mieluummin pesänrakentamiseen ryhdyttäessä, jotta kumpikin osapuoli voi päättää omasta puolestaan.
Kaksinaamaisuus ei pitkälle toimi työ- saati kotielämässä.
Ap on myös kaksinaamainen. Vakka kantensa valinnut.
Kun on pieniä lapsia täytyy miettiä moneen kertaan, mitä tehdä, kun huomaa RAKASTETTUNSA, johon on luottanut niin paljon, että on uskaltanut ja halunnut perustaa perheen, pettävän sen kuin ennättää. Moni suunnittelee itsemurhaa vastaavassa tilanteessa.
Luuletko todella, että löydettyään vieraan naisen terveiset omasta kodistaan, voi olla enää luottamuksellisessa suhteessa "mieheen" millään tasolla.
Pettäjä valitsee itsevaltaisesti molempien puolesta. Petetty, huomattuaan tilanteen, pelaa sitten niillä korteilla, jotka hänelle tässä epäoikeudenmukaisessa pelissä on jaettu.
Petetty ei pelaa yhtään mitään, jos vaan luimii. Minun ja miesystävän väliin meinasi kiilata ulkopuolinen henkilö ja minun oli pakko terhakoitua hoitamaan asiaa eikä silmien sulkeminen olisi auttanut asiaa mitenkään. Miehen oli pakko valita ja valitsi meidät.
Huom! Petetty ei välttämättä todellakaan tahdo laittaa miestä valitsemaan, koska petetty itse ei ehkä halua enää miestä missään tapauksessa. Lapset ovat tilanteessa se asia, joka saa petetyn jäämään paikoilleen, eikä suinkaan "halu" "voittaa" mies takaisin.
Ei ole hyvä kasvuympäristö. Nainenkin antaa parasta esimerkkiä hallitsemalla elämäänsä ilman paskaukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naipotellut varattujen miesten kanssa hyvän seksin takia. En kuitenkaan heitä huolisi kumppaniksi vaikka maksettaisiin. Miksi ottaisin miehen, joka pettää vaimoaan ihan simona.
Moraaliton akka.
Kuten sanoin aiemmin. Se mies tekee päätöksen pettämisestä enkä minä. MIksi et sano mooraaliton mies?
Vierailija kirjoitti:
Sujauta huulipunan hylsyyn viesti, johon kirjoittanut jotain nasevaa tyyliin 'tää väri ei kyllä sovi sulle yhtään' tai 'tää sävy on kyllä jo hiukan last season'. Tee selväksi, että muija on sun reviirilläs ja täällä pelataan sun säännöillä. Ilmaise, että olet tilanteen yläpuolella ja hallitset sen. Itsevarma vastapeluri herättää pelkoa.
Noi on kyllä enemmän tosi noloja kommentteja eikä todellakaan mitään nasevia. Jos olisin se toinen nainen, kokisin tuossa, että osu arkaan paikkaan ja vaimo yrittää jotain kuittailla vaan päteäkseen. Joo, itsevarma peluri herättää pelkoa, mutta tollanen toiminta ei kyllä herätä siinä toisessa mitään muuta kuin pientä onnistumisen iloa. Pelottavin on se kylmä viileä, koska sen toimintaa ei voi ennustaa eikä se mene rikki mistään huulipunasta. Sitten iskee jotenkin erittäin kylmästi, kuten teettämällä miehellä vielä avioehto. Takaat itsellesi hyvän taloustilanteen. Jos mies ei allekirjoita, se taatusti aiheuttaa pahaa kitkaa toiseen suhteeeseen, koska raha on tärkeämpää kuin hän.
Älä alennu puhumaan sille tai ottamaan kontaktia henkilökohtaisesti, ellei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moraaliton akka.
Kuten sanoin aiemmin. Se mies tekee päätöksen pettämisestä enkä minä. MIksi et sano mooraaliton mies?
Enkä ole yhtäkään miestä vikitellyt vaan he ovat ottaneet yhteyttä minuun. Kun olen nähdyt heidän pickdicin olen tehnyt sitten lopullisen päätöksen tapaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut nauttivat manipuloinnista ja pelien pelaamisesta. Itse en niitä harrasta, mutta jos jotain harhaluuloissaan elävää typerystä vähän vedättää ymmärrän hyvin. Onhan se huomaavaista, että mies hoitaa sen tyttöystävän nöyryyttämisen vaimon puolesta. Itsehän se sitä käy panemassa.
Voin kuvitella ”rakastajattaren” yritykset vakuuttaa mies paremmuudestaan vaimoon nähden. Jos vain tietäisi todellisen asemansa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moraaliton akka.
Osallistut petokseen. Olette hienoja ihmisiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moraaliton akka.
Osallistut petokseen. Olette hienoja ihmisiä molemmat.
En ota vastuuta toisen ihmisen elämästä. Jokainen tekee omat päätöksensä. Ketään ei ole pakotettu pettämään.
Jätä jääkaappiin joku täytekakku ja oveen lappu, että tarjoo vierailles kanssa.
No onpa hyvä parisuhde, molemmat elää kulissielämää leikkii jotain lapsellisia huijausleikkejä. Onneksi oma elämä ei ole tuollaista. Jos ei omassa kodissa voi olla edes aito ja rehellinen niin se ei ole enää koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvitella ”rakastajattaren” yritykset vakuuttaa mies paremmuudestaan vaimoon nähden. Jos vain tietäisi todellisen asemansa. :D
Kyllä tässä kuviossa jokainen näyttää minun silmääni ihan tasapuolisen säälittävältä idiootilta.
Hämmästyttävää, että tuhdeilla ja rumilla miehillä on kysyntää.
Osa naisista taitaa olla epätoivoisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on pyörittänyt viimeisintä lunttuaan jo kohta kaksi vuotta. Voin kuvitella ”rakastajattaren” kuvitelmat ruusuisesta tulevaisuudesta saatuaan mieheni ”kokonaan omakseen”. Kyseessä on kuulemma keskijohtoon kuuluva kunnianhimoinen, mutta ei niin lahjakas juntti, jolla on vähän vanhanaikaiset kuvitelmat uralla etenemisestä. :D
Todennäköisesti tämä rakastajatar ei huolisi miestäsi mistään hinnasta, muuten kuin seksikumppaniksi.
Itse olet aliarvostettu, kun edelleen makaat miehesi kanssa kaikesta huolimatta. Eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta? Herää jo!
Jo vuosi sitten mies kertoi tuon ”salarakkaan” kyselleen mahdollisesta erosta ja heidän suhteensa tulevaisuudesta. Olimme molemmat tukehtua nauruun. Sovittiin, että pidetään harrastukset harrastuksina. :D
Jos joku on hyvä valehtelemaan yhdelle (ja nauttii siitä), on hän hyvä valehtelemaan myös muille. Myös sinulle. En siis tuollaiseen ihmiseen luottaisi lainkaan. Veikkaan, että miehesi ei kerro sinulle kaikista sivusuhteistaan. Sinulle on yhtä helppo valehdella kuin kenelle tahansa muullekin. Ehkä hän nauraa jonkun toisen kanssa hyväuskoista vaimoa, joka luulee olevansa ajan tasalla "harrastuksista".
Ihmettelen kuka nainen katsoo miestään päivää pitempään, kun tajunnut hänen naipotelleen toisen naisen kanssa yhteisessä sängyssä.
Ilmeisesti joku hyvin läheisriippuvainen ja erittäin huono itsetuntoinen tai muuten vain mielenterveysongelmainen.