Kun palaan lasten kanssa mummolasta huomenna, löytänen taas jostain tyynyn alta "unohtuneen" huulipunan, kauniin huivin tai muuta sellaista. Olen ollut itsekin nuori mutta en sentään noin naiivi.
Jos ei yksi unohdus riitä voittamaan itselleen tätä taloa, miestä, perhettä, elämää niin luuletko että seuraava tai sitä seuraava riittää sen enempää?
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Miksei mies lähtenyt sinne mummolaan mukaan?
Miehen täytyi päästä roiskuttamaan siemennestettään huonosti värjättyyn espoo-mullettiin ja karkeroituneiden juonteiden ympäröimään huulettomaan suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat kieltämättä mielenkiintoisia kuvioita. Minä en ole kertonut miehelle löydöistäni, olen vain kantanut niitä roskiin. On hajuvesi peilikaapissa, naulakkoon unohtunut huivi, kaulakoru (halpa) suihkuhuoneen hyllyllä jne. Toisaalta olen lisännyt kuvia lapsista makuuhuoneen seinille (isoja taideteosta muistuttavia tauluja, ei mitään pikkukuvia) ja laittelen jääkaapin oveen listoja siitä, mitä pitää tehdä poissaollessamme (lähetä virtuaalihalaus ja hyvänyönsuukko Lilialle ja paljon kauniiden unien toivotuksia Leeville jne. eli ei siis mitään työlistaa).
Tai no tunnustan: sen yhden kivan Louis Vuittonin iltalaukun otin omaan käyttöön. Siellä oli pari kondomia, ripsiväri, puuteri jne., mutta ei mitään papereita. Muka unohtunut naulakkoon miehen takin taakse. Höpsis, tahallaan jätetty, että osaisin nostaa ison haloon. No en nosta, aito laukku sentään (aitous on käyty varmistamassa).
Ei se mies käytössä kulu ja koti on minun nimissäni,joten ihan pian se ei täältä lähde.
Mitäs jos joku kerta löydät " vahingossa unohtuneen" ultraäänikuvan lastenne tulevasta veli- tai siskopuolesta?
Mieheni on pyörittänyt viimeisintä lunttuaan jo kohta kaksi vuotta. Voin kuvitella ”rakastajattaren” kuvitelmat ruusuisesta tulevaisuudesta saatuaan mieheni ”kokonaan omakseen”. Kyseessä on kuulemma keskijohtoon kuuluva kunnianhimoinen, mutta ei niin lahjakas juntti, jolla on vähän vanhanaikaiset kuvitelmat uralla etenemisestä. :D
Ideaalin kuuloinen parisuhde. Itsellähän lähtis ukko vaihtoon, haluan onnellisen suhteen ja elämän, en mitään kostovaltapeliä. :)
Voi v.ttu mitä paskaa taas jauhetaan.
Muuten ok mutta en haluaisi toista naista kotiini. Tapaisivat eukon luona tai hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on pyörittänyt viimeisintä lunttuaan jo kohta kaksi vuotta. Voin kuvitella ”rakastajattaren” kuvitelmat ruusuisesta tulevaisuudesta saatuaan mieheni ”kokonaan omakseen”. Kyseessä on kuulemma keskijohtoon kuuluva kunnianhimoinen, mutta ei niin lahjakas juntti, jolla on vähän vanhanaikaiset kuvitelmat uralla etenemisestä. :D
EI tuo toinen nainen mikään lunttu ole. Sinähän se olet, kun annat itseäsi halvalla panna.
Vierailija kirjoitti:
Sä vaikutat ihan vajaalta ihmiseltä. Ei ihme, että miehes kelpaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
miks ihmiset on tällasissa suhteissa? Eikö yksin olisi parempi? Sillon ei ainakaan tarvis miettiä kuka vieras ihminen vierailee omassa kodissa kun itse on poissa
Yksin joo tietenkin parempi mutta jos haluaa kasvattaa lapset yhdessä ja asua kaikki saman katon alla? Mitä sitten jos vain aikuisten tiedossa on muuten vapaa parisuhde? Sitten järkätään pesät erikseen kun lapset on isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miks ihmiset on tällasissa suhteissa? Eikö yksin olisi parempi? Sillon ei ainakaan tarvis miettiä kuka vieras ihminen vierailee omassa kodissa kun itse on poissa
Yksin joo tietenkin parempi mutta jos haluaa kasvattaa lapset yhdessä ja asua kaikki saman katon alla? Mitä sitten jos vain aikuisten tiedossa on muuten vapaa parisuhde? Sitten järkätään pesät erikseen kun lapset on isoja.
Ei nyt kuulostanut siltä, että on avoin parisuhde. Ja jos taas olisikin niin silloin pitäisi miehen pitää huolta siitä, että nämä toiset eivät merkkaile perheen kotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI tuo toinen nainen mikään lunttu ole. Sinähän se olet, kun annat itseäsi halvalla panna.
No, en nyt niin halvalla. Meillä ei ole avioehtoa ja kiinteä omaisuus on molempien nimissä. Mies sanoi joskus nauraen, ettei hänellä olisi edes varaa ottaa eroa vaikka haluaisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en nyt niin halvalla. Meillä ei ole avioehtoa ja kiinteä omaisuus on molempien nimissä. Mies sanoi joskus nauraen, ettei hänellä olisi edes varaa ottaa eroa vaikka haluaisi. :D
Mutta miksi haluat pitää sen miehen elämässäsi??? Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta. Uskooko joku tarinan? Onpa väsynyt provo ja kahdeksan sivua jo huttua. Kaivakaa Reginat esille tai Danielle Steelit jos uppoaa aloittajan stoori noin kovaa sieluun.
Uskon. Ei ole todellakaan ainutkertainen tapahtuma tosielämässä. On sitä hurjempiakin juttuja todistettu.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat kieltämättä mielenkiintoisia kuvioita. Minä en ole kertonut miehelle löydöistäni, olen vain kantanut niitä roskiin. On hajuvesi peilikaapissa, naulakkoon unohtunut huivi, kaulakoru (halpa) suihkuhuoneen hyllyllä jne. Toisaalta olen lisännyt kuvia lapsista makuuhuoneen seinille (isoja taideteosta muistuttavia tauluja, ei mitään pikkukuvia) ja laittelen jääkaapin oveen listoja siitä, mitä pitää tehdä poissaollessamme (lähetä virtuaalihalaus ja hyvänyönsuukko Lilialle ja paljon kauniiden unien toivotuksia Leeville jne. eli ei siis mitään työlistaa).
Tai no tunnustan: sen yhden kivan Louis Vuittonin iltalaukun otin omaan käyttöön. Siellä oli pari kondomia, ripsiväri, puuteri jne., mutta ei mitään papereita. Muka unohtunut naulakkoon miehen takin taakse. Höpsis, tahallaan jätetty, että osaisin nostaa ison haloon. No en nosta, aito laukku sentään (aitous on käyty varmistamassa).
Ei se mies käytössä kulu ja koti on minun nimissäni,joten ihan pian se ei täältä lähde.
Niin no, miehesihän sen Vuittonin on maksanut, että näin se tavallaan pysyy perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet tuskin koskaan nostaa esille halua erota jonkin rinnakkaissuhteen takia.
Mitään eroa ei koskaan tule, jos vaimo ei reagoi unohtuneisiin huulipuniin ja pinneihin.Jossain kohtaan tämä toinen tajuaa hävinneensä ja lähtee pois.
Ja sitten mies löytää uuden tilalle.
Mutta onneksi ap rakastaa miestään ihan hurrrrjasti ja mies ap:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei sovi miehensä kanssa suoraan avoimesta suhteesta. Miksi ap on tuollainen kusipää, ettei anna miehen rauhassa ja avoimesti tapailla muita naisia?
Ap kusipää? Ja mies ei voi ehdottaa itse avointa suhdetta, jos sitä haluaa?
Koska ap:n mies ei näköjään tiedä, että muut naiset ovat ihan ok ap:lle. Ap:n pitäisi kertoa tästä asiasta, eikä tuolla lailla laittaa omaa miestä panikoimaan asian suhteen. Ihme pelleilyä. Leikkii, että on rento asian suhteen, muttei kuitenkaan voi sanoa sitä suoraan miehelleen, jotta tämä saisi tehdä rauhassa mitä haluaa.
Miksi petturin pitäisi saada olla rento asian suhteen? Kyllä avoisuhde on niin suuri periaatteellinen kysymys. että siitä tulee sopia yhdessä jo etukäteen, mieluummin pesänrakentamiseen ryhdyttäessä, jotta kumpikin osapuoli voi päättää omasta puolestaan.
Kaksinaamaisuus ei pitkälle toimi työ- saati kotielämässä.
Ap on myös kaksinaamainen. Vakka kantensa valinnut.
Kun on pieniä lapsia täytyy miettiä moneen kertaan, mitä tehdä, kun huomaa RAKASTETTUNSA, johon on luottanut niin paljon, että on uskaltanut ja halunnut perustaa perheen, pettävän sen kuin ennättää. Moni suunnittelee itsemurhaa vastaavassa tilanteessa.
Luuletko todella, että löydettyään vieraan naisen terveiset omasta kodistaan, voi olla enää luottamuksellisessa suhteessa "mieheen" millään tasolla.
Pettäjä valitsee itsevaltaisesti molempien puolesta. Petetty, huomattuaan tilanteen, pelaa sitten niillä korteilla, jotka hänelle tässä epäoikeudenmukaisessa pelissä on jaettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei sovi miehensä kanssa suoraan avoimesta suhteesta. Miksi ap on tuollainen kusipää, ettei anna miehen rauhassa ja avoimesti tapailla muita naisia?
Ap kusipää? Ja mies ei voi ehdottaa itse avointa suhdetta, jos sitä haluaa?
Koska ap:n mies ei näköjään tiedä, että muut naiset ovat ihan ok ap:lle. Ap:n pitäisi kertoa tästä asiasta, eikä tuolla lailla laittaa omaa miestä panikoimaan asian suhteen. Ihme pelleilyä. Leikkii, että on rento asian suhteen, muttei kuitenkaan voi sanoa sitä suoraan miehelleen, jotta tämä saisi tehdä rauhassa mitä haluaa.
Mies pettää, joten miksi tämän oloa pitäisi tehdä mukavaksi? Mies olisi voinut ennen suhdetta kysyä, käykö avoin suhde. Ei kysynyt, eli mies on pettäjä. Ei mies ansaitse mitään rentoutta.
Ei tasan tarkkaan enää siinä vaiheessa lasketa pettämiseksi, jos toinen kerran asiasta tietää ja sen hyväksyy. Jos vaimo haluaa leikkiä pelejään, niin se on hänen asiansa. Mutta pettämisestä tuossa ei enää ole kyse, joten vaimon on turha leikkiä väärin kohdeltua osapuolta enää. Onpahan vain erikoinen järjestely.
Totta kai on kyse pettämisestä, jos asiaa ei ole puhuttu auki ap:n ja miehen välillä eikä mies edes ilmeisesti tiedä että ap tietää.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tämä rakastajatar ei huolisi miestäsi mistään hinnasta, muuten kuin seksikumppaniksi.
Itse olet aliarvostettu, kun edelleen makaat miehesi kanssa kaikesta huolimatta. Eikö sulla ole mitään itsekunnioitusta? Herää jo!
Olen naipotellut varattujen miesten kanssa hyvän seksin takia. En kuitenkaan heitä huolisi kumppaniksi vaikka maksettaisiin. Miksi ottaisin miehen, joka pettää vaimoaan ihan simona.
Enkö pode yhtään huonoa omatuntoa. Se on se mies joka pettää, en minä
Luule vaan. Kun nainen on nalkissa idioottimieheen eli lapset hankittu hyvässä uskossa, ei siitä niin vain lähdetä yksinhuoltajaksi. Viisas nainen odottaa aikaansa - lapsia ja heidän isäsuhdettaan on ajateltava, vaikka miten riepoisi miehen petturuus.
Mies on "ajautunut" muiden luo, koska on kypsymätön ja lapsellinen. Naisella on ollut helvetin huono tuuri, kun on semmoisen saanut riesakseen vaikka yhdessä piti iloita perheestä, toisistaan ja kasvattaa lapset.
Kun rakkaus on kuollut, petetty osapuoli saattaa pystyä kylmän rauhallisesti harkitsemaan ajan kanssa, kuinka aikoo toimia, ja haluaako jostain syystä pitää tuon hölmön nurkissaan.