Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun palaan lasten kanssa mummolasta huomenna, löytänen taas jostain tyynyn alta "unohtuneen" huulipunan, kauniin huivin tai muuta sellaista. Olen ollut itsekin nuori mutta en sentään noin naiivi.

Vierailija
14.04.2018 |

Jos ei yksi unohdus riitä voittamaan itselleen tätä taloa, miestä, perhettä, elämää niin luuletko että seuraava tai sitä seuraava riittää sen enempää?

Kommentit (457)

Vierailija
361/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun perässäni on roikkunut varattuja miehiä, vaikken ole hakenut heistä seksiseuraa niin ihan kauhean vaikea uskoa, etteivät roikkuisi seksikumppanisa perässä, elleivät pidä tätä vaan ilmaisena huorana. 

Vierailija
362/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni kuultaa, että juuri sen vuoksi aloittaja ei halua reagoida merkkeihin.

Koska ei halua, että tämä nainen "voittaa" sen perheen, miehen ja omaisuuden itselleen.

"Vaikka kuinka paljon jättäisit merkkejä, niin älä luule, että luovun saavutetuista eduistani".

Jos ei kynsin ja hampain, niin sitkeä vaimo ainakin on.

Jotainhan näiden maallisten asioiden täytyy hänelle merkitä, kun pitää suunsa kiinni.

Jos kerran on niin välinpitämätön kuin väittää, niin mitä mieltä siinä on silloin olla, jos ei se miehen status, perhe ja omaisuus häntä kiinni pitäisi?

Muutoinhan kumpikin jatkaisi oaa elämäänsä kuinka tykkäisi, no mieshän jo niin tekeekin.

Jos vaimolla ei kerran ei ole tunteita mieheen eikä muutkaan asiat merkitse, niin asiat voisi reilusti keskustella.

Mikä häntä sitten siinä liitossa pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehenä minua kiinnostaa, ottaako kakkonen mieluusti "kakkoseen"?

Vierailija
364/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mielestäni kuultaa, että juuri sen vuoksi aloittaja ei halua reagoida merkkeihin.

Koska ei halua, että tämä nainen "voittaa" sen perheen, miehen ja omaisuuden itselleen.

"Vaikka kuinka paljon jättäisit merkkejä, niin älä luule, että luovun saavutetuista eduistani".

Jotainhan näiden maallisten asioiden täytyy hänelle merkitä, kun pitää suunsa kiinni.

Jos kerran on niin välinpitämätön kuin väittää, niin mitä mieltä siinä on silloin olla, jos ei se miehen status, perhe ja omaisuus häntä kiinni pitäisi?

Muutoinhan kumpikin jatkaisi oaa elämäänsä kuinka tykkäisi, no mieshän jo niin tekeekin.

Jos vaimolla ei kerran ei ole tunteita mieheen eikä muutkaan asiat merkitse, niin asiat voisi reilusti keskustella.

Minusta taas näyttää siltä, ettei vaimo reagoi merkkeihin, koska on aviossa miehensä kanssa, jonka kanssa aikoo päättää liittonsa tulevaisuuden vain ja ainoastaan jos mies asian ottaa puheeksi. Siihen asti kaikki on pelkästään tuntemattoman naisen provokaatiota, mille kukaan järkevä ihminen ei perusta omaa elämäänsä koskevia ratkaisuja. Oli kyseessä sitten lapset, rahat tai rakkaus. Koska fakta on, että niin kauan kun mies ei aio ottaa eroa, ei sitä ole näköpiirissä, eikä se mahdollisesti ole edes järkevää. Liittoja kun on kovin erilaisia.

Tuntematon viestittelijä sen sijaan on myös huomannut, ettei ratkaisua ole mieheltä vielä tullut, ja koettaa nopeuttaa eroa suututtamalla vaimon. Tai sitten tajuaa, ettei ratkaisua tule koskaan, ja haluaa sabotoida kaikki suhteet, koska ei kestä valitsematta jäämistä(=toistaa omaa traumaansa).

Kolmannen pyörän rooli on raskas. Se on kuitenkin myös valinta, jossa riski saada pelkkä luu käteen on kova. Harvan naisen rakkaus parantaa ketään, vaikka siihen yksi jos toinenkin kuvittelee pystyvänsä niin liitoissa kuin niiden ulkopuolella.

Vierailija
365/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkomiehenä minua kiinnostaa, ottaako kakkonen mieluusti "kakkoseen"?

No tottakai ottaa, siitähän se nimityskin tulee.

Vierailija
366/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala laittaa näitä "unohtuneita" tavaroita miehesi takin taskuun, laukkuun jne, mutta älä sano hänelle mitään. Katso kuinka miehesi reagoi asiaan.

Vierailija
367/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tunnevaje tuossa on kakkosnaisella, koska itsekin voi tyydyttää itsensä tai tosiaan tehdä sen jonkun sinkkumiehen kanssa, jos on sen verran vailla jotain, että tarvitsee toisen kosketusta. 

Sinkkumiehet rakastuvat ja alkavat soitella päivittäin, josta en pidä. Varattu ei tee niin. Saa saman asian, mutta voi olla kuitenkin rauhassa. 

Olet siis avoimesti hakenut seksiseuraa ilman sitoumuksia sinkuista?

Kyllä.  Laitoin hienovaraisen ilmoituksen mistä puute, ja parasta seuraa sai lopulta varatusta. 

Ja niitähän riitti enemmän kuin sinkkuja loppujen lopuksi. 

Parasta missä mielessä - seksin laatu vai pelisäännöt?

Vierailija
368/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä aloittaja sitten tahdoton tassukka. Eroa ei oteta jollei mies sitä ei ota puheeksi. Ja mies taas ilmeisesti ei halua eroa ottaa puheeksi, koska hänellä ei ole siihen mitään syytä.

Mutta ei ole myöskääm mitään syytä lopettaa sivusuhdettakaan? Koska se ei ketään vaivaa. Vaimolle, miehelle ja rakastajattarelle kuvio sopii.

Eli tilanne voi jatkua tallaisena kymmeniä vuosia?

Eli koska nainen ei ota asiaa puheeksi koska ei ITSE halua erota. Silloinhan jos ITSE haluaisi erota, niin ITSE myös ottaisi asiat puheeksi.

Luen kyllä tämän, että siis haluaa pitää miehen ja sen mukanaan tuomat mukavuudet.

Ainoa hankaluus on tämä rakastajatar, mutta sehän nyt ei ole vaimolle "hankaluus".

Vaikka kuinka olisi "tuntemattoman ihmisen provokaatiota", niin miksi siihen ei pitäisi vaimon reagoida? Onhan tässä myös vaimon omasta elämästä kyse?

Juu, hurskaasti sanotaan, että "kolmannen pyörän rooli on raskas".

Minun näkökulmastani se vaimon rooli on ihan yhtä raskas. Ainakin henkisesti ei tallainen tilanne ole kevyt, vaikka kuinka järjellä asiaa vaimo ajattelisikin.

Minua suututtaisi jo se suunnattomasti, että "tuntematon nainen" viettäisi aikaani minun ja lasteni kodissa ja parivuoteessa.

Olemalla vaiti vaimo antaa hiljaisen hyväksynnän miehen toiminnalle ja myös viestin, että sen naisen kodissaan oleilu on OK.

Vaikka kuinka vaimon toiminta sitten takaisi avioliiton jatkumisen, niin miten koskaan vaimo voi olla varma, ettei tämän naisen jälkeen tulee joku muu? Että tilanne ei korjaudu vaikka tämä nimenomainen suhde loppuisi.

Tällä vaimon toiminnalla on vaara, että saa toimia näin vastakin tulevaisuudessa.

Vierailija
369/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyse ei aina ole siitä, haluaako itse erota vai ei, vaan joskus on pakko erota, jos toinen lakkaa toimimasta suhteen kannalta rakentavasti. Tietysti aina voi laittaa päänsä pensaaseen, mutta yleensä siitä seuraa pahoinvointia enkä muutenkaan näe mitään järkeä olla toimimattomassa suhteessa. 

Meillä tule väliin asia x, joka ei ollut panosuhde, mutta vastaavalla tavalla suisti suhteen raiteiltaan. Olisin voinut olla hiljaa ja kärsiä, koska mies on elämäni tärkein ihminen ja minulle äärettömän rakas, mutta olisin kärsinyt ja lisäksi mies oli alkanut suhtautua minuun aiempaa ärtyneemmin ja minäkin aloin riidellä, mitä en ollut aiemmin tehnyt. Pakotin meidät molemmat selkä seinää vasten, oli valittava haluammeko palauttaa suhteeseen sen ainutlaatuisuuden, mille se on perustunut vai jatkammeko eri suuntiin. 

Vierailija
370/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retardien pissisten paneminen on paljon halvempaa kuin prostituoitujen ostaminen.

Vierailija
371/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn mieshän voi viedä koko perheen viettämään laatuaikaa viiden tähden lomakohteeseen niillä rahoilla mitä on säästänyt käyttämällä ”salarakasta” ammatilaisten sijaan.

Vierailija
372/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä aloittaja sitten tahdoton tassukka. Eroa ei oteta jollei mies sitä ei ota puheeksi. Ja mies taas ilmeisesti ei halua eroa ottaa puheeksi, koska hänellä ei ole siihen mitään syytä.

Mutta ei ole myöskääm mitään syytä lopettaa sivusuhdettakaan? Koska se ei ketään vaivaa. Vaimolle, miehelle ja rakastajattarelle kuvio sopii.

Eli koska nainen ei ota asiaa puheeksi koska ei ITSE halua erota. Silloinhan jos ITSE haluaisi erota, niin ITSE myös ottaisi asiat puheeksi.

Luen kyllä tämän, että siis haluaa pitää miehen ja sen mukanaan tuomat mukavuudet.

Ainoa hankaluus on tämä rakastajatar, mutta sehän nyt ei ole vaimolle "hankaluus".

Vaikka kuinka olisi "tuntemattoman ihmisen provokaatiota", niin miksi siihen ei pitäisi vaimon reagoida? Onhan tässä myös vaimon omasta elämästä kyse?

Minun näkökulmastani se vaimon rooli on ihan yhtä raskas. Ainakin henkisesti ei tallainen tilanne ole kevyt, vaikka kuinka järjellä asiaa vaimo ajattelisikin.

Minua suututtaisi jo se suunnattomasti, että "tuntematon nainen" viettäisi aikaani minun ja lasteni kodissa ja parivuoteessa.

Olemalla vaiti vaimo antaa hiljaisen hyväksynnän miehen toiminnalle ja myös viestin, että sen naisen kodissaan oleilu on OK.

Vaikka kuinka vaimon toiminta sitten takaisi avioliiton jatkumisen, niin miten koskaan vaimo voi olla varma, ettei tämän naisen jälkeen tulee joku muu? Että tilanne ei korjaudu vaikka tämä nimenomainen suhde loppuisi.

Tällä vaimon toiminnalla on vaara, että saa toimia näin vastakin tulevaisuudessa.

Niin, tässähän ei käy ilmi että mies olisi jotenkin ensikertalaisena pettämässä. Jos ei vaimo vaan ole mustasukkaista tyyppiä, liitto on muuten hyvä eikä painostavaa tunnelmaa kotona(ei lapsille traumatisoiva).

En minäkään tällaista hyväksyisi itse, mutta en olekaan ap. Ehkäpä hänelle perhe on parisuhdetta tärkeämpi. Ehkäpä mies on hänelle vain osa perhettä.

En tiedä hurskaasta, mutta kolmannen osapuolen rooli on raskas, koska siinä ei ole mitään takeita eikä juridiikkaa suojaamassa toisin kuin avioliitossa. Kun joutuu olemaan koko ajan salassa, ei pääse myöskään julkisesti sitä onneaan hehkuttamaan muuta kuin ehkä ihan lähimpien ystävien kanssa tai sitten nimettömänä keskustelupalstalla.

Ja juu, jos nainen haluaa eron, hän yleensä tekee sen ihan itse. Ihan tilastollisestikin. Ja koska nimenomaan on kysymys naisen omasta elämästä, niin miksi hänen pitäisi ottaa ero vain sen takkia että kakkonen niin haluaa. Jos se ei ole naisen tahto, niin se ei ole naisen tahto.

Se mitä kukin meistä itse liitoissaan tekee/on tehnyt on oma asiamme ja ratkaisumme. Ja niistä sitten jokainen kannamme seuraukset.

Vierailija
373/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iät ja ajat on naimakauppoja punottu ja omaisuuksia himoittu.

Ei tämä ole mihinkään hävinnyt.

Saavutettuja etuja ja asioita joihin on panostettu ei tarjoilla toiselle hopealautasella.

Myös omien lasten omaisuudesta ja perinnöstä on järkevää pitää huolta.

Ei ole oman tai omien lasten etujen mukaista, että mies menee uusiin naimisiin ja ehkä jopa lisääntyy uuden naisen kanssa.

Vierailija
374/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sen suhteen pitäisi loppua. Mieshän säästää tuossa selvää rahaa. Panee ilmaista lumppua kotonaan sen sijaan, että maksaisi prostituoidulle ja maksaisi hotellihuoneesta.

Vierailija
375/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Viettäisi aikaa” kodissa ja parivuoteessa? Siksikö sitä nykyään kutsutaan? :D

Vierailija
376/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retardien pissisten paneminen on paljon halvempaa kuin prostituoitujen ostaminen.

On siinä kuitenkin joitakin tunteita mukana. Yhteistä hassuttelua, joka ei tapahdu prostituoidun kanssa.

Ja muitakin yhteisiä menoja. 

Sori jos miehesi on pettänyt sinut. 

Vierailija
377/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asunnossa elävillä Rapeilla ja Rituilla kynnys eroon pöydälle unohtuneen pinnin vuoksi on matala.

Vierailija
378/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sujauta huulipunan hylsyyn viesti, johon kirjoittanut jotain nasevaa tyyliin 'tää väri ei kyllä sovi sulle yhtään' tai 'tää sävy on kyllä jo hiukan last season'. Tee selväksi, että muija on sun reviirilläs ja täällä pelataan sun säännöillä. Ilmaise, että olet tilanteen yläpuolella ja hallitset sen. Itsevarma vastapeluri herättää pelkoa.

Nämä muutamat kommentit luettuani tästä alusta lähinnä ihmettelen miksi mies on pitämisen ja "taistelun" arvoinen. Tietysti löytyy ihmisiä joita kiihottaa se, että kumppani harrastaa seksiä jonkun muun kanssa, mutta ellei näin ole niin miksi taistella? Löytyy valtavan paljon myös miehiä jotka valitsevat olla uskollisia naiselleen. Omalle kohdalleni osui tälläinen pari vuotta alkoholisoituneesta pettäjämiehestä erottuani. Yli 10 vuotta tuli katseltua huonoa miestä lasten takia kunnes tajusin, että on myös lasten paras kun erotaan, otin itseäni niskasta kiinni ja erosin vaikka kovin kirpaisi suhteen laadusta huolimatta.

Vierailija
379/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote kirjoitti:

En halua sinkkumiestä, kun ne jää roikkumaan. Varatut miehet ovat ihan parhaita seksiä ajatellen. Todella hyvää ja kuumaa seksiä.

Hyvää seksiä tai huonoa seksiä.

Aina samoina toistuvia selittelyjä eri henkilöiltä vain kuinka "Pitkän suhteen jälkeen en todellakaan halua mitään vakavaa suhdetta" tai miten " en ikinä kuitenkaan ottaisi miestä puolisoksi, koska niitä negatiivisia puolia on liikaa arkisuhteeseen", "Parempi vain nauttia niistä hyvistä puolista" jne, jne , jne,   lukuisat ihmisten kootut selitykset jotka yrittävät peittää kömpelösti itse syyn

joka on kyvyttömyys tasavertaiseen parisuhteeseen.

Tarkastelkaa näiden sarjapettäjäisien tai jatkuvasti varattuihin perheenisiin sekaantuvien parisuhdehistoriaa.

Kyvyttömyys parisuhteeseen ja täydellinen piittaamattomuus muiden kuin omista tunteista ja tarpeista.

Löytyy näiden ressukoiden taustalta lähes poikkeuksetta.

Vouhotetaan eteenpäin toitottaen "haa otan vain rusinat pullasta, hyvä minä!"  vaikka todellisuudessa juostaan itseä pakoon , omaa kehittymättömyyttä ihmisenä ja kaikki sellainen sivuutetaan joka saisi kyseenalaistamaan omaa elämäntyyliä toisten parisuhteiden turistina.

Vierailija
380/457 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[/quote kirjoitti:

En halua sinkkumiestä, kun ne jää roikkumaan. Varatut miehet ovat ihan parhaita seksiä ajatellen. Todella hyvää ja kuumaa seksiä.

Hyvää seksiä tai huonoa seksiä.

Aina samoina toistuvia selittelyjä eri henkilöiltä vain kuinka "Pitkän suhteen jälkeen en todellakaan halua mitään vakavaa suhdetta" tai miten " en ikinä kuitenkaan ottaisi miestä puolisoksi, koska niitä negatiivisia puolia on liikaa arkisuhteeseen", "Parempi vain nauttia niistä hyvistä puolista" jne, jne , jne,   lukuisat ihmisten kootut selitykset jotka yrittävät peittää kömpelösti itse syyn

joka on kyvyttömyys tasavertaiseen parisuhteeseen.

Tarkastelkaa näiden sarjapettäjäisien tai jatkuvasti varattuihin perheenisiin sekaantuvien parisuhdehistoriaa.

Kyvyttömyys parisuhteeseen ja täydellinen piittaamattomuus muiden kuin omista tunteista ja tarpeista.

Löytyy näiden ressukoiden taustalta lähes poikkeuksetta.

Vouhotetaan eteenpäin toitottaen "haa otan vain rusinat pullasta, hyvä minä!"  vaikka todellisuudessa juostaan itseä pakoon , omaa kehittymättömyyttä ihmisenä ja kaikki sellainen sivuutetaan joka saisi kyseenalaistamaan omaa elämäntyyliä toisten parisuhteiden turistina.

Olin 16 vuotta vakaassa parisuhteessa, mutta nyt en tee samaa virhettä. Asun nyt yksin omasta tahdosta ja ja tosiaan otan rusinat pullista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi