Kun palaan lasten kanssa mummolasta huomenna, löytänen taas jostain tyynyn alta "unohtuneen" huulipunan, kauniin huivin tai muuta sellaista. Olen ollut itsekin nuori mutta en sentään noin naiivi.
Jos ei yksi unohdus riitä voittamaan itselleen tätä taloa, miestä, perhettä, elämää niin luuletko että seuraava tai sitä seuraava riittää sen enempää?
Kommentit (457)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retardien pissisten paneminen on paljon halvempaa kuin prostituoitujen ostaminen.
On siinä kuitenkin joitakin tunteita mukana. Yhteistä hassuttelua, joka ei tapahdu prostituoidun kanssa.
Ja muitakin yhteisiä menoja.
Hyvä että saimme tänne asiantuntijan joka osaa kertoa mikä ei toteudu prostituoidun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retardien pissisten paneminen on paljon halvempaa kuin prostituoitujen ostaminen.
On siinä kuitenkin joitakin tunteita mukana. Yhteistä hassuttelua, joka ei tapahdu prostituoidun kanssa.
Ja muitakin yhteisiä menoja.
Hyvä että saimme tänne asiantuntijan joka osaa kertoa mikä ei toteudu prostituoidun kanssa.
Harmittaako, että miehesi on pettänyt ja hänellä on ollut jopa mukavaa toisen naisen kanssa? Miksi olet vielä miehesi kanssa? Rahan takia luulen? Eikö olisi aika opetella tienaamaan oman elantonsa
[/quote]
Varattujen kanssa on ihan erit pelisäännöt heti alusta asti. [/quote]
Ja kas - jälleen törmäämme sanaan peli.
Miettikää kellä aivot on että miksi.
No minä ainakin olen petturimieheni kanssa ihan käytännön syistä. Ekan pettämiset kirpaisi ja lujaa, mutta siihen aikaan ei ollut käytännön syistä mahdollista erota. Lapset oli pieniä ja kaikki vasta alussa, joten nielin kiukkuni. Rakkaus haalistui mutta kumppanuus jäi, eli homma pyörii lasten kannalta hienosti.
Mies palaa aina kotiin, joten ei mitään syytä purkaa toimivaa arkea vielä kun muuten ei ole ongelmia. Itsekin pääsen helpommalla, kun kaksi aikuista pyörittämässä. Seksiäkin on tarvittaessa, ja se on laadullisesti hyvää tutun kumppanin kanssa. En eroa vielä, koska homma toimii. Sen sijaan mahdollisen eron varalta olen järjestellyt asioita pikku hiljaa niin, että se on kohta mahdollista, jos siltä tuntuu. Sitten katsotaan tuntuuko siltä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Joku tunnevaje tuossa on kakkosnaisella, koska itsekin voi tyydyttää itsensä tai tosiaan tehdä sen jonkun sinkkumiehen kanssa, jos on sen verran vailla jotain, että tarvitsee toisen kosketusta.
No ei ihan pikkukummassa kyllä normaali muija lähde mitään perheen isukkia vokottelemaan.
Kävisi sääliksi liikaa sen vaimoa joka lasten kanssa jossainmissälie sillä aikaa kun muka pitäis panna sen aviomiestä. Sori, mut ei kiihota, jotain kusipää naista ehkä kiinnostaa joka saa jotain pervoa nautintoa isukkien iskemisestä ja valehtelusta kun jonkun selän takana saa juonia mukajänskää.
Kautta aikain huonoille perheenisille on bilde kelvannu, turhaan sitä on millään "rusinatpullastarakastajatar"- höpinällä koristella.
Tollaisten äijien kelkkaan lähtevillä ei kyllä ole kaikki kotona. Monet vielä vedättää näitä vinksahtaneita akkoja "mää eroon joskus kun nuorin pääsee eläkkeelle"-jutuilla ja kyllä uppoo.
Jollain tasolla pitää kunnioittaa sitä miestä kelle antaa herkkuansa,
en voisi kunnioittaa miestä joka pettää perheensä. Moukka mies ei vaan kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Vuokra-asunnossa elävillä Rapeilla ja Rituilla kynnys eroon pöydälle unohtuneen pinnin vuoksi on matala.
Myös minulla on kynnys eroon matala.
T. 'Ritu' , jonka palkka 7000 e/kk
.[/quote]
Olin 16 vuotta vakaassa parisuhteessa, mutta nyt en tee samaa virhettä.
Asun nyt yksin omasta tahdosta ja ja tosiaan otan rusinat pullista. [/quote]
Miksi vakaa parisuhteesi oli virhe? 16 vuoden mittainen virhe.
Ja nyt yhtäkkiä päätät että olet täysin vastuusta vapaa että ottaisit huomioon muiden ihmisten tunteita ottaessasi jatkossa rusinat kullista.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö sitä, että miehesi on mahdollisesti prostuoitu? Näihinkin on tullut törmättyä. Kyllä, naimisissa oleva miesprostuoitu.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Merkitsee reviiriään jo.
Natku ruikkii nurkkiin.
Hajuvettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö sitä, että miehesi on mahdollisesti prostuoitu? Näihinkin on tullut törmättyä. Kyllä, naimisissa oleva miesprostuoitu.
No sun piireissä niihin tulee varmaan törmättyä.
Mut ole huoleti , meidän aavemammojen ukot on järjestäen potentiaalisia chippendaleja.
Vierailija kirjoitti:
Retardien pissisten paneminen on paljon halvempaa kuin prostituoitujen ostaminen.[/quote
Säähän oot sitte melkein yhtä pihi kun se kuuluisa saituri-sakke joka vie thaikkuihinki oman eukon mukanaan...
Vierailija kirjoitti:
Minun perässäni on roikkunut varattuja miehiä, vaikken ole hakenut heistä seksiseuraa niin ihan kauhean vaikea uskoa, etteivät roikkuisi seksikumppanisa perässä,
elleivät pidä tätä vaan ilmaisena huorana.
Aatella. Että vielä ilmaisena.
Ilona34 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sujauta huulipunan hylsyyn viesti, johon kirjoittanut jotain nasevaa tyyliin 'tää väri ei kyllä sovi sulle yhtään' tai 'tää sävy on kyllä jo hiukan last season'. Tee selväksi, että muija on sun reviirilläs ja täällä pelataan sun säännöillä. Ilmaise, että olet tilanteen yläpuolella ja hallitset sen. Itsevarma vastapeluri herättää pelkoa.
Nämä muutamat kommentit luettuani tästä alusta lähinnä ihmettelen miksi mies on pitämisen ja "taistelun" arvoinen. Tietysti löytyy ihmisiä joita kiihottaa se, että kumppani harrastaa seksiä jonkun muun kanssa, mutta ellei näin ole niin miksi taistella? Löytyy valtavan paljon myös miehiä jotka valitsevat olla uskollisia naiselleen. Omalle kohdalleni osui tälläinen pari vuotta alkoholisoituneesta pettäjämiehestä erottuani. Yli 10 vuotta tuli katseltua huonoa miestä lasten takia kunnes tajusin, että on myös lasten paras kun erotaan, otin itseäni niskasta kiinni ja erosin vaikka kovin kirpaisi suhteen laadusta huolimatta.
Ajattelet liian mustavalkoisesti. Muitakin vaihtoehtoja on. Minua ei seksi enää kiinnosta mieheni kanssa, mutta haluan silti elää hänen ja lastemme kanssa yhdessä perheenä ihanassa kodissamme. Hankkikoot mies seksinsä ihan mistä haluaa, kunhan ei vaivaa minua asialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ole huoleti , meidän aavemammojen ukot on järjestäen potentiaalisia chippendaleja.
Tunnen ihan tavallisen perheen miehen, josta ei koskaa voisi uskoa tätä.
En nyt viitsi kertoa mistä hänet tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun perässäni on roikkunut varattuja miehiä, vaikken ole hakenut heistä seksiseuraa niin ihan kauhean vaikea uskoa
Aina pitää hihat ravistella ennen bussiin menoakin kun niissä joka kerta roikkuu noita karseita varattuja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ihan tavallisen perheen miehen, josta ei koskaa voisi uskoa tätä.
En nyt viitsi kertoa mistä hänet tunnistaa.
Onks sillä valkonen parta ja sellanen punainen hiippalakki?
[/quote
Minua ei seksi enää kiinnosta mieheni kanssa, mutta haluan silti elää hänen ja lastemme kanssa yhdessä perheenä ihanassa kodissamme. Hankkikoot mies seksinsä ihan mistä haluaa, kunhan ei vaivaa minua.. [/quote]
Wau. Mahtaa olla ihana koti.
Vierailija kirjoitti:
[/quote kirjoitti:
En halua sinkkumiestä, kun ne jää roikkumaan. Varatut miehet ovat ihan parhaita seksiä ajatellen. Todella hyvää ja kuumaa seksiä.
Hyvää seksiä tai huonoa seksiä.
Aina samoina toistuvia selittelyjä eri henkilöiltä vain kuinka "Pitkän suhteen jälkeen en todellakaan halua mitään vakavaa suhdetta" tai miten " en ikinä kuitenkaan ottaisi miestä puolisoksi, koska niitä negatiivisia puolia on liikaa arkisuhteeseen", "Parempi vain nauttia niistä hyvistä puolista" jne, jne , jne, lukuisat ihmisten kootut selitykset jotka yrittävät peittää kömpelösti itse syyn
joka on kyvyttömyys tasavertaiseen parisuhteeseen.
Tarkastelkaa näiden sarjapettäjäisien tai jatkuvasti varattuihin perheenisiin sekaantuvien parisuhdehistoriaa.
Kyvyttömyys parisuhteeseen ja täydellinen piittaamattomuus muiden kuin omista tunteista ja tarpeista.
Löytyy näiden ressukoiden taustalta lähes poikkeuksetta.
Vouhotetaan eteenpäin toitottaen "haa otan vain rusinat pullasta, hyvä minä!" vaikka todellisuudessa juostaan itseä pakoon , omaa kehittymättömyyttä ihmisenä ja kaikki sellainen sivuutetaan joka saisi kyseenalaistamaan omaa elämäntyyliä toisten parisuhteiden turistina.
Niin siis ne pettävät perheenisät vai? Koska hehän ovat
- kykenemättömiä yksiavioiseen parisuhteeseen
- täydellisen piittaamattomia muista ihmisistä, jopa omista läheisistään
- eivät pysty sitoutumaan omaan vaimoon
- eivät kanna vastuuta omasta perheestään ja heidän hyvinvoinnistaan
- pakenevat arkea ottaen rusinat pullasta eli ottamalla muita naisia vaimon ohelle
- vouhottavat eteenpäin kehittymättöminä ihmisyksilöinä muille valehdellen ja muita hyväksi käyttäen
- kohtelevat ihmisiä kuin turistimatkakohteita, jonne mennään rellestemään ja unohtamaan kodin ongelmat niiden selvittelyn sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tämä aloittaja sitten tahdoton tassukka. Eroa ei oteta jollei mies sitä ei ota puheeksi. Ja mies taas ilmeisesti ei halua eroa ottaa puheeksi, koska hänellä ei ole siihen mitään syytä.
Mutta ei ole myöskääm mitään syytä lopettaa sivusuhdettakaan? Koska se ei ketään vaivaa. Vaimolle, miehelle ja rakastajattarelle kuvio sopii.
Eli tilanne voi jatkua tallaisena kymmeniä vuosia?
Eli koska nainen ei ota asiaa puheeksi koska ei ITSE halua erota. Silloinhan jos ITSE haluaisi erota, niin ITSE myös ottaisi asiat puheeksi.
Luen kyllä tämän, että siis haluaa pitää miehen ja sen mukanaan tuomat mukavuudet.
Ainoa hankaluus on tämä rakastajatar, mutta sehän nyt ei ole vaimolle "hankaluus".
Vaikka kuinka olisi "tuntemattoman ihmisen provokaatiota", niin miksi siihen ei pitäisi vaimon reagoida? Onhan tässä myös vaimon omasta elämästä kyse?
Juu, hurskaasti sanotaan, että "kolmannen pyörän rooli on raskas".
Minun näkökulmastani se vaimon rooli on ihan yhtä raskas. Ainakin henkisesti ei tallainen tilanne ole kevyt, vaikka kuinka järjellä asiaa vaimo ajattelisikin.
Minua suututtaisi jo se suunnattomasti, että "tuntematon nainen" viettäisi aikaani minun ja lasteni kodissa ja parivuoteessa.
Olemalla vaiti vaimo antaa hiljaisen hyväksynnän miehen toiminnalle ja myös viestin, että sen naisen kodissaan oleilu on OK.
Vaikka kuinka vaimon toiminta sitten takaisi avioliiton jatkumisen, niin miten koskaan vaimo voi olla varma, ettei tämän naisen jälkeen tulee joku muu? Että tilanne ei korjaudu vaikka tämä nimenomainen suhde loppuisi.
Tällä vaimon toiminnalla on vaara, että saa toimia näin vastakin tulevaisuudessa.
Ja miksi sen suhteen pitäisi loppua. Mieshän säästää tuossa selvää rahaa. Panee ilmaista lumppua kotonaan sen sijaan, että maksaisi prostituoidulle ja maksaisi hotellihuoneesta.
Yks limanen pascamaha -ukko oikein kehuskeli avoimesti kuinka lähtee vakilumppunsa kanssa risteilylle ja luumu maksaa aina puolet kaikista kuluista ja puolet hytistä ja reissusta. Ettei akka huomaa luottokorttierittelystä epäilyttäviä menoeriä...varmaan yhtä ihana gentleman sängyssäkin, kyllä kannattaa naisen vaivautua. Yäks. Oksu tulee....kuinka joku voi vielä maksaa siitä että pääsee hieroon tollasta....porsasta...
Miksi koet, että parisuhde oli virhe?