Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin, jaoimme huonekalut puoliksi, ja eksä osti minun saamien tilalle aivan samanlaiset itselleen

Vierailija
14.04.2018 |

Meillä oli melko iso asunto, eli kyse on isosta määrästä huonekaluja. Hän osti jopa itselleen samanlaisen maton, kuin se mikä jäi erossa minulle, ja samalaisen julistetaulun. Hän jäi asumaan vanhaan kotiimme, ja nyt koti näyttää aivan samalta kuin ennen eroamme. Olemme yhä jonkunlaisia ystäviä ja ihan hyvissä väleissä, ja tapaamme välillä, siksi tiedän tämän, kävin nimittäin poikkeamassa kahvilla vanhassa kodissamme. Hulluinta on, että erostamme on yli vuosi, ja hänen uusi nainen asuu nyt siellä hänen kanssaan, ihan virallisesti ja vakituisesti sisi. Ei taida tämä nainen tietää, että mikä huonekalujen historia on. Yhtään sen naisen huonekalua en nähnyt, ja kyse ei siis ole mistään parikymppisistä vaan ihmisistä, joilla on jo paljonkin elettyä elämää takana. Olen vähän järkyttynyt.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Kaikesta sinäkin järkytyt.

Vierailija
2/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo sinun mielestä ole vähän creepyä? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo mielestäsi mistä? 

Vierailija
4/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän tekemiset eivät kuulu sulle, eikä pitäisi edes kiinnostaa. Miksi et keskittyisi omaan elämään?

Vierailija
5/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista siellä Porvoossa päin taas. Lauantaina mielikuvitus taas laukkaa pikkusiidereissä.

Vierailija
6/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Miehet eivät keskimäärin ole niin tunteellisia kuin sinä ilmeisesti ajattelet. He ovat käytännöllisiä. Hän on ollut tyytyväinen huonekaluihin ja valinnut helpon tavan korvata erossa menettämänsä tavarat.

Vierailija
7/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkäsi sisustuksesta ja halusi samanlaista. Creepya tuo, että haluat käydä siellä edelleen ja uusi suhdekin miehellä. Jatka elämääsi.

Vierailija
8/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? 

Ilmeisesti mies ja tämän uusi nainen ovat aikuisempia kuin sinä. Tai vähemmän kiinni menneessä.

Vierailija
9/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena vastaan: ei ole. Oliko nainen kuvioissa jo eron aikana ja nyt kun talo taas samanlainen kuin sinun aikoinasi, tällä on sinulle jokin suurempikin merkitys?

Vierailija
10/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi nainen kaksossiskosi?

Vierailija
11/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkäsi sisustuksesta ja halusi samanlaista. Creepya tuo, että haluat käydä siellä edelleen ja uusi suhdekin miehellä. Jatka elämääsi.

Emme eronneet riidoissa, jäimme ystäviksi. Yhteisiä ystäviäkin on, ja pidämme välillä yhteyttä ystävinä. En siinä mielestäni mitään outoa ole. Hänen uusi nainenkin vaikuttaa oikein mukavalta. Creepyä on minusta tuo huonekalujuttu sen uuden naisen kannalta, koska ne kaikki meidän huonekalut oli minun valitsemia eli minun näköinen sisustus. Ap.

Vierailija
12/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään. Mutta kieltämättä ulkoisesti saman näköinen kuin minä, samanlaiset hiukset, samankokoinen, vähän samanlaiset piirteet. Mutta erilainen luonne mielestäni. Ap.

Vierailija
13/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Creepyä on minusta tuo huonekalujuttu sen uuden naisen kannalta, koska ne kaikki meidän huonekalut oli minun valitsemia eli minun näköinen sisustus. Ap.

Eli koet olevasi parempi kuin tuo uusi nainen? Sinun sisustus ja mies mielestäsi haikailee perääsi eikä arvosta uutta naistaan. Tätähän tarkoitit?

Vierailija
14/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena vastaan: ei ole. Oliko nainen kuvioissa jo eron aikana ja nyt kun talo taas samanlainen kuin sinun aikoinasi, tällä on sinulle jokin suurempikin merkitys?

Ei ollut kuvioissa, ovat tavanneet eromme jälkeen. On minusta silti outoa, että yksi niistä julistetauluista, jonka otin erossa mukaani, oli minun itselleni saama syntymäpäivälahja siskoltani, ja siksi minulle sillä on paljon tunnearvoa, ja eksäni kyllä tiesi tämän. En ymmärrä, miksi hän halusi itselleen samanlaisen samaan kohtaan seinää kun lähdin. Ap.

Vierailija
15/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään. Mutta kieltämättä ulkoisesti saman näköinen kuin minä, samanlaiset hiukset, samankokoinen, vähän samanlaiset piirteet. Mutta erilainen luonne mielestäni. Ap.

Ok, eli mielestäsi mies haluaa sinut takaisin ja tuo nainen on vaan korvike?

Vierailija
16/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Creepyä on minusta tuo huonekalujuttu sen uuden naisen kannalta, koska ne kaikki meidän huonekalut oli minun valitsemia eli minun näköinen sisustus. Ap.

Eli koet olevasi parempi kuin tuo uusi nainen? Sinun sisustus ja mies mielestäsi haikailee perääsi eikä arvosta uutta naistaan. Tätähän tarkoitit?

En minä ole häntä parempi, ihan yhtä hyviä varmasti ollaan. En usko, että eksäni haikailee perääni. Mutta mielestäni hän ei kohtele uutta naistaan kovin hyvin, kun asuttaa häntä minun sisustuksen keskellä eikä kerro tätä sille naiselle. Ap.

Vierailija
17/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en usko, että hän haluaisi minut takaisin. Erosimme sovussa ja ystävinä. Ap.

Vierailija
18/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kuvioissa, ovat tavanneet eromme jälkeen. On minusta silti outoa, että yksi niistä julistetauluista, jonka otin erossa mukaani, oli minun itselleni saama syntymäpäivälahja siskoltani, ja siksi minulle sillä on paljon tunnearvoa, ja eksäni kyllä tiesi tämän. En ymmärrä, miksi hän halusi itselleen samanlaisen samaan kohtaan seinää kun lähdin. Ap.

Jaa-a, mitähän kyökkipsykologina tähän sanoisin... Tuossa ylempänä pohdintaa, osuuko oikeaan?

Vierailija
19/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en usko, että hän haluaisi minut takaisin. Erosimme sovussa ja ystävinä. Ap.

Niin, mutta toivoisitko itse sitä?

Vierailija
20/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme eronneet riidoissa, jäimme ystäviksi. Yhteisiä ystäviäkin on, ja pidämme välillä yhteyttä ystävinä. En siinä mielestäni mitään outoa ole. Hänen uusi nainenkin vaikuttaa oikein mukavalta. Creepyä on minusta tuo huonekalujuttu sen uuden naisen kannalta, koska ne kaikki meidän huonekalut oli minun valitsemia eli minun näköinen sisustus. Ap.

Monet miehet eivät jaksa miettiä sisustusjuttuja. Ilmeisesti eksäsi on samanlainen, koska sinä olit valinnut tavarat aikaisempaan kämppään eikä hän. Tuo on sellaisen henkilön kannalta siis helpoin ratkaisu: kun ostaa samanlaiset tavarat, mitä menetti, sopivat ne ainakin jäljellä oleviin. Ei tarvitse miettiä, mikä sopii mihinkin ja onko kokonaisuus ok vai sekava. Lisäksi, hän ehkä on tottunut aikaisempiin tavaroihin, eikä kaivannut mitään uutta erilaista kotiympäristön suhteen, vaikka uuden suhteen halusikin. Kaikille tavaroilla ei ole niin edes väliä. Kunhan on jotakin, jotka sopivat yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme