Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erosin, jaoimme huonekalut puoliksi, ja eksä osti minun saamien tilalle aivan samanlaiset itselleen

Vierailija
14.04.2018 |

Meillä oli melko iso asunto, eli kyse on isosta määrästä huonekaluja. Hän osti jopa itselleen samanlaisen maton, kuin se mikä jäi erossa minulle, ja samalaisen julistetaulun. Hän jäi asumaan vanhaan kotiimme, ja nyt koti näyttää aivan samalta kuin ennen eroamme. Olemme yhä jonkunlaisia ystäviä ja ihan hyvissä väleissä, ja tapaamme välillä, siksi tiedän tämän, kävin nimittäin poikkeamassa kahvilla vanhassa kodissamme. Hulluinta on, että erostamme on yli vuosi, ja hänen uusi nainen asuu nyt siellä hänen kanssaan, ihan virallisesti ja vakituisesti sisi. Ei taida tämä nainen tietää, että mikä huonekalujen historia on. Yhtään sen naisen huonekalua en nähnyt, ja kyse ei siis ole mistään parikymppisistä vaan ihmisistä, joilla on jo paljonkin elettyä elämää takana. Olen vähän järkyttynyt.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että uusi nainen toteaisi tähän paljastukseen että aha. En osaa kuvitella että tämä "paljastus" aiheuttaisi mitään "pahaa" heidän suhteelleen.

Vierailija
42/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että uusi nainen toteaisi tähän paljastukseen että aha. En osaa kuvitella että tämä "paljastus" aiheuttaisi mitään "pahaa" heidän suhteelleen.

No ihan sama. En aio kuitenkaan hänelle asiasta sanoa. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin ihmettelemään tätä, että kun kaupoissa sisustustyylit ja myytävät sen mukaan, huonekalut jne vaihtuvat jatkuvasti, niin käytettyjen tavaroidenko kaupoista mies kolusi nuo tavarat. Nimittäin ei ketjuliikkeissä eikä muissakaan ole vuodesta toiseen sama valikoima. Ja vielä tuo juliste, missä niitäkään samoja vuodesta toiseen myydään...?

Kyseessä on design-klassikot, artekia ja italialaisia suunnittelijoita, kyllä niitä saa vuodesta toiseen uutenakin. Se taulu on eräs taidejuliste, jonka kyllä löytää jos tietää mistä etsii, se on ollut vuosikausia myynnissä erään taidemuseon myymälässä, mahdollisesti joistain nettikaupoistakin saattaa saada. Ap.

Mielenkiintoista. Tässä kohdin mä kyllä alan jo epäillä asiaa...

Vierailija
44/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin ihmettelemään tätä, että kun kaupoissa sisustustyylit ja myytävät sen mukaan, huonekalut jne vaihtuvat jatkuvasti, niin käytettyjen tavaroidenko kaupoista mies kolusi nuo tavarat. Nimittäin ei ketjuliikkeissä eikä muissakaan ole vuodesta toiseen sama valikoima. Ja vielä tuo juliste, missä niitäkään samoja vuodesta toiseen myydään...?

Kyseessä on design-klassikot, artekia ja italialaisia suunnittelijoita, kyllä niitä saa vuodesta toiseen uutenakin. Se taulu on eräs taidejuliste, jonka kyllä löytää jos tietää mistä etsii, se on ollut vuosikausia myynnissä erään taidemuseon myymälässä, mahdollisesti joistain nettikaupoistakin saattaa saada. Ap.

Miksi epäilet? Onko sinusta jotenkin outoa, että jotkut sisustaa artekilla? Ap.

Vierailija
45/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö nämä viestit uudelle miehellesi?

Vierailija
46/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ja pointti oli mikä? Ei kaikki mieti sisustusta  niin tarkkaan, esim. minä. Jos exäsi mielestä edelliset oli hyvät ja sopivat, ni miksi ihmeessä niitä vaihtamaan? Olit ne ilmeisesti maulla valinnut, niin pitäisikö eron vuoksi vaihtaa huonompiin? 

N44

Vierailija
47/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämmöisiä jaarituksia jaksaa lukea?

Esim. sinä? :D

Vierailija
48/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, en koskaan näytä miehelleni mitä kirjoittelen vauvapalstalle. Sen sijaan hän saa ihan avoimesti kyllä nähdä eksäni kanssa käydyt viestinvaihdot ja kuulla puhelut, on myös tervetullut kanssani mukaan jos tapaan eksäni. Ap.

Vierailija
49/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi epäilet? Onko sinusta jotenkin outoa, että jotkut sisustaa artekilla? Ap.

Ei ollenkaan outoa, mutta tämä kokonaisuus kaikkineen...

Vierailija
50/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, ja pointti oli mikä? Ei kaikki mieti sisustusta  niin tarkkaan, esim. minä. Jos exäsi mielestä edelliset oli hyvät ja sopivat, ni miksi ihmeessä niitä vaihtamaan? Olit ne ilmeisesti maulla valinnut, niin pitäisikö eron vuoksi vaihtaa huonompiin? 

N44

Ymmärrän hyvin, että hän piti ne minun valitsemat ja ostamat huonekalut, jotka jäi hänelle. Ihmettelen vain, että hän oli hankkinut minulle jääneiden tilalle aivan identtiset uudet sinne vanhaan yhteiseen kotiimme, mukaan lukien samanlaisen saippuapullon. Ap.

Vierailija
51/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en koskaan näytä miehelleni mitä kirjoittelen vauvapalstalle. Sen sijaan hän saa ihan avoimesti kyllä nähdä eksäni kanssa käydyt viestinvaihdot ja kuulla puhelut, on myös tervetullut kanssani mukaan jos tapaan eksäni. Ap.

No tämä nyt jo kuulostaa creepyltä.

Vierailija
52/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli melko iso asunto, eli kyse on isosta määrästä huonekaluja. Hän osti jopa itselleen samanlaisen maton, kuin se mikä jäi erossa minulle, ja samalaisen julistetaulun. Hän jäi asumaan vanhaan kotiimme, ja nyt koti näyttää aivan samalta kuin ennen eroamme. Olemme yhä jonkunlaisia ystäviä ja ihan hyvissä väleissä, ja tapaamme välillä, siksi tiedän tämän, kävin nimittäin poikkeamassa kahvilla vanhassa kodissamme. Hulluinta on, että erostamme on yli vuosi, ja hänen uusi nainen asuu nyt siellä hänen kanssaan, ihan virallisesti ja vakituisesti sisi. Ei taida tämä nainen tietää, että mikä huonekalujen historia on. Yhtään sen naisen huonekalua en nähnyt, ja kyse ei siis ole mistään parikymppisistä vaan ihmisistä, joilla on jo paljonkin elettyä elämää takana. Olen vähän järkyttynyt.

Panitteko?

Vierailija
53/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioero? minkä ikäisiä olette?

Vierailija
54/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut mieleen, että eksäm uusi tietää jo että sisustus on sinun jäljiltä? Nähnyt esim. kuvia kodista ajalta kun olet siellä vielä asunut.. Ehkä eksän uutta ei kiinnosta niin paljon sisustus ja kodin ulkonäkö. Haluaa keskittyä uuteen parisuhteeseen ja tekemään kaikkea mukavaa eksäsi kanssa. Eikä ruveta koristelemaan kotia kilpailumielessä..

Vierailija
55/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 35, eksäni 37. Oltiin oltu pitkään naimisissa. Ap.

Vierailija
56/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi erositte? ette kai eronneet huonekalujen takia??

Vierailija
57/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, mikä ihme siinä on, että exän nykyisiin suhteisiin ja muuhun elämään tarvitsee aina puuttua ja tunkea nokkaansa?

Mulla meni hermo miehen exiin, jotka ”kaverillisesti” jakeli neuvoja ja yritti tunkea, lopulta mieskin pisti välit poikki, kun tajusi miten yrittivät vielä eronkin jälkeen roikkua ja tossuttaa.

Hankkikaa oma elämä. Niin, ja se mies varmaan tykkäs itsekin siitä taulusta, tuskin se mikään oodi sinulle on.

Vierailija
58/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi erositte? ette kai eronneet huonekalujen takia??

Oltiin menty nuorina yhteen, ja lopulta kävi ilmi, että haluttiin liian eri asioita elämästä. Minä halusin lapsia, hän ei, se oli suurin syy erolle. Ap.

Vierailija
59/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko toukkaa pukkaa?

Vierailija
60/66 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään outoa ole. Itse muutin mieheni kanssa hänen mummoltaan perimäänsä omakotitaloon, jota hän oli pitänyt vuokralla. Mummon kalusteet olivat vielä ullakolla. Siellä oli myös kalusteita säilytyksessä hänen vanhemmiltaan.

Hän alkoi roudailla sieltä kalusteita tismalleen samoihin paikkoihin, missä ne mummollakin olivat olleet ja juuri ne mummon vanhanajan lastulevy-hirvitykset. Hän oli sitä mieltä, että mummo oli luonut hyvän systeemin kalusteiden suhteen, joten mitä sitä muuttamaan. hän jopa totesi, että mummolla oli tuossa kätevä lamppu, mutta en löytänyt sitä mistään, mutta sellaisen voi varmaan hankkia jostain.

No, itse kyllä sisustin myöhemmin omin nokkineni, kun en halunnut asua mummolassa. oltiin tosin tuolloin vielä nuoria opiskelijoita joten oli kiva, että kämpässä oli kaikki tarpeellinen. hämmensi vain miehen tyyli asettaa huonekalut kuten mummolla oli tapana ja vielä tehdä huomioita, että mummolla oli tässä "semmoinen ja tämmöinen", täytyy katsoa jos löydän sen. Ilmeisesti hän luotti mummonsa sisustusmakuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä