Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku pudottaa postiluukusta koiranpaskaa - miten hullun saisi kiinni ??

Vierailija
14.04.2018 |

Argh .. kerran pari viikossa joku laittaa koiranpaskapussin postiluukusta sisään. Joskus paketti on lattialla iltapäivällä, joskus se taas tulee illalla tai yöllä. Ketään ei kuitenkaan tunnu liikkuvan portaissa. Onko vinkkiä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatko koiran.

Vierailija
2/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistatko koiran.

En. Kissan kylläkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku luulee, että sinulla on koira, jonka jätöksiä et kerää. Laita lappu, että et omista koiraa etkä tarvitse sen paskaakaan.

Vierailija
4/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olet paskan ansainnut. Millä tavoin muuten analysoit jätöksen juuri koiran paskaksi?

Vierailija
5/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku luulee, että sinulla on koira, jonka jätöksiä et kerää. Laita lappu, että et omista koiraa etkä tarvitse sen paskaakaan.

Toimiikohan se? Pitää kokeilla. Onks tää paskan tuuppaaminen luukusta yleistäkin?

Vierailija
6/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovisilmäkamera.

Vierailija
7/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ol ajatellut poliisille ilmottaa?

Vierailija
8/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli mieleen, että joku luulee sulla olevan koiran, jonka jätöksiä et kerää. Onko naapurissa koiraa/koiria?

Vierailija
9/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo? Järkyttävää!

Vierailija
10/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitat? Eikö se ole hyvä, että koiranpaskoja ei jätetä kulkuväylille eikä ihmisten pihoihin?

Vierailija
11/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa pussissa laitetaan yleensä niille, jotka eivät kerää maastosta oman koiransa jätöksiä. Pistä oveen lappu, jossa kerrot että sinulla ei ole koiraa etkä jatkossa halua sellaisen paskaakaan. Jos ei toimi tee valitus isännöitsijälle.

Vierailija
12/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita ainakin isännöintiin, tuo on jo ilkivaltaa ja näissä tapauksissa voidaan vaikka asentaa tallentava kameravalvonta rappukäytävävään.

Vierailija
13/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näkee oikeesti sen vaivan et kerää jonkun koiran paskat pussiin ja vie jonkun postiluukkuun 😂 taitaa olla aika sairas ihminen

Vierailija
14/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka näkee oikeesti sen vaivan et kerää jonkun koiran paskat pussiin ja vie jonkun postiluukkuun 😂 taitaa olla aika sairas ihminen

Minä voisin tehdä roskien vienti reissulla. Olen kurkkuani myöten täynnä sitä, että joku naapureistani antaa koiransa tehdä tarpeensa keskelle pihatietäni, joka ikinen päivä. Minä en ole koiraa halunnut enkä ottanut, joten miksi minun pitää koiran huolenpitoon kuuluvia tehtäviä tehdä? Enkä pidä itseäni tämän takia mitenkään sairaana ihmisenä.

Vierailija
15/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan raivoissani kyttäisin oven takana millon tulee paskapussin kanssa ja avaisin oven täysillä päin näköä.

Vierailija
16/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti olet paskan ansainnut. Millä tavoin muuten analysoit jätöksen juuri koiran paskaksi?

Luulisin että se on koiranpaskaa koska se on koirankakkapussissa.

Vierailija
17/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoita ainakin isännöintiin, tuo on jo ilkivaltaa ja näissä tapauksissa voidaan vaikka asentaa tallentava kameravalvonta rappukäytävävään.

Jos vaan kuulis mistä se tulee ja minne menee, niin voisin saada kiinni. Porrasjuoksua oon harrastanut sen verran ettei tuota ongelmii :)

Vierailija
18/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä varmaan raivoissani kyttäisin oven takana millon tulee paskapussin kanssa ja avaisin oven täysillä päin näköä.

Oletpa inhottava ihminen!

Vierailija
19/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta tarranauhoja ja teippaa kännykän kamera ovisilmään. Kuvaa videota. Toimii ainakin mulla.

Vierailija
20/34 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan jossain joskus neuvo, että kuse uunipellille ja laita pelti pakkaseen. Jäätyneestä levystä murretut palat on sitten kätevä sujauttaa v*maisen naapurin postiluukusta sisään.

Sikäli ap on onnekas, koiranpaska pussissa on paljon mukavampi siivota pois kuin pissalätäkkö. Kaikessa on hyvätkin puolensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän