Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko homofobit, että...

Vierailija
13.04.2018 |

... kaikki homot ovat sellaisia lässyttäviä keijukaisia, mitä näkyy televisiossa, esim. Niko Saarinen, Joni Hesselgren yms yms. Itse omistan kihlattuni kanssa omakotitalon pienessä kaupungissa järven rannalla, meillä on kaksi koiraa. Minä ajan Volvolla, puolisoni Nissanilla. Ja olemme siis molemmat miehiä. Haaveilemme kotimaan adoptiosta, joskin se tällä hetkellä vielä näyttää jäävän haaveen tasolle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yx 2. homo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta se eilisessä evs ohjelmassa ollut homppeli oli ärsyttävä. Kuka voi sellaistakin panna ja vielä maksaa siitä?

Mä olen ihan samaa mieltä, pilaa meidän miehisten homojen "imagon" kokonaan tollaset tyypit.

Missä ne Toukon kuvaamat tukkijätkän näköiset homot piilottelee, kun ei katukuvassa näy?

Vierailija
22/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yx 2. homo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta se eilisessä evs ohjelmassa ollut homppeli oli ärsyttävä. Kuka voi sellaistakin panna ja vielä maksaa siitä?

Mä olen ihan samaa mieltä, pilaa meidän miehisten homojen "imagon" kokonaan tollaset tyypit.

Missä ne Toukon kuvaamat tukkijätkän näköiset homot piilottelee, kun ei katukuvassa näy?

Pointti ei varmaan ole siinä, ovatko homot feminiinisiä vai miehekkäitä fysiikaltaan. Pikemminkin siinä, miten elämäntavoistamme ajatellaan. Kuultu klisee - homot ajattelevat vain seksiä...

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yx 2. homo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointti ei varmaan ole siinä, ovatko homot feminiinisiä vai miehekkäitä fysiikaltaan. Pikemminkin siinä, miten elämäntavoistamme ajatellaan. Kuultu klisee - homot ajattelevat vain seksiä...

Ap.

Itsehän te niitä seksihommianne joka yhteydessä korostatte. Elämä tuntuu olevan yhtä pridea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi