Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko homofobit, että...

Vierailija
13.04.2018 |

... kaikki homot ovat sellaisia lässyttäviä keijukaisia, mitä näkyy televisiossa, esim. Niko Saarinen, Joni Hesselgren yms yms. Itse omistan kihlattuni kanssa omakotitalon pienessä kaupungissa järven rannalla, meillä on kaksi koiraa. Minä ajan Volvolla, puolisoni Nissanilla. Ja olemme siis molemmat miehiä. Haaveilemme kotimaan adoptiosta, joskin se tällä hetkellä vielä näyttää jäävän haaveen tasolle.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
2/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että järkevät ihmiset ymmärtää että homoja on kaikkia plaatuja kuten heterojakin. Kaikkea hyvää teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennenvanhaan vielä aivan ilmeiset homotkin oli naimisissa ja vielä lapsiakin kun puheita ja silmätikuksi joutumista pelättiin.

Vierailija
4/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulkaa te miehekkäät lajinne edustajat julkisuudeen, niin olisi vaihtelua akkamaisille miehille. onko sille joku tekosyy ettet halua televisioon?

Vierailija
5/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homofoobikot vain ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan.

t: täyshetero, jolla homo kavereita.

Vierailija
6/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tulkaa te miehekkäät lajinne edustajat julkisuudeen, niin olisi vaihtelua akkamaisille miehille. onko sille joku tekosyy ettet halua televisioon?

Kuka normaali ihminen haluaa televisioon edustamaan seksielämäänsä? Ei siinä mitään jos haluaa mutta veikkaan että harva tavis haluaa.

Vierailija
7/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten neitimäiset heterot voisi tulla kaapista julkisuuteen.

Vierailija
8/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta se eilisessä evs ohjelmassa ollut homppeli oli ärsyttävä. Kuka voi sellaistakin panna ja vielä maksaa siitä?

Vierailija
9/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heteronainen ja yleensä ne jotka noin luulevat ovat miehet. Naisena me tiedetään että se työpaikan mukava ja fiksu mies on luultavasti homo.

Heterokulttuuriin kuuluu se että miehet koulivat toisistaan ronskeja idiootteja joista naiset haluavat pysyä mahdollisimman kaukana. Siksi useilla naisilla on kokemusta homomiesten pakeista, en tiedä miksi he eivät esitä pikkupoikia samoin kuin niin monet heterot. Ehkä ei kiinnosta olla osa jätkäporukkaa? Joka tapauksessa he ovat ironista kyllä eniten naisten mieleen.

Tietysti sen käsityksen saa siksikin että nämä "flaming" tapaukset on niitä ilmiselvimpiä homoseksuaaleja, paitsi silloin männä vuosina kun metroseksuaalisuus tuli muotiin.

Vierailija
10/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ajaa Subarulla, eli provo...

Vierailija
11/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin meillä ei ole mitään syytä olla televisiossa. Minä olen hammaslääkäri, puolisoni on insinööri.

Vierailija
12/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heteronainen ja yleensä ne jotka noin luulevat ovat miehet. Naisena me tiedetään että se työpaikan mukava ja fiksu mies on luultavasti homo.

Heterokulttuuriin kuuluu se että miehet koulivat toisistaan ronskeja idiootteja joista naiset haluavat pysyä mahdollisimman kaukana. Siksi useilla naisilla on kokemusta homomiesten pakeista, en tiedä miksi he eivät esitä pikkupoikia samoin kuin niin monet heterot. Ehkä ei kiinnosta olla osa jätkäporukkaa? Joka tapauksessa he ovat ironista kyllä eniten naisten mieleen.

Tietysti sen käsityksen saa siksikin että nämä "flaming" tapaukset on niitä ilmiselvimpiä homoseksuaaleja, paitsi silloin männä vuosina kun metroseksuaalisuus tuli muotiin.

Hauskaa että olen tehnyt eläissäni yhden suoran aloitteen (olin aika ujo) ja sain pakit. Myöhemmin olen tajunnut että hän luultavasti oli homo.

Vierailija
13/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli luulette edelleen, että jokainen muodikkaasti ja persoonallisesti pukeutuva mies on gay.

Vierailija
14/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta se eilisessä evs ohjelmassa ollut homppeli oli ärsyttävä. Kuka voi sellaistakin panna ja vielä maksaa siitä?

Mä olen ihan samaa mieltä, pilaa meidän miehisten homojen "imagon" kokonaan tollaset tyypit.

Vierailija
15/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa että olen tehnyt eläissäni yhden suoran aloitteen (olin aika ujo) ja sain pakit. Myöhemmin olen tajunnut että hän luultavasti oli homo.

XDD Oletko niin varma itsestäsi että kyseessä ei voinut olla hetero.

Vierailija
16/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli luulette edelleen, että jokainen muodikkaasti ja persoonallisesti pukeutuva mies on gay.

No ei kai nykyaikana noin luule kuin kulmabaarin Reiska? Siinä 80-luvulla syntyneet on jo kasvaneet kulttuurissa jossa mies saa laittaa tukkaansa ja pukeutua persoonallisesti.

Vierailija
17/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nykyaikana noin luule kuin kulmabaarin Reiska? Siinä 80-luvulla syntyneet on jo kasvaneet kulttuurissa jossa mies saa laittaa tukkaansa ja pukeutua persoonallisesti.

Niin luulisi mutta maaseudulla on toisin. Hankkija lippis ja sininen verkkapuku, tai olet niitä miehiä.

Vierailija
18/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota miehet ei voi vastustaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun hän viittasi naiseen ja sanoi tulleensa hänen kanssa. Satummoisin tiedän että tuo nainen on lesbo :D. En usko että järkevä ihminen rupeaa keksimään mitään tollasta pelastusta, ajattelin et se olis vinkki et kuuluu siihen jengiin. Oli myös hieman feminiininen. Mulla ei ole mitään vaikeuksia sinänsä uskoa että halusi antaa pakit ihan vaan koska en kiinnostanut, en siitä vähääkään loukkaantunut. En minäkään ala joka vastaantulijan kanssa.

Vierailija
19/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota miehet ei voi vastustaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo yhden aloitteen tehnyt, mutta olin nuorena ihastunut poikaan, jonka kanssa pysyimme vain kavereina.Muutama vuosi sitten facebookista selvisi, että hän on kihloissa miehen kanssa.

Eli on mahdollista saada homolta pakit tietämättä syytä pakkeihin.

Vierailija
20/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homofoobikot vain ovat epävarmoja omasta seksuaalisuudestaan.

t: täyshetero, jolla homo kavereita.[/quote

Ihan täyttä puppua, ja kuultu tuo väite jo satoja kertoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi