Miten lihavaa naista pannaan?
Auttakaahan hyvät kanssapalstalaiset. Minulla ei ole kovin laajaa sekikokemusta enkä ole koskaan pannut oikein lihavaa naista. Nyt töissä on hieman merkkejä siitä, että eräs pullukka saattaisi lähteä mielellään sänkyyn.
Miten on, käykö kaikki asennot ja onko jotain mihin pitäisi erityisesti kiinnittää huomiota. Entä miten tällainen korkeintaan normaalikaluinen pärjää pullukan kanssa.
Kommentit (26)
Ihana ketju! Sai vedet silmissä nauraa joillekin kommenteille. T. Pullukka nainen
Pullukassahan on mahdollisuuksia vaikka mihin. Poimuja löytyy joka puolelta vartaloa mihin lykkiä
Vierailija kirjoitti:
Pullukassahan on mahdollisuuksia vaikka mihin. Poimuja löytyy joka puolelta vartaloa mihin lykkiä
Juu, varmaan ihanaa kun mies panee vaikka vyötäröläskiin, lääh, ou yeah orgasminpartaalla...
Yhtä arviolta 110kg ja joku 165cm naista olen nuorempana pannut jonkin verran. Oli sellanen hätävara pano, jolta sai silloun, kun tarvis. Itsellä on 18cm kalu ja ihan hyvin onnistui, edestä ja takaa. Oli äärettömän kiimainen ja kovaääninen ja mieletön imemään kalua. Halusi monesti silleen ottaa suihin,että hän itse makasi ja minä polvilleen naaman eteen. Nuoli kasseja ja sieltä pimeimmästä kolkasta ja oikeasti nautti tästä kaikesta. Peppujutuista ei pitänyt. Kerran sattui tässä asiassa pikku kommellus. Lähäristä panin pikku huppelissa häntä ja jossain kohtaa luiskahti ulos ja suoraan siitä kakkoseen. Pari työntöä ja itsekkin tajusin tilanteen, mutta sen kerran polkasin sinnekkin loppuun asti.
Tämä oli aika pienellä kylällä ja en ollut todellakaan ainoa kuka sitä kävi duunaamassa.
Takaapäin. Nauttivat siitä estotta ja antavat myös sen kuulua.