Muita äitejä, joilla lapsilta piilossa oma jääkaappi herkkujen piilottamista varten?
Ostan usein itselleni salaa herkkuja lapsien tietämättättä. Ei olisi rahaa ostaa kaikille. Siksi on verkkokellarissa pieni salainen jääkaappi, jossa säilytän herkkuja. Lapsilla eu ole avainta verkkokellariin.
Onko muita salaherkuttelevia äitejä?
Kommentit (17)
Mitä sulla siis on siellä kaapissa?
No ei. Mietiskelin juuri että en enää edes muista milloin olisin ostanut karkkia. Joskus oli aika jolloin saatoin ostaa suklaapatukan tai juustonaksuja tai irtokarkkeja mutta ne ajat on ohi. Silti on liikaa nyt ylimääräistä. Tervetuloa keski-ikään. Ruoskin tässä itseäni sillä repsahdin taas ja söin kaksi viipaletta ruisleipää lohella ja vaalean ison sämpylän. Sämpylä viimeistään oli liikaa vaikka toinen lohivoikkarikin jo oli.
Mistä sä saat sähkön siihen kaappiin? Joku troikkajohto ? Ihme jos ei kiinnitä muitten huomiota !
On on on... Piilottelen tuutteja tyhjiin tai puolityhjiin pakastevihannespusseihin, jotka solmin takaisin kiinni. Lapset ei huomaa vaikka penkoisivat pakastinta...
Joku Pringles-purkki saattaa sujahtaa omaan vaatekaappiin jonnekin paitojen joukkoon.
Mulla on karkit ja patukat, sipsit ja suklaat jemmassa lukollisessa laatikossa makkarin yläkomerossa. Sieltä syön herkkuja illalla kun katson leffoja ja sarjoja lasten mentyä nukkumaan.
Muuten ollaan tiukasti sokeriton ja karkiton perhe, joten ei tämä asia mua niin kauheasti vaivaa.
T: yh + 3 lasta alle 8 vuotta
Hei, tosi hyvä idea. Toimisi meilläkin.
Sama asia kuin miesten viinakätköt autotallissa.
Kyllä lapset arvostaa äityliä kun salaisuus paljastuu.
Mietin aiemmin, että lasteni ruoka olisi terveellistä ja monipuolista ja minä söisin salaa herkkuja.
Jäin lapsettomaksi endometrioosin vuoksi.
Kissojeni ruokavalio on terveellinen ja monipuolinen - ja minä syön herkkuja.
Siis.. menet sinne häkkivarastoon iltaisin syömään? Naapurit kyllä ihmettelisivät ja epäilisivät että siellä on pullovarasto. Ja mistä saat sähköt sinne?
Mulla ei ole lapsia, mutta tarvittaessa piilotan karkit mieheltä, joka rouskuttaa niitä kuin hevonen leipää. Tiedän kyllä muutaman äitikaverin, joilla on piiloja sekä töissä, että kotona ja laukuissa ja laatikoissa ja joiden on pakko syödä jatkuvasti suklaata ja karkkia.
Mun lähemmäs satavuotias äitini joskus muisteli miten oli myöhemmin tajunnut oman äitinsä piilottelevan herkkuja kuten pullaa. Joku saattoi tuoda herkkuja tai oli leiponut, tarjosi lapsilleen pikkuiset palat ja sen jälkeen pitkoa ei näkynyt. Äiti oli sitten aikuisena tajunnut, että mummo söi ne itse.. :´D ja oli vähän loukkaantunut asiasta. Joten herkkuja piilottelevat, tehkää se hyvin tai lapsenne vielä jossain Marsin kiertoradalla avaruusasemallakin katkerana muistelevat kätköjänne..
Vierailija kirjoitti:
Mun lähemmäs satavuotias äitini joskus muisteli miten oli myöhemmin tajunnut oman äitinsä piilottelevan herkkuja kuten pullaa. Joku saattoi tuoda herkkuja tai oli leiponut, tarjosi lapsilleen pikkuiset palat ja sen jälkeen pitkoa ei näkynyt. Äiti oli sitten aikuisena tajunnut, että mummo söi ne itse.. :´D ja oli vähän loukkaantunut asiasta. Joten herkkuja piilottelevat, tehkää se hyvin tai lapsenne vielä jossain Marsin kiertoradalla avaruusasemallakin katkerana muistelevat kätköjänne..
Ei ole lasten hyvä lihota.
Itsellä piilossa lapsilta tupakat, kondomit ja oluet.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä piilossa lapsilta tupakat, kondomit ja oluet.
Mitäs lapset niillä tekisivät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lasten hyvä lihota.
Voin kertoa, että mummu oli lihava. Ja usein niistä lapsista, joiden syömistä säännöstellään tiukasti, tulee aikuisena lihavia kun saavat itse päättää. Yksikin superhoikka kaveri pääsi äitinsä "määräysvallan" alta omilleen ja lihoi n. 40 kiloa samantien.
Hupaisa ajatus.
Käyt illalla kellarissa "hakemassa hilloa" ja järsit hirvenjalan ja 14 suklaalevyä samalla?