Minkä ikäisenä olet ollut puolisosi kanssa puolet elämästäsi?
Tajusin, että täytettyämme molemmat 38 olemme olleet yhdessä puolet elämästämme 19 vuotta. Tästä eteenpäin olemme olleet yhdessä kauemmin kuin yksin.
Kommentit (78)
Itseasisassa juurikin tällähetkellä. Ikää molemmilla 29.
34-vuotiaana. Taitekohta tapahtui minulla siis 3 vuotta sitten. Miehelle taitekohta tulee vasta ensi vuonna, kun on minua vanhempi.
Ehdin varmaan nelin- tai viisinkertaistaa yhdessä eletyn ajan. Viisinkertaistuminen tulisi minulle 85-vuotiaana, miehelle tulisi 105-vuotiaana.
Minulla kun olen 50, miehelläni kun on 42.
42-vuotiaina. Oltiin siis saman ikäsiä kun alettiin seurustelemaan.
50 vuotiaana ja mies 60 vuotiaana.
Nyt meillä 43 ja 47.
Ensimmäinen seurustelu ja toivottavasti sinne asti kunnes kuolema meidät erottaa tai kun Jeesus palaa takaisin :)
Ja että meillä on hyvä olla loppuun asti :)
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän osaatte laskea? Noilla luvuilla suunnilleen joka toinen on alkoittanut seurustelun 15-vuotiaana saman kumppanin kanssa.
Osaan laskea. Aloitin seurustelun 15-vuotiaana ja kolmikymppisenä olin siis ollut yhdessä mieheni kanssa puolet elämästäni. Nyt olen ollut hänen kanssaan 3/4 elämästäni. Kuinka vanha siis olen?
Olin 44v kun olin ollut puolet elämästäni mieheni kanssa.
5vuotta sitten 28vuotiaana olin seurustellut saman miehen kanssa puolet elämästäni. Mies pari vuotta minua vanhempi, seurustelemaan alettiin kun olin 14v mies 16v
Niin? Meitä on paljon. Tosin osa lähtee eri suuntiin ennemmin tai myöhemmin. Minulla tuli se puolet elämästä täyteen 30-vuotiaana, nyt yhteistä taivalta on takana jo 2/3 elämästäni.