Minkä ikäisenä olet ollut puolisosi kanssa puolet elämästäsi?
Tajusin, että täytettyämme molemmat 38 olemme olleet yhdessä puolet elämästämme 19 vuotta. Tästä eteenpäin olemme olleet yhdessä kauemmin kuin yksin.
Kommentit (78)
Tasan 50-vuotiaana, nyt olen 40-v.
Ainakin toivon sitä!
26-vuotiaana. Nyt olen lähemmäs 30v.
Olin silloin 32 v. Rakastuimme toisiimme, kun olin 16 v. Nyt siitä ensihuumasta on aikaa jo 31 vuotta. Yhä rakastamme toisiamme.
Ekan puolisoni kanssa tuli 32-vuotiaana tuo "maaginen raja".
Oltiin siis oltu ns. kaa 16-vuotiaasta.
Lopeteltiin sitte 41-vuotiaina. Oltiin oltu yhdessä 25 vuotta. Josta naimisissa 21 vuotta.
Nyksän kanssa ollaan oltu nyt yhdessä 12 vuotta, ja minä olen nyt 55-v. Joten helpolla aritmetiikalla jos elämme siihen että olen 86-vuotias, olen ollut puolet elämästäni hänen kanssaan ( ja paljon ennen jo olen olut kauemmin kuin eksäni kanssa).
Puolisoni suhteen on hankalampi juttu, koska hän oli 54-vuotias kun tapasimme. Onneksi aloimme saman tien seurustella; silti iäkseen tulee 108 ennen kuin olisimme olleet yhdessä puolet hänen elämäänsä. Minä olisin silloin 95-vuotias.
Että pitkää ikää vaan meille molemmille!
(ja mikvid on tään aloituksen pointti???)
10 vuoden päästä 38 vuotiaana. 19-vuotias olin minäkin seurustelumme alussa.
Kun ollaan 54, onpa tuohon jotenkin pitkä aika.
Sitten taas, yhdessäolovuosia on tuolloin lähes tuplat verrattuna niihin, jotka ovat kolmikymppisinä olleet puolet elämästään yhdessä.
44 vuotiaana eli parisen vuotta sitten. Sitä ennenkään en ollut yksin joten käytännössä yhtäjaksoisesti olen ollut parisuhteessa puolet elämästäni silloin kun olin 38 vuotias.
51-52 vuotiaana, en muista tarkalleen milloin tapasimme. Parisenkymmentä vuotta vielä.
100 v. Onneksi en ole enää ensimäisen puolisoni kanssa.
38-vuotiaana
Siitä on nyt 3 vuotta ja edelleen ollaan yhdessä
Jännittävä ajatus :D 42-vuotiaana. Tosin tuohon on vielä päälle kymmenen vuotta aikaa :)
Minä 38 vuotiaana ja mieheni 86 vuotiaana.
Näinköhän osaatte laskea? Noilla luvuilla suunnilleen joka toinen on alkoittanut seurustelun 15-vuotiaana saman kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
36-vuotiaana.
Sama. Puolisolla 40 v.
Vierailija kirjoitti:
Näinköhän osaatte laskea? Noilla luvuilla suunnilleen joka toinen on alkoittanut seurustelun 15-vuotiaana saman kumppanin kanssa.
Tai sitten tähän vastaa juuri ne, jotka on olleet jo nuoresta yhdessä? Kyllä minä tiedän useita pareja, jotka on jo yläkoulu-lukio -vaiheesta asti olleet yhdessä, nyt keski-iässä tai muuten kypsempiä aikuisia...
38-vuotiaana. Nyt olen ollut jo 2/3 elämästäni puolisoni kanssa.