Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noniin on se tämäkin päivä nähty.. sain "palautetta" työpaikan koeajalta ja arvatkaa mitä mulle sanottiin?

Vierailija
12.04.2018 |

"Sopeutumisesi tänne on vielä pahasti kesken, ei olla kuultu sun kiroilevan vieläkään kertaakaan" tämä tuli siis työntekijän suusta, ei esimiehen. Yksi jos toinenkin työntekijä jaksaa muistuttaa, että mun pitäisi _kiroilla_töissä koska se kuulemma kuuluu tähän työhön.

Olen itse 23 v nainen ja työntekijät ovat n.30-60 vuotiaita. Luulin, että ihan peruskäytöstapoihin kuuluu, että töissä ei kiroilla. Kyseessä työpaikka jossa asiakkaita käy päivittäin..

Että juu.. pitää varmaan huomenna mennä töihin ja sanoa rempseällä äänellä "No huomenta perkele!"

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut huumorilla sanottua vaan on ollut myös suoranaista "painostusta" esim. Tauoilla on kaikki pöydässä vahdanneet, että kiroilisin. Kuulostaa todella hullulta ja myös tuntuu hullulta. Ei varmaan ole ihan mulle sopiva paikka, esimies tosin on todella mukava ja toivoisi minun jäävän.

Kyseessä sosiaalipuolen työpaikka. Ap

Ei tuottaisi ongelmia minulle. Kiroilen herkästi, kun stressaannun ja on sellainen vähän puhalluttava olo. Minulla taas ollut niin päin että on pitänyt pidätellä kirosanoja, kun uskovaisia työkavereita jne.

Vierailija
22/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut huumorilla sanottua vaan on ollut myös suoranaista "painostusta" esim. Tauoilla on kaikki pöydässä vahdanneet, että kiroilisin. Kuulostaa todella hullulta ja myös tuntuu hullulta. Ei varmaan ole ihan mulle sopiva paikka, esimies tosin on todella mukava ja toivoisi minun jäävän.

Kyseessä sosiaalipuolen työpaikka. Ap

Jos näin, niin tosi inhottavaa. Jatka silti omana itsenäsi ja kiroilematta, kun kerran olet onnistunut saamaan töitä. Kaipa ne muut jossain vaiheessa tottuvat. Tai sitten alat "kiroilla" tyyliin voi suutarin saaplarin sillipurkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapteeni Haddockin haukkumasanasto:

absolutisti, advokaatti, alppiapina, anakombi, anakronismi, analfabeetti, ameeba, antropofagi, apashi, atsteekki, autodidakti, autokraatti,

bandiitti, barbaari, bašši-bazuukki, bazzibazuki, brontosauruksen sivupersoona, byrokraatti,

cercopithechi, cromagnonlainen,

diplomaatti, diplomaattiääliö, dipsomaani,

egoisti, ektoplasma, ektoplasman varjokuva, ektoplasman sivutuote, elikko, epelin kuvatus, eläinrääkkääjä,

gangsteri, guanokauppias, guanonkaupustelija, gyroskooppi,

harhauttaja, halstari, harlekiini, heittiö, herkkukurkku, hiilivety-yhdisteen kuvatus, hiirulainen, hippiäinen, hirtettävä merirosvo, hirviö, hominidi, hominidikuvatus, huijari, hullu, hunajavohveli, hurjastelija, hydrologi, hylky, hylynryöstäjä, hyppyrotta, hyrysysy, hyypiö, häntäheikki, häpäisijä, härkäpää, hömppä, höyhenillä koristettu kannibaalin kuvatus, höyryjyrä,

idiootti, ihmisapina, ihmiskauppias, ikonoklastin irvikuva, itkuiikka,

jauhokuono, jesuiitta, juippi, juopporatti, juutas, jänis, jästipää,

kaakunpohja, kaalinkupu, kaljamaha, kanalja, kannibaali, kapusiini, karitsainen, karnevaali-intiaani, karnevaalimerirosvo, karvanaama, keppikerjäläinen, kerettiläinen, kerjuri, kirottu elikko, kivisimppu, kleptomaani, koirankuonolainen, koliikki, kollo, konna, koppakuoriainen, kornetti, ku-klux-klanilainen, kulkutauti, kummeliturska, kurja, kurpitsa, kuvainkaataja, kuvainraastaja, kuvatus, kyy, kyyhkynen, kärpäsentoukka, käymälälaivan kapteeni, käärme,

lainsuojaton, langobardi, lapsenryöstäjä, lasipää pölvästi, laverteleva papukaija, lehtikirva, lerppakorva, lettupannu, liero, lipevä liero, logaritmin hännänhuippu, loinen, lotjauuno, lumppujussi, luolamies, lurjus, länsi-gootti, lättäjalka, lörpöttävä papukaija,

(jatkuu)

Vierailija
24/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä mallia sitten vaan, eikä aikaakaan kun et enää edes huomaa kiroilevasi 😆

Vierailija
25/25 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi.wikiquote.org/wiki/Kapteeni_Haddock

Katsokaa loput itse, en jaksa miettiä mikä sana m-ö -välillä on ylläpidon mielestä kielletty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä