Noniin on se tämäkin päivä nähty.. sain "palautetta" työpaikan koeajalta ja arvatkaa mitä mulle sanottiin?
"Sopeutumisesi tänne on vielä pahasti kesken, ei olla kuultu sun kiroilevan vieläkään kertaakaan" tämä tuli siis työntekijän suusta, ei esimiehen. Yksi jos toinenkin työntekijä jaksaa muistuttaa, että mun pitäisi _kiroilla_töissä koska se kuulemma kuuluu tähän työhön.
Olen itse 23 v nainen ja työntekijät ovat n.30-60 vuotiaita. Luulin, että ihan peruskäytöstapoihin kuuluu, että töissä ei kiroilla. Kyseessä työpaikka jossa asiakkaita käy päivittäin..
Että juu.. pitää varmaan huomenna mennä töihin ja sanoa rempseällä äänellä "No huomenta perkele!"
Kommentit (25)
No kerro nyt, minkä alan työpaikka.
älä ole tosikko :) arvostan kyllä ihmisiä, jotka eivät kiroile, mutta mua vähän hymyilytti toi työkaverisi kommentti. kieli poskessa sanoi tuon? jos ilkeämielisesti niin sitten se ei ollut kivasti sanottu
No eihän toi ole mikään palaute vaikka kuinka heittomerkeissä sen otsikkoon laitatkin. Palaute koeajasta saadaan esimieheltä, eikä työkaverilta. Kuullostaa ennemminkin ronskilta läpältä, joka ei uponnut suhun yhtään. Hohhoijaa!!
Että juu.. pitää varmaan huomenna mennä töihin ja sanoa rempseällä äänellä "No huomenta perkeleET!"
Luehan muutama Tintti-sarjakuva ja ota mallia kiroilusta Kapteeni Haddockilta. Siinä ne perinteiset suomalaiset kirosanat jää toiseksi. Tekee taatusti vaikutuksen työkavereihinkin.
Yrittävät kalastella syytä antaa kenkää.
Kyllä rempseään porukkaan mahtuu aina sekin, joka ei kiroile. Minusta sanoi työnantaja kerran, että pitää osata lukea jo sanajärjestyksestä, että nyt ei ole asia mieleen. En juuri kiroile muutenkaan, mutta jos niin tapahtuu, niin silloin on tosi kyseessä, eikä se pkle ole mikään täytesana.
Nuttura ainakin on tiukalla. Ehkä se oli viittaus siihen eikä suoranaisesti kiroiluun.
Riippuu tietysti äänensävystä, mutta todennäköisesti tuo oli huumoria.
Meillä duunissa kiroillaan aika paljon. It-alan työpaikka.
Ei ole ollut huumorilla sanottua vaan on ollut myös suoranaista "painostusta" esim. Tauoilla on kaikki pöydässä vahdanneet, että kiroilisin. Kuulostaa todella hullulta ja myös tuntuu hullulta. Ei varmaan ole ihan mulle sopiva paikka, esimies tosin on todella mukava ja toivoisi minun jäävän.
Kyseessä sosiaalipuolen työpaikka. Ap
Oon törmännyt samanlaiseen työyhteisöön. Oli vielä sote ala. Työntekijöiden jokatoinen sana oli v*ttu. 30v. Naisia. Hehkuttivat ihan tosissaan, kun uusi, alkuun jäykältä vaikuttanut työntekijä oli alkanut myös kiroilla. Siitä kuulema huomasi että oli sopeutunut hyvin heidän mahtavaan tiimiinsä. Itse olin harjoittelija, enkä kiroillut, enkä arvatenkaan sopinut joukkoon.
Sipuli, Urpo ja Lindströmminpiffi haluaa että jatkossa vaikka tällaisella perusteella saavat pienyrittäjät vapaasti irtisanoa alle kolmekymppisen työntekijän ihan koska tahansa. Kiitos ja kumarrus hallitukselle heidän väsymättömistä ponnistuksistaan työllisyyden ja syntyvyyden parantamiseksi! 😚😍
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut huumorilla sanottua vaan on ollut myös suoranaista "painostusta" esim. Tauoilla on kaikki pöydässä vahdanneet, että kiroilisin. Kuulostaa todella hullulta ja myös tuntuu hullulta. Ei varmaan ole ihan mulle sopiva paikka, esimies tosin on todella mukava ja toivoisi minun jäävän.
Kyseessä sosiaalipuolen työpaikka. Ap
Sitten ärsytät niitä käyttämällä termejä pinpi ja pipeli.😎
Apua mitä porukkaa!