Monenko treffien jälkeen seksiä?
Olen utelias täysi-ikäinen neitsyt, jota kiinnostaa kuinka monien treffien jälkeen keskimmärin suomalaiset harrastavat seksiä :D Olen tavannut yhden miehen kuka on tosi mukava, mutta en tiedä aikooko yrittääkö hän jotakin lähiaikoina. En kysy mahdottomuuksia eli en hae mitään vastusta minun tapaukseeni. Kiinnostaa enemmän miten ihmiset täällä käyttäytyy :) Eli montako tapaamista tai treffejä on yleensä ollut takana ennen kuin hyppäsitte petipuuhiin?
Olen yleensä skeptinen miesten suhteen, joten tulkitsen yleensä kaikki kahvin tarjoomiset, kyyditsemisen kotiin jne. vain mielistelyksi jotta pääsisi puuhastelemaan muitakin juttuja. Olisi siis kiva kuulla myös niitä hyviä kokemuksia, millon mies ei heti ekoilla tai tokilla treffeillä ala pervoilemaan :D En koe olevani sen varmempi kuin epävarmempikaan seksin suhteen, ahdistaa vähän se ajatus että miehellä vain kiikarissa pelkkä pano.
Olen siis tämän kyseisen herrasmiehen (toivottavasti) kanssa käynyt kerran ulkona. Oli oikein mukava ja ystävällinen eikä silloin yrittänyt tai ehdotellut mitään seksiin viittaavaa. Vaikutti ihan järkipäiseltä, mutta itse saanut vain seksuaalista huomiota miehiltä joten en ole tottunut, että joku olisi kiinnostunut minusta muuten vaikka kyllähän tämä hyvältä tuntuu :D En hae suoria vastauksia, enemmän niitä kokemuksia jolla saisin enemmän tätä epävarmuutta miehen motiiveista pois!
Kommentit (27)
Kannattaa vaan ilmoittaa kaikille heti ekaksi että odotat avioon asti. Sillä tavalla itse pääsen noista turhista vonkaajista ja wannabe playereistä eroon. En kuitenkaan välttämättä niin kauan odota. Joku 3-6 kk on hyvä jotta tosissaan alkavat uskomaan että odotan avioon.
Deittiprofiiliin kannattaa myös suosiolla laittaa "only men of western european ethnicity, no muslims and blacks please" niin säästyy monilta ongelmilta. Siinä on myös se plussa että arvo nousee laadukkaiden miesten silmissä kun tietävät että en ole rupusakin kanssa seurustellut.
Vierailija kirjoitti:
Virallinen sääntö on kuudet treffit ennen sänkyyn menoa.
Kuuden tunnin treffit ennen sänkyyn menoa.
Kannataa sanoa, että on neitsyt, ja säästää itseään avioliittoon..
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo on, kiitos :) En ole vastaan niitä ihmisiä, ketkä harrastavat jo ekalla tapaamiskerralla. Pervoilulla tarkoitan ehkä enemmän sellasta ettei mistään muusta voi puhua ja tulee koskettelmaan vaikka sanoisi että ei oo mukava olo. Tämmöstä on koettu nimittäin :D Mutta kiitos kommentista! Tuli parempi ja selkeempi olo :3 Ei pitäisi tämmösten ajatusten ottaa valtaa!
Ap
Jos ei oo mukava olo, kun toinen koskettaa, niin ei siinä ole ainesta mihinkään suhteeseen. Miksi jatkaa tapailua ja odotuttaa toista enää siinä vaiheessa? Kosketus kyllä tuntuu hyvältä jo heti alussa, jos ihminen miellyttää.
Aikaisintaan kolmansilla treffeillä..
Nopeesti, koska muuten naiset laittaa friend zonelle.
Minä suosittelen tutustumaan ihmiseen ylhäältä alkaen. Jos kemiat eivät ajatustasolla kohtaa, ei se pelkkä seksikään pitkälle kanna. Taas, jos ollaan ajatusten tasolla läheisiä, ei suhde välttämättä kaadu siihen, että seksi ei heti suju.
Minulla ja miehelläni eka kerta seksiä oli 4 kk aktiivisen tapailun jälkeen. Ja meillä ei todellakaan sujunut seksi ekalla kerralla. Mutta onneksi pystyimme puhumaan siitä, ja jälkeen päin laskemaan leikkiäkin siitä.
Sanoisin, että harrastakaa seksiä sitten kun olette valmiit myös puhumaan seksistä. Silloin niistä mahdollisista alkuvaikeuksistakin voi päästä yli.