Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa raskauden mahollisuus. Oon siis 16v

Vierailija
12.04.2018 |

Eilen illalla siis poikaystävän kortsu luiskahti pois paikoiltaan siemensyöksyn jälkeen ja se ei ilmeisesti huomannut että se lähti pois paikaltaan ja jatkoi sitte vähä aikaa vielä. Otin tänään je-pillerin aamulla mutta luin että ei toimi jos ovulaatio on ollut. Mitä vittua nyt sitten teen. En jaksa mitää aborttia jos tuun raskaaks kun muutenkin elämä on paskaa.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo ihmiset! Tämä ihminen on vasta 16-vuotias! Ei kaikille ole kaikki selvää siinä iässä!!! Aikuiset ihmiset, kiusaatte pientä tyttöä! Joiden kotioloista ym ette tiedä mitään. Hävetkää.

Vierailija
22/56 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nuori äitiys niin hirveää ole, mutta esim rahapula on kuluttavaa. Tiedän kokemuksesta.

Miksi elämä on paskaa? Mitä sille voisi tehdä?

Aloittajalle pilleriehkäisy käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksoit kuitenkin sekstailla?

Nyt tyttö vähän vastuuntuntoa touhuihin!

Seksistä voi tulla raskaaksi, kuten koulussa kerrottiin.

Jos et jaksa missään nimessä lasta etkä aborttia, niin pidä vetskari kiinni.

Länkyn länkyn.

Vierailija
24/56 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nuori äitiys niin hirveää ole, mutta esim rahapula on kuluttavaa. Tiedän kokemuksesta.

Miksi elämä on paskaa? Mitä sille voisi tehdä?

Aloittajalle pilleriehkäisy käyttöön.

Tulihan se kommentti pillerien suosittelemisesta.

Vierailija
25/56 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaatio mulla ollut ainakin 5.päivä tätä kuuta, oon laittanu sen päivän muistiin. Silloin tuli vissiin paljon ovulaatiolimaa mulla. Eihän sitten oo niin suuri mahdollisuus tulla raskaaksi kun ovulaatio ollut jo? T. AP

Vierailija
26/56 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo ihmiset! Tämä ihminen on vasta 16-vuotias! Ei kaikille ole kaikki selvää siinä iässä!!! Aikuiset ihmiset, kiusaatte pientä tyttöä! Joiden kotioloista ym ette tiedä mitään. Hävetkää.

Häpeä itse!

Jokainen on ollut 16-vuotias, ja tietää varsin hyvin, että sen ikäinen ei ole lapsi.

Seksin harrastaminen on oma valinta. Siinä ei toisten sanomiset ratkaise eikä kiusaa.

Jos päättää ruveta naimaan, ottaa riskin raskaudesta.

Se on niin yksinkertaista. Järkevä ihminen nai vasta kun elämäntilanne on sellainen, että raskaus ei ole katastrofi.

Nettipalstalla ruikuttaminen ei auta, jos on itse sössinyt kakit housuun!

Vierailija
27/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetus oli, ettei kannata harrastaa seksiä jos ei halua tulla raskaaksi.

Ei kannata myöskään syödä koska voi tukehtua, ei kannata uidakaan kun voi hukkua. Elätköhän sä jossain hermeettisessä kuplassa?

Syömisen tarkoitus on saada ravintoa että pysyy elossa. Tukehtuminen ei ole tarkoitus.

Seksin tarkoitus on saada aikaan uusi elämä. Raskaaksi tuleminen on sen tarkoitus.

Vierailija
30/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt pillereitä niinku ennenkin.

Vierailija
31/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata myöskään syödä koska voi tukehtua, ei kannata uidakaan kun voi hukkua. Elätköhän sä jossain hermeettisessä kuplassa?

Syömisen tarkoitus on saada ravintoa että pysyy elossa. Tukehtuminen ei ole tarkoitus.

Seksin tarkoitus on saada aikaan uusi elämä. Raskaaksi tuleminen on sen tarkoitus.

Kyllä minä harrastan seksiä ihan huvin vuoksi. Lapset periaatteessa sopisi elämään, mutta en niitä halua. Tuplaehkäisy on aika jees.

Tiesitkö, että eläimetkin saattavat paritella ihan mielihyvän vuoksi? Esimerkkinä delfiinit.

N25

Vierailija
32/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ainoa tarkoitus ole, mutta mahdollista se on, jos osapuolet ovat hedelmällisessä iässä.

Siksi näistä asioista jankutetaan koulussa joka vuosikurssilla, että varmasti menisi perille. Useimmat äidit varmaan valistavat myös.

Nykyiset 80-vuotiaat eivät tienneet kuukautisista eikä mistään. Silloin vahingot oli ymmärrettäviä. Nykyaikana nuoria ei vaivaa muu kuin vastuuton nautinnonhalu ja välinpitämättömyys.

Seksi kuuluu aikuiseen, turvalliseen parisuhteeseen.

Ai miksi? Lue ketju ja mieti.

Vierailija
33/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä pitää sanoa harrastan ruokailua, ei syön tai harrastan pulikointia, ei uin.

Vierailija
34/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä kättärillä nuorena. Hoidin äitiyspkl.lla toimistotyöt.

Potilaiden tiedot tyrmistytti: varmaan kolmasosalle synnyttäjistä oli tehty abortteja.

Miten ihmiset on niin tyhmiä?

Ei eletty pimeää keskiaikaa, vaan 80-lukua.

Vierailija
35/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovulaatio mulla ollut ainakin 5.päivä tätä kuuta, oon laittanu sen päivän muistiin. Silloin tuli vissiin paljon ovulaatiolimaa mulla. Eihän sitten oo niin suuri mahdollisuus tulla raskaaksi kun ovulaatio ollut jo? T. AP

Aika paljon tunnut asioista tietävän.. Jos tiedät ovulaatiolimoista yms niin luulisi osaavan käyttää ehkäisyäkin(kun jotkut täällä väittää, ettei ehkä tiedä ehkäisystä tarpeeksi)

Vierailija
36/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin... joko provo tai painanut paljaalla. Ihmetyttää aina jos raskaus ei sovi kuvioihin ettei osata, viitsitä, jakseta ehkäistä. Niin ja se maksaakin. Ei kukaan Suomessa nykypäivänä koulun käynyt voi väittää, ettei ole kuullut ehkäisystä niin että korvista tursuaa.

Vierailija
37/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aborttia et ainakaan tee. Se ei ole mikään ehkäisykeino.

Haista sinä vit*u. Vaikka oma elämäsi on oaskaa, ei tarvitse yrittää pilata sitä muiltakin.

Vierailija
38/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis käyttänyt sekstaillessaan kondomia ja ilmeisesti ottanut jälkiehkäisyn sen petettyä. Tyttöä on turhaa vastuun puutteesta syystä tässä kohtaa, kuten olen huomannut parin ihmisen tässä niin tehneen.

Raskaustesti kannattaa tehdä joka tapauksessa, ihan varmuuden vuoksi jo. Se on varminta tehdä juuri kuukautisten ollessa muutaman päivän myöhässä ja mieluiten heti, kun aamulla herää. Jos se on positiivinen, niin mene ap terkkarille, josta sinut ohjataan eteenpäin oikeaan paikkaan.

Tsemppiä!

Vierailija
39/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häpeä itse!

Jokainen on ollut 16-vuotias, ja tietää varsin hyvin, että sen ikäinen ei ole lapsi.

Seksin harrastaminen on oma valinta. Siinä ei toisten sanomiset ratkaise eikä kiusaa.

Jos päättää ruveta naimaan, ottaa riskin raskaudesta.

Se on niin yksinkertaista. Järkevä ihminen nai vasta kun elämäntilanne on sellainen, että raskaus ei ole katastrofi.

Nettipalstalla ruikuttaminen ei auta, jos on itse sössinyt kakit housuun!

Eli nykyään mielestäsi ihmisten kuuluu aloittaa seksielämä sitten vasta yli 30-vuotiaana kun halutaan lapsia, tai pysyä selibaatissa hautaan saakka, jos ei halua lapsia ikinä?

Helppo se on vauva-automaatin huudella.

Vierailija
40/56 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako päivää edellisten kuukautisten alusta oli sinä päivänä kun ehkäisy petti (tai "petti")? Onko sinulla säännöllinen ja kuinka pitkä kierto? Jos sinulla on säännöllinen 28 päivän kierto niin ovulaatio tapahtuu todennäköisesti päivänä 14, eli ehkäisyn pettäminen on ongelma päivinä 12-15.

Olet toiminut vastuuntuntoisesti, älä välitä ilkeistä kommenteista. Jos olet raskaana, abortti on vaihtoehto.

Poikaystäväsi sen sijaan käyttäytyi todella vastuuntunnottomasti. Sano hänelle että seksiä ei tipu enää ellei vanno, ettei enää tee noin (tai vielä parempi, jätä se).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi