Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen korjausleikkaukset pitäisi maksaa veroista

Vierailija
12.04.2018 |

Tiedän olevani pinnallinen, mutta minulle on mahdoton ajatus, että eläisin imetysten jäljiltä elähtäneiden rintojeni kanssa koko loppuelämäni. Nämä patalaput eivät ole minä. Näiden patalappujen kanssa en ole nainen. Nämä eivät ainoastaan tee vartalostani sietämätöntä, vaan ne vaikuttavat myös henkiseen hyvinvointiini. En viitsi enää edes mennä julkisiin saunoihin.

Tiedän, etten ole ongelmani kanssa yksin. Tosiasia on, että melkein kaikki naiset, joilla on varaa, korjauttavat rintansa, kun ne rupsahtavat lasten jälkeen ja ikääntyessä.

Minusta on turha kieltää asian vaikutusta hyvinvointiin. Rumat rinnat ovat mielenterveyttä nakertava haitta. Siksi niiden korjaaminen tulisikin maksaa julkisella puolella.

Ei voi olla niin, että kulttuurissamme hyväksytään naisen esineellistäminen monenlaisten kauneusihanteiden armoille, mutta kulttuurin seurauksena syntyvää kärsimystä ei lievennetä korjausleikkauksin. Tämä on yhteinen asia, ei ainoastaan yksittäisten naisten ongelma.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamen! Mulla menee vuosia, ennen kuin saan kasaan rahat korjausleikkaukseen, mut sinne menen. Vihaan itseäni näiden rupisten nahkapussien kanssa...

Itse olet lapsia päättänyt tehdä, ja niitä imettää. En maksa veroja siksi, että sinä et ole miettinyt isoja päätöksiä loppuun asti.

Älkää huoliko, itse mä korjaukseni maksan. Ja mulla oli tubulaariset paskat ennen lasten tekoa. Kasvoivat sääli A:sta D-kuppiin imetysyrityksien aikana ja tyhjenivät sit kokonaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi