Koetteko naiset bemarimiehet uhkana?
Muutamia kertoja, kun olen hakenut naisen treffeille autollani niin naisen käytös minua kohtaan on muuttunut. En näe muuta vaihtoehtoa käytöksen muuttumiselle kuin autoni. Miksi bemari miehellä on niin suuri haitta?
Kommentit (40)
No en todellakaan. Itselläni on katumaasturi. Sen sijaan ex ajeli Smartilla. Se on ihan täydellinen auto hänelle pelkässä kaupunkiajossa. Varaa hänellä olisi vaikka Lexus maasturiin halutessaan. En todellakaan koe autoa mitään uhkana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koen. Aina kun näen bemarin pihassa kauhistun. Jopa pahempi kuin Audi.
Kauhistut, mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole harhakuva, lähtökohtaisesti bemaristi antaa itsestään mulkun kuvan. Aika paljon kirittävää on sit muilla osa-alueilla.
N28
Ladako on parempi tai mersu? Koko aikuisiän olen ajanut bemarillani enkä ole koskaan saanut ylinopeussakkoja.
Kyllä koen. Ovat kyllä suuri uhka liikenneturvallisuudelle.
En koe uhkana. Eikä ole olemassa bemarimiehiä vaan ne on bemaripikkupoikia.
Kyllä koen. Bemareissa on tyyppivikana toimimattomat vilkut ja väärin näyttävät nopeusmittarit. Kun oman auton taustapeilistä näkee bemarin lähestyvän, pitää olla varuillaan, kun ikinä ei tiedä, mitä se kuski tekee.
Vierailija kirjoitti:
Onko vanha 325 vai uusi 750?
Autoni on uusi ja siisti
Vierailija kirjoitti:
Onko vanha 325 vai uusi 750?
Aivan sama. Bemaria ostaa tietyillä henkisillä (ja ehkä fyysisilläkin) ominaisuuksilla vakiovarusteltu henkilö.
Ajattelin kysymyksen koskevan liikennettä, ja vastaus on kyllä. Auton ratista irrotettuna jotkut voivat kai olla harmittomiakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koen. Bemareissa on tyyppivikana toimimattomat vilkut ja väärin näyttävät nopeusmittarit. Kun oman auton taustapeilistä näkee bemarin lähestyvän, pitää olla varuillaan, kun ikinä ei tiedä, mitä se kuski tekee.
Saksalaista laatua. Mainitut komponentit tulee ilmeisesti samasta tehtaasta myös Audiin ja Mercedesiin. Joihinkin Volkswagenin malleihin/varusteluihin myös.
Bemarimiehen henkinen maailma poikkeaa niin suuresti omastani, että minkäänlainen suhde on täysin mahdoton.
Aina kun joku hölmöilee liikenteessä, ja kun katsoo mikä auto on, niin lähes aina se on bemari tai audi.
Vierailija kirjoitti:
Just nyt olen niin puutteessa että olisi aivan sama millaisella autolla joku minut hakisi ja antaisi MUNAA!!!
Miten on mahdollista että nainen on puutteessa?
Vierailija kirjoitti:
Muutamia kertoja, kun olen hakenut naisen treffeille autollani niin naisen käytös minua kohtaan on muuttunut. En näe muuta vaihtoehtoa käytöksen muuttumiselle kuin autoni. Miksi bemari miehellä on niin suuri haitta?
No, tiedäthän mitä bemarimiehistä ajatellaan, huono itsetunto, kun pitää näyttää muille liikenteessä ja jos autoa pitää käyttää miehisyyden jatkeena, niin autosta ei kyllä ole apua makuukammarin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Just nyt olen niin puutteessa että olisi aivan sama millaisella autolla joku minut hakisi ja antaisi MUNAA!!!
Jaa. Tiedät kai, että bemareilla ja audeilla ajaa pienimunaiset?
Bemarikuskit ovat nykyään rauhallisia, kaikki mu*kut ovat siirtyneet audin rattiin.
Hm, mäkin ajan bemarilla, vanha 320d. Sillä pääsee Jäämerelle taas kesällä. Auton omistava puoliso on yhtä hippi, uutena projektina kasvattaa auringonkukkia. Valloitti mut aikanaan Nissan Micralla, jossa oli vaaleanpunaiset vanteet. Varustuksessa ei valittamista, tai muussakaan. Ajelehan varovasti.
Mulla on vanha 745i Bemari ja Harrikka, oonko mä mies matskua?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vanha 745i Bemari ja Harrikka, oonko mä mies matskua?
No et. Harrikka vie potenssin ja bemari hyvän miehen maineen.
Sorry harry. Mun siirto.