Jos haluutte kivannäköisen miehen, varautukaa, että tulee pettämään :)
Kommentit (18)
Myös vähemmän komea mies petti. Ja paljon. Ehkä huono itsetunto ajoi ottamaan joka tilaisuudesta kiinni?
Joo, myös ei-enää-niin-kivannäköinen-mies petti ja monta kertaa.
Ei siinä pärstä vaikuta, vaan luonne.
Joo varmaan se todennäköisesti on näin mutta poikkeuksiakin mahtuu. Ja se voi vaikuttaa kanssa että sellainen ulospäin suuntautunut tyyppi, joka helpommin voi ajautua sivusuhteisiin, alkaa ehkä näyttää viehättävämmältä. Siinä mielessä asia on jonkinlainen kompromissi.
Ei se ihan noin mee.
Kyllä ne hyvännäköiset pysyy uskollisina, kunhan olet itsekin tasokas (ja pitää olla muitakin avuja kuin ulkonäkö). Mun käsityksen mukaan kun tasokas mies ei halua ollenkaan edes sitoutua, ellei tämä ole vakavissaan. Hänellä ei ole myöskään painetta sitoutua, toisin kuin monella muulla.
Pettämiseen ajaa yleensä huono itsetunto, egoboosti, tai pettymys omaan kumppaniin. Ylempänä selitin, miksi parisuhteeseen ihan itse halunnut tasokas mies ei kyllä todennäköisesti petä.
En mäkään petä, vaikka olen kaunis nainen. Ihan täyttä höpöhöpöä koko aloitus.
Kyllä varmaan pettää jos oma asenteesi on tuo! Omasta käytöksestäsi paistaa läpi uskomus ettet ole riittävä miehellesi, ja lopulta miehellä ei ole muuta vaihtoehtoa kun olla samaa mieltä.
Tietenkin ihmisiä on moneen junaan ja jotkut ovat pettäjiä perusasetuksiltaan eikä sille mahda mitään vaikka itse omaisikin hyvän terveen itsetunnon (joka on siis puoleensavetävää niin miehissä kuin naisissakin). Mutta sellaisten kanssa ei alun alkaenkaan kannata aloittaa suhdetta.
No enkä varaudu. Mikä sä oot muita määräämään.
Sulla on ollut huono itsetuntemus tai tunnet vetoa niihin tietynlaisiin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla se taitaakin olla niin, että rumemmat pettävät todennäköisemmin.
"A person’s own attractiveness was negatively associated with infidelity among women but not men — meaning less attractive women were more likely to have an affair."
http://news.fsu.edu/news/education-society/2018/02/12/lead-us-not-tempt…
Mielummin otan hyvännäkösen joka pettää kuin ruman jota en pysty edes panemaan.
Minua on pettänyt juuri ne rumat. Selitykset oli "no pakkohan se oli kun tuli kerrankin tilaisuus." ja "no jossain vaiheessa olisit kuitenkin itse pettänyt tai vaihtanut mut johonkin parempaan" juu ja se hetki tuli nyt.
Jokainen kokeilee seksiä uuden ihmisen kanssa kun halu ja tilaisuus tulevat. Se on biologiaa.
Pettämisestä höpisevillä ei ole mitään käsitystä siitä, miten yleisiä, viattomia ja luonnollisia sivusuhteet ovat. Sädekehä ja muumipaituli kiristävät liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"A person’s own attractiveness was negatively associated with infidelity among women but not men — meaning less attractive women were more likely to have an affair."
Se on juuri näin, johtuu siitä että kaunis nainen ei tarvi ketään pönkittämään itsetuntoaan ja kumppani luultavammin kohtelee häntä hyvin ja arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on juuri näin, johtuu siitä että kaunis nainen ei tarvi ketään pönkittämään itsetuntoaan ja kumppani luultavammin kohtelee häntä hyvin ja arvostaa.
Enpä laittaisi tuota heti kumppanin syyksi. Mutta sillä varmasti on merkitystä naisen itsetunnon kannalta, että hän kokee itsensä vähemmän nätiksi, ja se varmaan altistaa sitten tuolle mainitsemallesi itsetunnon pönkittämiselle vieraan miehen pedissä. Ja valitettavasti ne rumatkin naiset saavat seksiä melko helposti.
Vierailija kirjoitti:
Teen mitä lystään.
Sinkkumies
Ketään ei kiinnosta sun tekemiset. Ja tässä puhuttiin sitä paitsi KIVANNÄKÖISISTÄ miehistä.
Voihan sitä itselleen noinkin uskotella.