Oletko ihastunut mieheen miehen älykkyyden vuoksi?
Millaisessa tilanteessa? Mitä loppujen lopuksi kävi?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kun ekan kerran tapasin hänet baarioloissa isossa seurueessa, en kiinnittänyt häneen erityisempää huomiota ulkonäön vuoksi. Ei siis ollut komea mielestäni. Mutta kun sattuman kautta tapasimme kahden kesken, huomasin hänen olevan hyvin älykäs ja myös kiva. Silloin ihastuin. Ja kun ihastuin, aloin pitää häntä myös komeana. Olimme pitkässä parisuhteessa. Ero tuli, koska hän löysi uuden, minä olisin vielä tykännyt älykkäästä miehestäni.
Millaisista tekijöistä havaitsit miehen olevan hyvin älykäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kun ekan kerran tapasin hänet baarioloissa isossa seurueessa, en kiinnittänyt häneen erityisempää huomiota ulkonäön vuoksi. Ei siis ollut komea mielestäni. Mutta kun sattuman kautta tapasimme kahden kesken, huomasin hänen olevan hyvin älykäs ja myös kiva. Silloin ihastuin. Ja kun ihastuin, aloin pitää häntä myös komeana. Olimme pitkässä parisuhteessa. Ero tuli, koska hän löysi uuden, minä olisin vielä tykännyt älykkäästä miehestäni.
Millaisista tekijöistä havaitsit miehen olevan hyvin älykäs?
En osaa sanoa yksittäisiä tekijöitä, keskustelun kuluessa se vain kävi ilmi. Tiesi ja oli kiinnostunut monenlaisista asioista. Osasi keskustella melkein mistä vain. Älykkyys vain jotenkin tuli ilmi ja myöhemmin sain tietää, että hän todella on huippuälykäs. Oli köynyt ulkomaisen huippuyliopiston ym - mutta siis älykkyys ilmeni jo ennenkuin sain tietää tuollaisia.
En, mutta naiseen olen, kahdesti. Kimppaan ei päädytty kummankaan kanssa koska kuten yleensä ihastus toimi vain yhteen suuntaan. Itse tunsin löytäneeni todella harvinaislaatuisen kontaktin, mutta vastapuolille olin vain tuttavuus.
Joo. En muista yhtään kertaa että olisin kunnolla ihastunut miehessä muuhun kuin älyyn. Kai niin on saattanut käydä mutta ne ihastukset jotka vuosien varrelta vielä mieleen palaa on kaikki olleet fiksuja ja olen ihaillut heissä nimenomaan älyä ja ajatuksia.
Kyllä, älykäs ja kiltti, josta kuoriutui alapäävitsejä viljelevä narsisti.. En tiedä mitä tapahtui O.o
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, älykäs ja kiltti, josta kuoriutui alapäävitsejä viljelevä narsisti.. En tiedä mitä tapahtui O.o
Tyypillinen nörttimies. Opin onneksi tunnistamaan kaavan ja varoitusmerkit varhain. Heillä on kovat harhaluulot itsestään kiltteinä, en ymmärrä mistä se edes tulee. Varmaan siitä että ujous estää heitä ilmaisemasta luonnettaan. Tai siitä että ovat niin totaalisen pihalla kaikesta inhimillisestä vuorovaikutuksesta etteivät tiedä mitä kiltteys on.
Olen ollut ihastunut nimenomaan älykkyyden vuoksi. Johtuu siitä, että olen itse hyvin älykäs ja tarpeeksi samantasoista miestä on yleensä todella vaikea löytää.
Tavallaan. Opiskelujen alussa olin yllättynyt siitä miten tyhmiä iso osa muista opiskelijoista oli ja miten ei käsitetä edes päivänselviä asioita. Sitten ihastuin eräseen nuoreen mieheen pelkästään ulkonäön ja seksuaalisen vetovoiman perusteella. Olin kyllä yllättynyt kun kävi ilmi, että hän oli myös erittäin älykäs. Olin täysin myyty ja menimme naimisiin. Happily everafter.
Kyllä. Se mitä tapahtui on että vietetään kohta 20-vuotishääpäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nörttimies. Opin onneksi tunnistamaan kaavan ja varoitusmerkit varhain. Heillä on kovat harhaluulot itsestään kiltteinä, en ymmärrä mistä se edes tulee. Varmaan siitä että ujous estää heitä ilmaisemasta luonnettaan. Tai siitä että ovat niin totaalisen pihalla kaikesta inhimillisestä vuorovaikutuksesta etteivät tiedä mitä kiltteys on.
Sekoittavat kiltteyden ja pasiivisuuden, sen ettei uskalla olla aggressiviinen. Siihen tyyliin että olen niin kiltti koska en lyö, vain haukun naisia nimettömänä netissä aamusta iltaan. Olisin ihan ihanneaviomies koska en ikinä pettäisi. Tämä johtuisi siitä etten ikinä saisi ketään muuta.
Olen. Ihastuin, rakastuin ja muutin ulkomaille hänen perässään. Kaikki puolen vuoden sisään ensi"tapaamisestamme" (netissä). Edelleenkään ei kukaan muu kelpaisi, koska tyypin aivoille ei taida löytyä vertaista.
19 vuotta ollaan pidetty yhtä.
Hell no. :D
Huumorintajun takia kyllä minäkin.
Oon ihastunut pelkästään älykkäisiin miehiin, mutta ensimmäinen huomion kiinnittäjä on ollut mukava luonne ja kiva ulkonäkö. Riippuu mitä tarkoitat.
Jos ihastuisin, niin ulkonäön pitäisi siti olla jotenkin miellyttävä.
En koskaan, mutta älykkäiden ihmisten seurassa viihtyy, jos kiinnostuksen kohteet yhtään kohtaavat.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
En, vaan huumorintajun.
Tyhmiltä se puuttuu, mutta eivät kaikki nerotkaan kovin hauskoja ole.
Itselläni on ollut vain älykkäitä miehiä. Älykkään kanssa on helppo keskustella mistä vain ja valtava yleissivistys. Ja halu olla hyvä, aina vain parempi rakastaja. Oppimiskyky...
Ihminen on aina kokonainen paketti, en voisi ihastua pelkän älyn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet harvinaislaatuisen pöljä ihminen. Mutta ei kai siinä mitään.
Sinkkumies