Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienten lasten äidit tunnetteko olevanne yhtä seksikkäitä kuin ennen lasta?

Vierailija
11.04.2018 |

Tämä on viimeiset 1,5 vuotta pyörinyt mun päässä mutta mungoblogin tekstin jälkeen vasta aloin miettiä että ehkä tätä on muillakin. Eli Koetko olevasi yhtä seksikäs/seksuaalinen kuin ennen lapsia? Palautuuko tilanne lasten kasvettua?

Oma tilanteeni: Olen aina aiemmin ollut hyvin seksuaalinen ja vaikka en kroppaani 100% tyytyväinen ole ollut koskaan ei se aiemmin häirinnyt tällä tavalla. Olen siis 1,5 vuotiaan lapsen äiti ja odotan toista. Esikoinen ei nuku täysiä yöunia vieläkään vaan saattaa pahimmillaan herätä 2-6 kertaa yössä. Eikä läheskään joka päivä nuku lainkaan päiväunia. En jaksa millään meikata ja poistun harvoin kotoa. Yritän kyllä käydä suihkussa vähintään joka toinen päivä ja sheivata (en pidä itsekkään karvoista missään kaulan alapuolella), raskaudesta ei jäänyt kiloja, lähinnä rinnat "löystyivät" ja en ole jaksanut kuntoilla eli olen pehmeämpi kuin aiemmin. Ei enää tulisi kysymykseenkään että olisin alasti päivänvalossa miehen nähden (ennen ei haitannut mikään valo tai kellonaika ja aamuseksiä oli usein. Nyt... öö.. ei kyllä onnistu) enkä koe itseäni tai oloani yhtään seksikkääksi.. siis ikinä. Harrastamme seksiä kyllä 1-3 kertaa viikossa (onneksi mies tekee niin paljon töitä ettei edes jaksaisi useammin kun on itsekin niin väsynyt).

Seksistä on tullut minulle suorite. En voi olettaa miehen elävän puutteessa joten pihtaus ei ole ratkaisu mutta mitä minulle on tapahtunut? Toki jatkuva väsymys varmasti vaikuttaa mutta helpottaako tämä kun lapset ovat vähän isompia ja vartalo taas "se oma"? Kokemuksia! Ja kiitos vastauksistanne.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tuntenut itseäni seksikkääksi.

Vierailija
22/24 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin itseni raskausaikana hyvin hedelmälliseksi ja naiselliseksi. Seksikkyys kyllä katosi synnytyksen ja vauva-/pikkulapsiarjen aikana. Muistan, että liittyi ainakin valvomiseen sekä imetykseen. Olin hyvin onnellinen, kun imetyksen päätyttyä (vuoden imetin) sain rinnat takaisin itselleni.

Nukkuminen ja fyysinen palautuminen tekee ihmeitä seksuaalisuudelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukkuvan vauvan kanssa ehdin enemmän huolehtia ulkonäöstäni. Huonosti nukkuvan vauvan kanssa olo on kuin suoraan seinästä revitty. Se heijastuu suoraan omaan seksuaalisuuteenkin. Onneksi tässä ollaan kuitenkin puolison kanssa samassa veneessä.

Vierailija
24/24 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva nukkui yli 8h unet 3kk edespäin.

Jo ennen sitä ehdin jumpata.

Vauva pitää syöttää täyteen ennen unia ja samalla pitää vaihtaa vaippa.

Älä luota tissimaitoon, vaan anna lisää vaikka kaupan velliä tai aTuttelia , jos vauva vielä tissin jälkeen itkeen.