Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin tänään rintaliivit kokoa 75 E...

Vierailija
21.04.2006 |

Onko jollain muulla samaa ongelmaa, ettei meinaa löytää riittävän isoja kuppikooltaan ja riittävän pieniä ympärysmitaltaan olevia liivejä. Parempi ympärys mitta olisi 70.

Ja hulluinta on, etten mielestän peiliin katsoesa näytä niin isorintaiselta.

Mies kommentoikin, että ei sun tissis oo kasvanu, vaan ne tekee pienempiä liivejä nykyään.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 G tai H.

Täältä voi tilata:

www. bravissimo. com/bravissimo/

Vierailija
2/18 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeks ku löysin lindexistä liivit niin tuuletin :) Edelliset ostin liikkeestä johon mies haki 100¿ lahjakortin, ostin 2 liivit ja niihin sopivat housut, rahaa palo multakin viel 50 ¿!

Nyt raskaana ja hirvittää jo liivien vaihto.

Eihän 70DD tai 70 E välttämättä eroa kuppina 80C tai 90B liiveistä, suhde vaan on totaalisen eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähden sinne heti.

Vierailija
4/18 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku imetystä mietti ja sitä että paisuttaako. Ei mulla. Koko raskausajan ja imetyksen käytin samoja liivejä. Ei muuttunut koko ennen eikä jälkeen, paitsi niiden turvotuskilojen myötä, mutta pieneni itselleen kuukauden-parin sisään ja samat liivit tosiaan mahtui koko ajan.

Ostin muuten parit imetysliivit mutta rinnat olivat liian raskaat niiden " ihanan pehmeään" kankaaseen, se oli tosi tympeää. Muutenkin käytän 99% ajasta sporttirintsikoita samasta syystä.

Vierailija
5/18 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettäkää rintaliivit mittatilaustyönä ompelijalla, tulee huomattavasti halvemmaksi kuin ostaa kaupasta. Hyviä kaavamalleja muuntelemalla saa näyttäviä liivejä. Näppäräsorminen ompelee itse.

Vierailija
6/18 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaavanosia voi olla kymmeniä. JA jotenkin epäilen, että saako niistä kuitenkaan riittävän tukevia. Esim. kaarituettomat liivit eivät tunnu minulle riittävän, vaikka olisivatkin oikeaa kokoa.

ap

Vierailija
7/18 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy kaavoja ja ompeluohjeita.

Vierailija
8/18 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen sivusto löytyy kuitenkin kuin Leena´s at Com

Siellä on kaavoja, ohjeita ym. tietoa liivien teosta.

Vierailija
9/18 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Stockmann

-Sokos

Satunnaisia löytöjä tekee myös:

-Sepppälästä

-Lindexiltä

Lindexiltä sai ennen aika hyvinkin noita erikoisempia kokoja, mutta kun tuli tämä uusi " isojen kokojen" mallisto, niin pienellä ympärysmitalla olevat liivit katosivat!:( Ja minusta myös liivit tulivat " mummo mallisiksi" , ennen sai samoja liivejä pienemmän ja isomman kokoisina, nykyään kivat liivit ovat standardi kokoisia, mummot isoja kokoja:(

Kaipaan Suomeen sellaista kauppaa joita on ulkomailla, niissä liivit on asteltu näytille kokojen mukaan. On paljon helpompi kävellä suoraan oman kokoisten liivien hyllyn/rekin eteen, kun käyttää aikaa kaikkien liiven läpi käymiseen, omaa kokoa etsiessään.

Ärsyttää muutenkin se, että näkee ne kaikki pitsi ihanuudet, kivat yksityisköhdat ymv. ja sitten kun omaa kokoa oleva löytyy, niin väri on puuteri, malli mummo, ja olo erittäin epäseksikäs...!:(

Vierailija
10/18 |
25.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole kaarituellisten kaavaa. Sitäpaitsi siellä sanotaan, että kaarituelliseten tekeminen ja mitoittaminen on monimutkaisempaa.

Haluaisin siis tietää, onko olemassa esim. netissä hyviä ohjeita tukevien kaarituellisten liivien tekoon.

Vierailija
11/18 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/18 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikeuksia jo 70D:n kanssa...

Vierailija
13/18 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisliike oli täällä päin pitkään ainoa, josta tämän kokoisia ylipäänsä saa ja hintakin on sen mukainen; 90 eur! Tulisi huomattavasti halvemmaksi syödä suklaata sen verran paljon että ympärysmitta muuttuisi 80 cm:ksi, siihen kokoon saa liivejä jo ihan mistä tahansa. Lindexillä ei yksiäkään oikean kokoisia, ei Kappahlilla, ei Prismassa, ei Citymarketissa... Vaan sittenpä löysin Evelacen edustajan ja johan löytyi! Meikäläisen mittapuun mukaan 40-50 eur hyvin istuvista, oikeakokoisista ja ennenkaikkea kauniista liiveistä on tosi vähän.

Vierailija
14/18 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koko on 70DD ja saattaa kuulostaa, että hirveän kokoiset hinkit, mutta ei nää mun mielestä niin kauhean isot ole. Ehkä topissa näyttää suurilta, mutta tavallinen löysä paita päällä näytän täysin normaalilta. Tuo 70DD tai 70E on liivimyyjän mittaama tulos, pystyn kyllä käyttämään (jä käytänkin) myös 75D ja hyvässä lykyssä 75C (vähän tosin pieni koko) kokoisia rintsikoita.

Tuo suuri koko johtuu kai siitä, että mitta rintojen alta on niin pieni. Ei mun rinnanympärys (oisko jotain vähän päälle 90 cm) kuitenkaan niin kauhean suuri ole!

Mukavaa, että täältä löytyy muitakin " isorintaisia" :) :)

Vierailija
15/18 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisin veikkaus jopa ammattitaitosilta myyjiltä menee kuppikokoon C. Ennen lapsia olinkin kokoa 75 B, kaksi lasta ja kaksi pitkää imetystä myöhemmin kuppikoko on vain kasvanut noin valtavasti. Rintojen pienennysleikkaukseen mielisin...

Vierailija
16/18 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhulla odotan, mihinkä hirmulukemiin nää kuppi koot sitten kasvaa kun lapsia tekee...

Ja kyselijälle tiedoksi; liivit löysin ihan seppälästä , kaupunki oli Tallinna ja hinta euroissa 16,95. Naapureilla on kai näitä kohtalotovereita enemmän...

Vierailija
17/18 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kuvitella että näytän Andersonin tytöltä, mutta en. Ihan normaalilta mielestäni, mutta se on se koko mikä sopii. Erikoisliikkeen primadonnat on musta ehdottomasti parhaita. Hinta tosiaan niillä 60-90 euroa... Stockan hulluilla päivillä on joskus alennuksessa joku malli, silloin voi saada 40-50 eurollakin. Eipä ole halpaa siltikään. Mutta todella tukeva, kestävä ja hyvännäköinen merkki on!

Itse kyllä kannatan kunnon liivien ostoa, ettei ala maan vetovoima turhan aikaisin vaikuttaa!

Vierailija
18/18 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann ja Sokos myös poissuljettu vaihtoehto. Koot loppuu F:ään tällä ympärysmitalla. Postimyynnistä hankala ostaa kun ei pääse sovittamaan malleja. Funky ladysta Helsingistä olen saanut vielä ostettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme