Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö kiukuttelee ja itkee tyhmää nimeään ja tahtoo vaihtaa sen

Vierailija
10.04.2018 |

Syynä kaverit, joilla nyt sattuu olemaan nimet tyyliä Melissa, Olivia ja Victoria.
Tyttöä harmittaa, kun itse on Senja ja vaikka ymmärränkin mistä kenkä puristaa, on kurjaa kuunnella ,miten 10v huutaa että tahtoo vaihtaa nimensä ja heti!

Pitää vain ajatella, että tämä on vaihe ja muutaman vuoden päästä tyttö on mielummin Senja kuin Olivia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämmösiä samantyylisiä keskusteluja on ollut tosi paljon ja AINA tytön nimi on Senja? Erikoista. Teetkö sinä sama ihminen nämä kaikki?

Traumatisoiva nimi.

Vierailija
42/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen on ihan lapsi vielä, jos kyseessä olisi esimerkiksi 15v, niin antaisin vaihtaa nimensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset antavat nimiksi Senja, Kolja, Olga yms. Neukkunimiä.

Vierailija
44/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämmösiä samantyylisiä keskusteluja on ollut tosi paljon ja AINA tytön nimi on Senja? Erikoista. Teetkö sinä sama ihminen nämä kaikki?

Olin tulossa sanomaan samaa! Aina on Senja- tyttö kyseessä :DD

Jos tyttö on noin 8-9vuotias  se selittää asian, sillä Senjoja kastettiin  2008-2009 583kpl  ja näytti hetken että  nimi hyppää top teniin.

Vierailija
45/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11150 kirjoitti:

Mäkin halusin olla kaunis ja hienostunut Heidi, jossain vaiheessa myös Jennifer, enkä mikään typerä ja pärisevä Erika. Nykyään tykkään nimestäni kyllä.

Mä oon aina tykännyt Erika-nimestä!

T. Nimeään vihaava. Harkitsen toisen nimen käyttöönottoa, mutta epäilen tottuisinko kumminkaan siihen enää tässä iässä.

Vierailija
46/46 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina kutsuttu nykyisellä nimelläni, mutta se oli lapsuudessani niin harvinainen ettei edes kaikissa virastoissakaan tiedetty onko se virallinen nimi. Kouluikään tullessani asia selvitettiin ja nimeni lisättiin kahden muun etunimeni eteen kolmanneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä